1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Adobe Flash CS3 Professional

Eredeti tankönyv az Adobe-tól

Fordító
Lektor

Kiadó: Perfact Kiadó
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 239 oldal
Sorozatcím: Tanfolyam a könyvben
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 978-963-877-342-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. CD-melléklet nélkül.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

ADOBE FLASH CS3 PROFESSIONAL
Az Adobe Flash CS3 elsajátításának leggyorsabb, legkönnyebb és legátfogóbb módja.
Tanuld meg, hogyan készíts lenyűgöző Flash projekteket, miként animálj szimbólumokat, importálj videó- és hangfájlokat, hozz létre interaktív gombokat. Az ActionScript 3.0 programozással kiterjesztheted a Flash egyébként is sokrétű funkcionalitását.
„A Tanfolyam a könyvben gyakorlatias feladatokkal és valódi példákkal mutatja be, hogy kell a legtöbbet kihozni az Adobe termékekből."
Patti Sokol
Sokol Consulting, Inc.
A „Classroom in a Book®" a legtöbb példányban eladott szoftveroktató tankönyvsorozat. Segítségével gyorsan és könnyedén tanulhatod meg az Adobe szoftverek használatát. A „Tanfolyam a könyvben" azt nyújtja, amit semmilyen más könyv vagy képzés nem tud - az Adobe termékszakértők támogatásával fejlesztett, hivatalos oktatósorozat az Adobe Systems Incorporatedtől.
Az Adobe Flash CS3 Professional Tanfolyam a könyvben tizenegy leckéje napjaink legmagasabb... Tovább

Fülszöveg

ADOBE FLASH CS3 PROFESSIONAL
Az Adobe Flash CS3 elsajátításának leggyorsabb, legkönnyebb és legátfogóbb módja.
Tanuld meg, hogyan készíts lenyűgöző Flash projekteket, miként animálj szimbólumokat, importálj videó- és hangfájlokat, hozz létre interaktív gombokat. Az ActionScript 3.0 programozással kiterjesztheted a Flash egyébként is sokrétű funkcionalitását.
„A Tanfolyam a könyvben gyakorlatias feladatokkal és valódi példákkal mutatja be, hogy kell a legtöbbet kihozni az Adobe termékekből."
Patti Sokol
Sokol Consulting, Inc.
A „Classroom in a Book®" a legtöbb példányban eladott szoftveroktató tankönyvsorozat. Segítségével gyorsan és könnyedén tanulhatod meg az Adobe szoftverek használatát. A „Tanfolyam a könyvben" azt nyújtja, amit semmilyen más könyv vagy képzés nem tud - az Adobe termékszakértők támogatásával fejlesztett, hivatalos oktatósorozat az Adobe Systems Incorporatedtől.
Az Adobe Flash CS3 Professional Tanfolyam a könyvben tizenegy leckéje napjaink legmagasabb szintű tartalomkészítő alkalmazásának a használatához szükséges alapokat tekinti át. Megtanulhatod az időegyenes szerkesztésének folyamatát, statikus és dinamikus szöveggel dolgozhatsz, illetve testre szabhatod a komponenseket. Mindezeken túlmenően a Flash CS3 legújabb funkcióival is megismerkedhetsz, így sok más mellett az ActionScript 3.0 programozással és a natív lllustrator fájlok importálásának lehetőségével. Az egyes leckék végén található összefoglaló kérdésekkel még jobban elmélyítheted frissen szerzett ismereteid. Vedd át a könyvet az elejétől a végéig, vagy válogass a téged leginkább érdeklő leckék között. Vissza

Tartalom

Elindulás 1
Tanfolyam a könyvben 2
Mit találunk a CD-n? 2
Leckefájlok és még sok minden más 2
Lessons mappa 2
Movies mappa 2
Adobe Press mappa 3
Adobe Design Center mappa 3
Adobe Certified mappa 3
Előfeltételek 3
A Flash telepítése 3
Teljesítményoptimalizálás 3
A leckefájlok átmásolása 4
A mintafilmek és projektek átmásolása 4
Hogyan használjuk a leckéket? 4
További források 5
Adobe Minősítés 5
Kedves Olvasó! 6
1. Lecke Ismerkedés az alkalmazással 7
A lecke áttekintése 8
A Flash elindítása és egy fájl megnyitása 8
Ismerkedés a kezelőfelülettel 9
Az Időegyenes 10
Rétegek hozzáadása 11
Kulcsképkocka létrehozása 11
A Library panel használata 12
A Library panel 12
Elem hozzáadása a Library panelről 13
A Tulajdonságok panel használata 14
Objektumok animálása mozgásátmenetekkel 16
Panelek használata 17
Az Eszköztár használata 18
Eszközök kiválasztása és használata 19
Rejtett eszköz kiválasztása 19
Az eszköztár áttekintése 22
Visszavonás a Flashben 23
Az animáció előnézetének megtekintése 24
Az animáció publikálása 24
A Flash Súgó használata
Tallózás a tartalomjegyzékben
Keresés kulcsszavakra
Az Adobe online szolgáltatások használata
Összefoglalás
2. Lecke Képelemek használata 31
A lecke áttekintése 32
Elindulás 32
Téglalapok létrehozása 32
Pixelgrafikus kitöltés hozzáadása 34
Körvonal-tulajdonságok beállítása 34
Objektumok módosítása 35
Flash rajzolómódok 36
Színátmenet-kitöltések használata 37
Színátmenetek testreszabása 38
A Színátmenet átalakító eszköz használata 39
Kijelölések létrehozása 40
Kitöltés részeinek kijelölése 40
A Lasszó eszköz használata 41
Oválisok rajzolása 43
Egyszerű animáció létrehozása 44
Alakzat szimbólummá alakítása 45
Objektum animálása 45
Animációs rétegek hozzáadása 46
Vonalak használata 48
Igazodás meglévő objektum színéhez 48
Vonalak hozzáadása 48
Objektumok széttörése 49
Objektumok kezelése 50
A segédvonalakhoz illesztés kikapcsolása 50
Objektumok csoportosítása 50
Alakzatok hozzáadása 51
Objektumok animálása 51
Objektumok maszkolása 52
Az animáció tesztelése 54
Összefoglalás 55
3. Lecke Szimbólumok létrehozása és szerkesztése 57
A lecke áttekintése 58
Elindulás 58
Illustrator fájlok importálása 58
Az Adobe Illustrator és a Flash használata 60
A szimbólumok 62
Filmklip (Movie Clip) szimbólumok 62
Gomb (Button) szimbólumok 62
Grafika (Graphic) szimbólumok 62
Objektumok szimbólummá alakítása 63
Pixelgrafikus képek importálása 63
A képformátumok rövid áttekintése 63
Képek importálása a Könyvtárba 64
Képek importálása a Színpadra 64
Pixelgrafikus kép vektorossá konvertálása 65
Pixelgrafikus képek hozzáadása filmklip szimbólumhoz 66
Gombok használata 68
Gomb szimbólum létrehozása 68
Gombállapotokat tartalmazó fájl importálása 68
Gomb szimbólum hozzáadása a Színpadhoz 69
Találat állapot hozzáadása a gombhoz 70
Láthatatlan gomb létrehozása 72
Átlátszóság hozzáadása 73
Példány alfa-értékének megváltoztatása 73
Szín alfa-értékének megváltoztatása 74
Webbiztos színek használata 75
Összefoglalás 77
4. Lecke Szöveg használata 79
A lecke áttekintése 80
Elindulás 80
Rétegek rendezése az Időegyenesen 81
Réteg létrehozása a cselekményekhez 81
Rétegmappák létrehozása 81
Réteg hozzáadása rétegmappához 82
Az Időegyenes megjelenésének megváltoztatása 82
Képelemek elhelyezése rétegeken 83
Réteg törlése 83
Objektum áthelyezése az Időegyenesen 83
Hangfájl hozzáadása 83
Objektumok animálása átmenetekkel 84
Fényerőváltozás animálása 85
Mozgásváltozás animálása 85
Szöveg létrehozása 86
Szöveg használata Flashben 86
Szöveg hozzáadása réteghez 87
Szövegmásolása 88
Szöveg elforgatása 89
Szöveg szimbólummá alakítása 90
Szöveg animálása maszkokkal 91
A maszkok 91
Maszkok rajzolása 91
Villogó hatás létrehozása 94
A maszk alkalmazása 94
Hagymahéj-technológia alkalmazása 94
Több réteg egyidejű elforgatása 96
Rétegek beágyazása 96
Rezgő mozgás imitálása átmenetekkel 97
Szűrők alkalmazása szövegre 98
Összefoglalás 101
5. Lecke Animáció hozzáadása 104
A lecke áttekintése 104
Elindulás 104
Az animáció 105
A projektfájl beállítása 105
Rétegek importálása Illustrator fájlból 105
Az Időegyenes rendezése 107
Filmklip szimbólum animálása 107
Beágyazott szimbólumok használata 110
Rétegek hozzáadása szimbólum Időegyeneséhez 110
Beágyazott szimbólumok animálása 110
Beágyazott szimbólum létrehozása 111
Szimbólum animálása maszkkal 112
Szimbólumok széttörése 112
A maszkolandó rétegek előkészítése 112
A maszk létrehozása 113
A maszkolt szimbólum másolása 115
A maszk animálása 115
Objektumok mozgatása a Színpadon 116
Hang hozzáadása 118
Megállítás cselekmény hozzáadása 118
A cím animálása 119
Szöveg animálása objektumként 119
Betűk egyenkénti animálása 119
Objektumok átalakítása 121
A kiinduló objektum beállítása 121
Objektum átalakítása alakzatátmenettel 123
Objektumok beúsztatása !24
Mozgás animálása útvonal mentén 124
Mozgásvezérlő létrehozása 124
Objektum igazítása mozgásvezérlőhöz 125
Összefoglalás 128
6. Lecke Interaktív fájlok létrehozása 129
A lecke áttekintése 130
Elindulás 130
Az interaktív fájlok 130
Az oldal megtervezése 131
Színátmenet-kitöltés létrehozása 131
Egyszerű keret hozzáadása 132
Cím hozzáadása 133
Kiválasztást jelölő téglalap létrehozása 134
Gombok létrehozása 135
Több képkockát tartalmazó grafika szimbólum létrehozása 135
Gomb szimbólum létrehozása 138
Rollover állapot animálása 139
További gombok létrehozása 142
Gombok igazítása 144
A gombok aktiválása 145
Példányok elnevezése 145
Képkockák címkézése 145
Az aktív kijelölés jelzőjének animálása 146
Összefoglalás 150
7. Lecke Az ActionScript alapjai 151
A lecke áttekintése 152
Elindulás 152
Az ActionScript 3.0 használata 152
Az ActionScript 153
A programozási terminológia megismerése 153
Megfelelő programozási szintaktika használata 155
Az Actions eszköztár kezelése 155
Feltételes utasítások használata 156
A feltételes utasítások 156
If utasítás hozzáadása 157
Metódusok hozzáadása az utasításhoz 159
Megállítás cselekmény hozzáadása 159
Változók használata 160
A Script Assist mód 160
Változó deklarálása 160
Adatok betöltése URL-ről 162
Az URLLoader és az URLRequest osztályok 162
Az URLLoader és az URLRequest osztályok használata 162
Események használata 162
Eseménykezelő és függvény hozzáadása 163
Gombok programozása eseményekkel 164
Összefoglalás 167
8. Lecke Komponensek használata 169
A lecke áttekintése 170
Elindulás 170
A komponensekről 171
Szövegkomponens hozzáadása 171
Komponens Színpadra húzása 171
Szöveg beszúrása komponensbe 172
Komponensparaméterek módosítása 174
Interaktivitás létrehozása komponensekkel 175
Komponensparaméterek beállítása 175
Komponensek finomítása ActionScript kódokkal 177
Gyors interaktivitást kínáló Flash komponensek 182
Összefoglalás 183
9. Lecke Hang és videó használata 185
A lecke áttekintése 186
Elindulás 186
A projektfájl előkészítése 187
Hanggombok létrehozása 188
Gomb szimbólumok létrehozása 188
Hangfájlok importálása 190
Hangklip szerkesztése 191
Gombok megkettőzése 192
Gombok igazítása 193
Filmbélyegkép típusú gombok létrehozása 194
Bélyegkép típusú gomb szimbólumok létrehozása 194
Bélyegkép gombok megkettőzése 195
Az Időegyenes kiterjesztése 197
Flash videotartalom előkészítése 198
Videó importálása 198
Videofájlok importálása 198
Az Import Videó varázsló beállításai 200
Videogombok programozása 202
Alfacsatornákat tartalmazó videó használata 203
A videoklip importálása 204
Vetett árnyék hozzáadása filmkliphez 206
Filmklip animálása 206
Filmklip maszkolása 207
Összefoglalás 209
10. Lecke Flash tartalom betöltése és optimalizálása 211
A lecke áttekintése 212
Elindulás 212
Az előtöltő elemeinek összeállítása 212
A film betöltése 215
Az előtöltő animálása 216
Filmklipek láthatóságának megváltoztatása 218
Gyorsítótárazás pixelgrafikus képként 219
Összefoglalás 220
11. Lecke Flash dokumentumok publikálása 221
A lecke áttekintése 222
Elindulás 222
Flash dokumentum tesztelése 222
Metaadatok hozzáadása 223
Film publikálása a weben 224
Flash fájl beállításainak meghatározása 224
A Flash Player verziószámának érzékelése 225
További publikálási lehetőségek 226
Képkockák mentése képként 226
Filmek publikálása mobil eszközökre 228
Tv-re készült 229
Összefoglalás 230
Tárgymutató 231
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Adobe Flash CS3 Professional Adobe Flash CS3 Professional Adobe Flash CS3 Professional Adobe Flash CS3 Professional

A borító, belső oldala és a lapélek enyhén foltosak.

CD-melléklet nélkül.

Állapot:
2.980 Ft
1.490 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba