1.062.395

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A vállalati image kialakításának és fenntartásának módszertana

Szerző
Budapest
Kiadó: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Posztgraduális Kar
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 99 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az elmúlt húszegynéhány évben a magyar marketingkutatás és gyakorlat jelentős fejlődésen ment át. A 90-es évekig a gazdasági környezet sokszor és a sok tekintetben akadályozta a marketingszemlélet... Tovább

Előszó

Az elmúlt húszegynéhány évben a magyar marketingkutatás és gyakorlat jelentős fejlődésen ment át. A 90-es évekig a gazdasági környezet sokszor és a sok tekintetben akadályozta a marketingszemlélet kialakulását, és a gyakorlatban való széleskörű alkalmazását. Erre az időszakra egyértelműen jellemző, hogy az elmélet, és az elméleti képzés előbbre járt a gyakorlatnál.
A gazdaságban és a politikában bekövetkezett mélyreható változások, a piacgazdaságra való áttérés, a tőketranszfer, a multinacionális cégek magyarországi megjelenése, a piaci verseny erősödése fokozott marketingtevékenységet követel meg a gazdasági szféra szereplőitől. Ezek a változások nagymértékben hatottak a marketing alkalmazására, és ezenkeresztül a marketingoktatással kapcsolatos igényekre és elvárásokra... Vissza

Tartalom

Előszó3
Bevezetés4
Az image fogalma, fajtái és kapcsolata a marketingkommunikációval, a kapcsolódó területek és a kapcsolatok jellege5
Az image fogalma5
Az image lélektani alapjai, az image és az attitüd8
Image fajták16
Termék image17
Vállalat (cég) image19
Márka image20
Ország image30
Image fajták az időhorizont tükrében30
Image a megítélők szerint31
A PR fogalma és jellemzői31
A Corporate identity fogalma és jellemzői37
A Corporate identity és az image kapcsolata41
Az image átvitel45
Az imagevizsgálatok módszertana47
Az imagevizsgálatok célja49
Az imagevizsgálatok szervezése és végrehajtása51
Az imagevizsgálatok előkészítése51
Az image alakító tényezők kiválasztása52
A vizsgálandó szegmensek meghatározása56
Az információk feldolgozása és az eredmények értékelése57
A vizsgálatok eredményeinek a felhasználása a marketingstratégiában61
Az imagevizsgálatok eszközei, és speciális vonása64
Kérdőíves felmérés64
Mélyinterjúk69
Speciális image vizsgálatok71
Nonverbális image vizsgálatok71
A márkaérték vizsgálatának lehetséges módszerei72
A komplex mérőszámmal történő image értékelés74

Totth Gedeon

Totth Gedeon műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Totth Gedeon könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem