1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A vállalati folyamatok újraszervezése

(Business Process Reengineering)

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Panem Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 252 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-545-087-7
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Hammer és Champy könyve, a Business Process Reenginering a menedzsment szakirodalom legjelentősebb nemzetközi bestsellere - több mint húsz nyelvre lefordították, és közel kétmillió példány kelt el. A szerzők megközelítése valószínűleg sok hazai vezető számára bizonyul majd meggyőzőnek. A vállalatok működését mindenekelőtt a vállalati/üzleti folyamatok radikális újraszervezése révén kívánják optimalizálni, és ebből vezetik le a célszerű szervezeti struktúrák és a követendő vezetési filozófiák alapjellemzőit. A funkcionális szemlélet folyamatszemlélettel való felváltása a 90-es években természetesen nem nélkülözheti az információtechnológia kreatív felhasználását. A számtalan gyakorlati példával megvilágított, élvezetes stílusban kifejtett, merőben új vállalatvezetési koncepció eddigi "karrierjére" jellemző, hogy az Egyesült Államok vállalatai a könyv megjelenése óta eltelt rövid időszakban közel 30 milliárd dollárt költöttek "reengineringre", és megfigyelők ezen összeg évi 20%-os... Tovább

Fülszöveg

Hammer és Champy könyve, a Business Process Reenginering a menedzsment szakirodalom legjelentősebb nemzetközi bestsellere - több mint húsz nyelvre lefordították, és közel kétmillió példány kelt el. A szerzők megközelítése valószínűleg sok hazai vezető számára bizonyul majd meggyőzőnek. A vállalatok működését mindenekelőtt a vállalati/üzleti folyamatok radikális újraszervezése révén kívánják optimalizálni, és ebből vezetik le a célszerű szervezeti struktúrák és a követendő vezetési filozófiák alapjellemzőit. A funkcionális szemlélet folyamatszemlélettel való felváltása a 90-es években természetesen nem nélkülözheti az információtechnológia kreatív felhasználását. A számtalan gyakorlati példával megvilágított, élvezetes stílusban kifejtett, merőben új vállalatvezetési koncepció eddigi "karrierjére" jellemző, hogy az Egyesült Államok vállalatai a könyv megjelenése óta eltelt rövid időszakban közel 30 milliárd dollárt költöttek "reengineringre", és megfigyelők ezen összeg évi 20%-os növekedésével számolnak. Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz7
Bevezető9
A válság, mely önmagától nem szűnik meg15
Újraszervezés - út a változáshoz41
A vállalati folyamatok újragondolása61
A munka új világa77
Az információtechnológia katalizátorszerepe96
Ki legyen az újraszervező?116
Vadászat az újraszervési lehetőségekre132
A folyamatok áttervezésének tapasztalatai149
Az újraszervezés elindítása164
Egy vállalat tapasztalatai - Hallmark176
Egy vállalat tapasztalatai - Taco Bell189
Egy vállalat tapasztalatai - Capital Holding202
Egy vállalat tapasztalatai - Bell Atlantic214
A sikeres újraszervezés feltételei222
Epilógus237
Az Olvasók leggyakoribb kérdései239
Tárgymutató249
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem