1.063.152

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Adaptivitás a vizuális nevelésben

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor
Budapest
Kiadó: Trefort Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 125 oldal
Sorozatcím: Pedagógusok pedagógusoknak
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-446-308-8
Megjegyzés: Színes fotókkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg

Rektor Orsolya ADAPTIVITÁS A VIZUÁLIS NEVELÉSBEN
Az adaptív oktatás lényege: olyan differenciált és egységes óra-szervezés, óravezetés, amely a gyerekek tanulás szempontjából fontos egyéni sajátosságainak ismeretén alapul. Ez a megoldás teszi lehetővé társas körülmények között a leghatékonyabb tanítást/tanulást, nevelést/nevelödést. Az adaptivitásnak ez az értelmezése általában találkozik a pedagógusok helyeslésével, elvben nem vonják kétségbe, hogy erre lenne szükség a gyakorlatban. De hogyan lehet ezt megvalósítani a hagyományos körülmények között? Kevés az idő, sok a gyerek, még több a tananyag, nincsenek eszközök
Ezért nagy alkalom az, amikor egyszer csak kiderül, hogy a meglevő körülmények pedagógiai elhivatottsággal, kreativitással addig alakíthatók, amíg egyszerre csak megjelenik egy új minőségű pedagógiai gyakorlat, amely úgy eredményes, hogy közben a pedagógus is, a tanulók is szinte lubickolnak a megismerés, az alkotás, az együttlét örömében.
Rektor Orsolya így tanít,... Tovább

Fülszöveg

Rektor Orsolya ADAPTIVITÁS A VIZUÁLIS NEVELÉSBEN
Az adaptív oktatás lényege: olyan differenciált és egységes óra-szervezés, óravezetés, amely a gyerekek tanulás szempontjából fontos egyéni sajátosságainak ismeretén alapul. Ez a megoldás teszi lehetővé társas körülmények között a leghatékonyabb tanítást/tanulást, nevelést/nevelödést. Az adaptivitásnak ez az értelmezése általában találkozik a pedagógusok helyeslésével, elvben nem vonják kétségbe, hogy erre lenne szükség a gyakorlatban. De hogyan lehet ezt megvalósítani a hagyományos körülmények között? Kevés az idő, sok a gyerek, még több a tananyag, nincsenek eszközök
Ezért nagy alkalom az, amikor egyszer csak kiderül, hogy a meglevő körülmények pedagógiai elhivatottsággal, kreativitással addig alakíthatók, amíg egyszerre csak megjelenik egy új minőségű pedagógiai gyakorlat, amely úgy eredményes, hogy közben a pedagógus is, a tanulók is szinte lubickolnak a megismerés, az alkotás, az együttlét örömében.
Rektor Orsolya így tanít, és ebben a könyvben - eredetileg a pedagógus-szakvizsgás képzés keretében írt szakdolgozatában - erről ír. Egyszerűen, közvetlenül, szépen, azt sugallva, hogy az adaptív oktatás felé vezető úton mindannyian el tudunk indulni. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Rektor Orsolya

Rektor Orsolya műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Rektor Orsolya könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem