1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Adobe Flash CS4 Professional

Eredeti tankönyv az Adobe-tól

Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Perfact-Pro Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 325 oldal
Sorozatcím: Tanfolyam a könyvben
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 978-963-9929-03-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A„Classroom in a Book*"a legtöbb példányban eladott szoftveroktató tankönyvsorozat. Segítségével gyorsan és könnyedén tanulhatjuk meg az Adobe szoftverek használatát. A „Tanfolyam a könyvben" azt nyújtja, amit semmilyen más könyv vagy képzés nem tud - az Adobe termékszakértők támogatásával fejlesztett, hivatalos oktatósorozat az Adobe Systems Incorporatedtől.
Az Adobe Flash CS4 Professional - Tanfolyam a könyvben tíz leckéből és a hozzájuk tartozó letölthető leckefájlokból áll. A könyv az Adobe Flash CS4 Professional elsajátításának alapjait veszi végig, és számtalan tanácsot, illetve módszert kínál az alkalmazás hatékonyabb használatára. Vegyük át a könyvet az elejétől a végéig, vagy válogassunk a számunkra leginkább érdekes leckék közül!
Tanuljuk meg, hogyan készítsünk kifinomult animációkat tartalmazó Flash projekteket, miként importáljunk videó- és hangfájlokat, és hogyan kapcsoljunk a gombokhoz meggyőző interaktivitást az ActionScript 3.0 segítségével. Az olyan praktikus... Tovább

Fülszöveg

A„Classroom in a Book*"a legtöbb példányban eladott szoftveroktató tankönyvsorozat. Segítségével gyorsan és könnyedén tanulhatjuk meg az Adobe szoftverek használatát. A „Tanfolyam a könyvben" azt nyújtja, amit semmilyen más könyv vagy képzés nem tud - az Adobe termékszakértők támogatásával fejlesztett, hivatalos oktatósorozat az Adobe Systems Incorporatedtől.
Az Adobe Flash CS4 Professional - Tanfolyam a könyvben tíz leckéből és a hozzájuk tartozó letölthető leckefájlokból áll. A könyv az Adobe Flash CS4 Professional elsajátításának alapjait veszi végig, és számtalan tanácsot, illetve módszert kínál az alkalmazás hatékonyabb használatára. Vegyük át a könyvet az elejétől a végéig, vagy válogassunk a számunkra leginkább érdekes leckék közül!
Tanuljuk meg, hogyan készítsünk kifinomult animációkat tartalmazó Flash projekteket, miként importáljunk videó- és hangfájlokat, és hogyan kapcsoljunk a gombokhoz meggyőző interaktivitást az ActionScript 3.0 segítségével. Az olyan praktikus funkciókkal, mint az új Motion Editor, az inverz kinematika és a 3D támogatás, gyorsan, egyszerűen és szórakozva fejleszthetünk Flash weboldalakat. Vissza

Tartalom

Elindulás 1
Mit tudunk letölteni? 2
Előfeltételek 3
A Flash telepítése 3
Teljesítményoptimalizálás 3
A leckefájlok letöltése 3
A mintafilmek és projektek letöltése 4
Hogyan használjuk a leckéket? 4
További források 4
Adobe-minősítés 5
1. LECKE Ismerkedés az alkalmazással 7
A lecke áttekintése 8
A Flash elindítása és egy fájl megnyitása 8
Ismerkedés a kezelőfelülettel 9
A Színpad 10
A Színpad tulajdonságainak megváltoztatása 10
A Library panel használata 11
A Library panel 11
Elemek importálása a Library panelre 12
Elemek elhelyezése a Library panelből a Színpadra 12
Az Időegyenes 13
Rétegek átnevezése 13
Rétegek hozzáadása 14
Képkockák beszúrása 15
Rétegek kezelése 15
Több képkocka kijelölése 16
Kulcskockák létrehozása 17
Képkockák áthelyezése 18
Rétegek rendezése az Időegyenesen 19
Rétegmappák létrehozása 19
Kulcskockák eltávolítása 19
Rétegek hozzáadása rétegmappákhoz 20
Az Időegyenes megjelenítésének megváltoztatása 21
A Tulajdonságok panel használata 22
Objektumok áthelyezése a Színpadon 22
Panelek használata 24
Az Eszköztár használata 25
Eszközök kiválasztása és használata 25
Visszavonás a Flashben 28
Az Eszköztár áttekintése 28
Az animáció előnézetének megtekintése 29
Az animáció publikálása 30
A Flash használatát segítő információforrások 32
Frissítések ellenőrzése 33
Összefoglaló kérdések 34
Összefoglaló válaszok 34
2. LECKE Képelemek használata 35
A lecke áttekintése 36
Elindulás 36
Körvonalak és kitöltések 37
Téglalapok létrehozása 37
Pixelgrafikus kitöltés hozzáadása 38
Körvonal-tulajdonságok beállítása 39
Objektumok módosítása 40
Flash-rajzolómódok 41
Színátmenet-kitöltések használata 42
Színátmenetek testreszabása 42
A Színátmenet-átalakító eszköz használata 44
Kijelölések létrehozása 44
Kitöltés részeinek kijelölése és objektumok csoportosítása 44
A Lasszó eszköz használata 46
Oválisok rajzolása 46
Mintázatok készítése 48
Szimbólum létrehozása a mintázathoz 48
A Deco eszköz használata 49
Objektumok igazítása 51
Objektumok széttörése és csoportosítása 52
Görbék létrehozása 53
A Toll eszköz használata 53
Görbék szerkesztése a Kijelölő és a Részkijelölő eszközökkel 54
Szerkesztőpontok törlése vagy hozzáadása 55
Átlátszóságok létrehozása 56
A kitöltés alfaértékének módosítása 56
Igazodás meglévő objektum színéhez 57
Szöveg létrehozása és szerkesztése 57
A Szöveg eszköz használata 58
Szöveg szerkesztése 58
Hiperhivatkozás létrehozása 59
Különleges hatások hozzáadása szűrőkkel 59
összefoglaló kérdések 61
összefoglaló válaszok 61
3. LECKE Szimbólumok létrehozása és szerkesztése 63
A lecke áttekintése 64
Elindulás
Illustrator-fájlok importálása 65
Az Adobe Illustrator és a Flash használata
A szimbólumok 68
Moziklip (Movie Clip) szimbólumok 68
Gomb (Button) szimbólumok 68
Grafika (Graphic) szimbólumok 68
Szimbólumok létrehozása 69
Photoshop-fájlok importálása 70
A képformátumokról 73
Pixelgrafikus kép vektoros grafikává konvertálása 73
Szimbólumok szerkesztése és kezelése 74
Mappák hozzáadása és rendezése a Könyvtárban 74
Szimbólum szerkesztése a Könyvtárból 75
Szimbólum szerkesztése helyben 77
Szimbólumpéldány széttörése 80
Példányok méretének és elhelyezkedésének megváltoztatása 80
A példányok színhatásának megváltoztatása 84
A fényerő megváltoztatása 84
Az átlátszóság megváltoztatása 85
Az összhatásmódok 86
Különleges hatások elérése szűrők alkalmazásával 87
A Blur (Elmosás) szűrő alkalmazása 87
További lehetőségek a szűrők használatához 88
Térbeli elhelyezés 89
Objektumok térbeli forgatásának megváltoztatása 89
Objektum térbeli pozíciójának megváltoztatása 90
A forgatás és áthelyezés visszaállítása 91
A távlatpont és a perspektíva szöge 92
összefoglaló kérdések 94
Összefoglaló válaszok 94
4. LECKE Animáció hozzáadása 95
A lecke áttekintése 96
Elindulás 96
Az animáció 97
A projektfájl 98
Pozíció animálása 98
Sebesség és időzítés megváltoztatása 101
Az animáció időtartamának megváltoztatása 101
Képkockák hozzáadása 102
Kulcskockák áthelyezése 103
Átlátszóság animálása 104
Szűrők animálása 106
A tulajdonság-kulcskockák 110
Alakítások animálása 111
Mozgáskészletek 114
Mozgási útvonal megváltoztatása 115
A mozgási útvonal áthelyezése 115
Az útvonal méretének vagy forgatásának megváltoztatása 11 6
A mozgási útvonal szerkesztése 117
Objektumok irányítása útvonal alapján 118
Az átmenet tárgyának kicserélése 119
Beágyazott animáció létrehozása 121
Animáció moziklip szimbólumokon belüli létrehozása 124
A Motion Editor használata 124
A Motion Editor megjelenésének beállítása 126
Tulajdonságértékek megváltoztatása 127
Kulcskockák beszúrása 127
Kulcskockák szerkesztése 128
Értékek visszaállítása és tulajdonságok törlése 128
Csillapodás 129
A mozgásátmenet csillapításainak beállítása 129
Csillapodáskészletek használata 131
Térbeli mozgás animálása 134
A ClassicTween beállítás 134
Az animáció előnézetének megtekintése 137
Összefoglaló kérdések 138
összefoglaló válaszok 138
5. LECKE Tagolt mozgás és átalakítás 139
A lecke áttekintése 140
Elindulás 140
Tagolt mozgás előállítása inverz kinematikával 141
A csontok meghatározása 141
Az animációs váz hierarchiája 145
Pózok beszúrása 145
Az egyes csomópontok forgásának elkülönítése 147
Az animációs váz szerkesztése 148
Ízületek korlátozása 149
Az ízületek forgásának korlátozása 149
Az ízület mozgásának korlátozása 152
Az ízületi sebesség megváltoztatása 155
Inverz kinematika alakzatokkal 156
Csontok alakzaton belüli meghatározása 156
Az alakzat szerkesztése 159
A csontok és az animációs váz szerkesztése 161
Az alakzat viselkedésének finomítása az összekapcsoló eszközzel 161
Az animációs váz beállításai 164
Alkotó által vezérelt és futásidőben vezérelt animációs vázak 164
Csillapodás vezérlése 165
Az animációs váz megjelenítési beállításai 168
Alakítás alakzatátmenetekkel 169
Különböző alakzatokat tartalmazó kulcskockák létrehozása 1*9
Alakzatátmenet alkalmazása 171
Alakirányítók használata 173
Alakirányítók hozzáadása 173
Alakirányítók eltávolítása 175
összefoglaló kérdések 176
Összefoglaló válaszok 176
6. LECKE Interaktív navigálhatóság megvalósítása 177
A lecke áttekintése 178
Elindulás 178
Interaktív mozik 179
Az elrendezés megtervezése 179
Egyszerű dizájnelem hozzáadása 179
Cím és bevezető szöveg hozzáadása 181
Gombok létrehozása 183
Gomb szimbólum létrehozása 183
Gombok másolása 188
Láthatatlan gombok és a Hit kulcskocka 188
A képek kicserélése 189
Gombpéldányok elhelyezése 190
Gombpéldányok elnevezése 193
Elnevezési szabályok 193
Az ActionScript 3.0 használata 194
Az ActionScript 194
A programozási terminológia megismerése 194
Megfelelő programozási szintaktika használata 195
Az Actions panel használata 196
Megállítási utasítás hozzáadása 197
Eseménykezelők létrehozása gombokhoz 198
A Script Assist mód 198
Eseménykezelő és függvény hozzáadása 199
Egéresemények 201
Navigálásra használható ActionScript parancsok 201
Szintaktika ellenőrzése és a kód formázása 202
A megcélzott kulcskockák létrehozása 203
Különböző tartalmú kulcskockák beszúrása 203
Címkék használata kulcskockákon 206
A célpontnál levő animáció lejátszása 208
Atmenetanimációk létrehozása 208
A gotoAndPlay parancs használata 210
Az animációk leállítása 212
Animált gombok 213
A moziklip szimbólumban levő animáció létrehozása 213
összefoglaló kérdések 216
összefoglaló válaszok 216
7. LECKE Hang és videó használata 217
A lecke áttekintése 218
Elindulás 218
Mit kell tudni a projektfájlról? 219
Hangok használata 220
Hangfájlok importálása 220
Hangok elhelyezése az Időegyenesen 222
Hol keressünk hangklipeket? 222
Képkockák hozzáadása az Időegyeneshez 224
Hang végének levágása 225
Hangerő megváltoztatása 227
A hangfájl törlése vagy megváltoztatása 229
A hangminőség feljavítása 230
Hang hozzáadása a gombokhoz 232
A Flash-videókról 233
A hangszinkronizálási beállítások 233
Az Adobe Media Encoder használata 234
Videofájl hozzáadása az Adobe Media Encoderhez 234
Videofájlok konvertálása Flash Videó formátumra 236
A kódolási beállítások 238
A videó körbevágása 238
A videó hosszának megváltoztatása 241
Speciális videó- és hangbeállítások megadása 242
Megjelölt pontok (Cue points) 242
Speciális videó- és hangbeállítások elmentése 244
Külső videó lejátszása 245
A videolejátszás vezérlése 249
Videók és átlátszóság használata 250
A videó importálása 251
Zöld vászon használata 253
Flash-videó beágyazása 254
Az FLV videó kódolása beágyazáshoz 254
FLV beágyazása az Időegyenesre 256
Beágyazott videó használata 258
összefoglaló kérdések 260
összefoglaló kérdések 260
8. LECKE Komponensek használata 261
A lecke áttekintése 262
Elindulás 262
A komponensekről 263
Szövegkomponens hozzáadása 264
Komponens húzása a Színpadra 264
Szöveg beszúrása komponensbe 266
Komponensparaméterek módosítása 269
Interaktivitás létrehozása komponensekkel 270
Komponensparaméterek beállítása 270
Komponensek finomítása ActionScript-kódokkal 274
Flash-komponensek interaktivitás gyors létrehozásához 279
Összefoglaló kérdések 280
Összefoglaló válaszok 280
9. LECKE Flash-tartalom betöltése és vezérlése 281
A lecke áttekintése 282
Elindulás 282
Külső tartalom betöltése 284
Külső tartalom eltávolítása 287
Moziklipek vezérlése 288
Maszkok létrehozása 290
A maszk- és a maszkolt rétegek meghatározása 290
A maszk létrehozása 293
Összefoglaló kérdések 296
Összefoglaló válaszok 296
10. LECKE Flash-dokumentumok publikálása 297
A lecke áttekintése 298
Elindulás 298
Flash-dokumentum tesztelése 299
A Bandwidth Profiler panel működése 300
A Bandwidth Profiler nézete 300
A letöltési teljesítmény tesztelése 301
Metaadatok hozzáadása 302
Mozi publikálása a weben 305
Flash-fajl beállításainak meghatározása 305
A Flash Player verziószámának ellenőrzése 307
Megjelenítési beállítások megváltoztatása 308
Lejátszási beállítások megváltoztatása 311
További publikálási lehetőségek 311
Dreamweaver és Flash 311
Képkockák mentése képként 312
Mozik publikálása mobil eszközökre 314
Projektor létrehozása 315
Összefoglaló kérdések 316
Összefoglaló válaszok 316
Tárgymutató 317
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Adobe Flash CS4 Professional Adobe Flash CS4 Professional Adobe Flash CS4 Professional Adobe Flash CS4 Professional Adobe Flash CS4 Professional

Szép állapotú példány.

Állapot:
2.440 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba