Fülszöveg
A szerelem ott is kivirágzik, ahol a háborús fenyegetés a mindennapok részévé válik. A regény lapjain három izraeli fiatal barátságának, szerelmérlek több tíz éven átívelő, megrázó története bontakozik ki. Szerelmi háromszögük Truffaut kultuszfilmjének, a Jules és Jimnek modern újramesélése és egy anya odaadó szeretetének szívszorító eposza.
AZ ÉV LEGJOBB KÖNYVE
(The Economist, The New Republic, The New Yorker, The Washington Post) NEW YORK TIMES NOTABLE BOOK
Ez a könyv Dávid Grossman mesterműve. Flaubert megteremtette Emmát, Tolsztoj az ő Annáját, és most Grossman életet lehelt Órába - mintha hús-vér asszony lenne, már-már testileg megfogható, mint bármelyik szereplő ebben a modern mesében. Szinte lázas önkívületben faltam e hosszú regény lapjait. Felrázó, fájdalmas, gyönyörű, felejthetetlen. (Paul Auster)
Igazi mestermű azon néhány regény egyike, amelyik megváltoztathatja a világot. (The New York Times)
Grossman meghív bennünket, hogy nézzünk a hangzatos újságcímek mögé,...
Tovább
Fülszöveg
A szerelem ott is kivirágzik, ahol a háborús fenyegetés a mindennapok részévé válik. A regény lapjain három izraeli fiatal barátságának, szerelmérlek több tíz éven átívelő, megrázó története bontakozik ki. Szerelmi háromszögük Truffaut kultuszfilmjének, a Jules és Jimnek modern újramesélése és egy anya odaadó szeretetének szívszorító eposza.
AZ ÉV LEGJOBB KÖNYVE
(The Economist, The New Republic, The New Yorker, The Washington Post) NEW YORK TIMES NOTABLE BOOK
Ez a könyv Dávid Grossman mesterműve. Flaubert megteremtette Emmát, Tolsztoj az ő Annáját, és most Grossman életet lehelt Órába - mintha hús-vér asszony lenne, már-már testileg megfogható, mint bármelyik szereplő ebben a modern mesében. Szinte lázas önkívületben faltam e hosszú regény lapjait. Felrázó, fájdalmas, gyönyörű, felejthetetlen. (Paul Auster)
Igazi mestermű azon néhány regény egyike, amelyik megváltoztathatja a világot. (The New York Times)
Grossman meghív bennünket, hogy nézzünk a hangzatos újságcímek mögé, az útlezárásokon túl, és lássunk az összeszorított öklök mélyére - lássuk meg, hogy az „izraeli helyzet" minden embert érint. (The Washington Post)
Grossman legnagyszerűbb alkotása: Ora. Lágy, szenvedélyes, dühös, vicces, önostorozó, érzékeny az asszonyok legjava. Története a maga összetettségében öleli fel a személyes életet és Izrael modern kori konfliktusainak históriáját.
(The New Yorker)
Rendkívül erős személyesség hatja át e kivételes művet. Grossman hűen adja vissza a helyszín realitását, ahol az élet és a halál, úgy tűnik, szétválaszthatat-lanul egymásba fonódik. (Vogue)
Kivételes az anyaság megpróbáltatásai, félelmei, örömei magukba sűrítik az izraeli létből fakadó megkülönböztető jegyeket, illetve azokat is, amelyeket minden anya megtapasztal, éljen bárhol is (The New Republic)
Vissza