1.045.442

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A vállalat kereskedelmi funkciói

Szerkesztő

Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 74 oldal
Sorozatcím: A szocialista vállalat
Kötetszám: 4
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-05-0661-0
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés9
Referátum
Molnár László: A vállalatok piacképességének belső feltételrendszere és fejlesztésének célszerű módszerei13
A piacképesség fejlesztésének szükségessége és tényezői16
A piacra irányuló döntések, a piaci munka szervezése18
A marketing célú kutatások típusai22
Korreferátumok
Hoffmann Istvánné: A családok gazdálkodási módjának, ellátottsági szintjének és rövid távú beszerzési terveinek vizsgálata27
Mit mutatnak a statisztikák?27
Mi lehet a számok mögött?30
Hogyan gazdálkodnak a magyar családok?31
Kovács Dénes: A tudományos-technikai forradalom és a fogyasztás33
Sándor Imre: A reklám és a propaganda sajátos vonásai az élelmiszerpiacon39
Az élelmiszerpiac specifikus vonásai39
A reklám és propaganda funkciói az élelmiszerpiacon40
A reklám szerepe és sajátosságai a termék piaci helyzetétől függően42
Szalai György: Termék - piacképesség meghatározása függvénykapcsolat alapján, különös tekintettel a tőkés piacokra46
Mi a célunk a módszer alkalmazásával?47
A számítás elvi menetének ismertetése47
A gyakorlati megvalósítás eredményei és nehézségei52
Hol és mire használhatók ezek a kapott eredmények?54
Varga Sándor: Fogyasztói információk felhasználása a vállalati üzletpolitikában (Egy piackutatás eredményeinek hasznosítása)56
Bakonyi Imre: A limit- és elszámolóárak képzése a külkereskedelemben és az ebből adódó érdekellentétek62
A limit- és elszámolóár fogalma, közgazdasági tartalma62
A limit- és elszámolóárak képzésének gyakorlati módszeri és az érdekellentétek forrása65
Mózes László: Termelő vállalat értékesítési modellje (Az értékesítés fejlesztése számítógépes bázison)69
A környezet szerepe69
Szervezési tényezők és elvek70
Az értékesítés információs rendszere72
A kötet szerzői75
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem