Fülszöveg
A vállalati stratégia végső próbája és egyetlen megbízható mérőszáma az, hogy teremt-e gazdasági értéket a tulajdonosok számára. Alfred Rappaport az üzleti életben klasszikusnak számító könyvében olyan, a gyakorlatban is használható eszköztárral látja el a vezetőket és a befektetőket, amely az átlagosnál magasabb hozam elérését teszi lehetővé. A könyvben bemutatott tulajdonosiérték-szemléletet világszerte széles körben alkalmazzák. A könyv hasznos olvasmánya azoknak a vállalatvezetőknek és befektetőknek, akik a globalizálódó gazdaság erős versenyében is az élen kívánnak maradni.
„Ajánljuk a könyvet a vállalatok tulajdonosainak, a társaságok vezető tisztségviselőinek, hogy a vezetés felé jó célokat, jó elvárásokat tudjanak kitűzni és megfogalmazni. Ajánljuk a könyvet a vállalkozások különböző szintű vezetőinek, hogy a példák adaptálásával sikeres vállalatok sikeres vezetői legyenek. Nem utolsósorban ajánljuk a könyvet azoknak, akik most ismerkednek egyetemi, főiskolai hallgatóként...
Tovább
Fülszöveg
A vállalati stratégia végső próbája és egyetlen megbízható mérőszáma az, hogy teremt-e gazdasági értéket a tulajdonosok számára. Alfred Rappaport az üzleti életben klasszikusnak számító könyvében olyan, a gyakorlatban is használható eszköztárral látja el a vezetőket és a befektetőket, amely az átlagosnál magasabb hozam elérését teszi lehetővé. A könyvben bemutatott tulajdonosiérték-szemléletet világszerte széles körben alkalmazzák. A könyv hasznos olvasmánya azoknak a vállalatvezetőknek és befektetőknek, akik a globalizálódó gazdaság erős versenyében is az élen kívánnak maradni.
„Ajánljuk a könyvet a vállalatok tulajdonosainak, a társaságok vezető tisztségviselőinek, hogy a vezetés felé jó célokat, jó elvárásokat tudjanak kitűzni és megfogalmazni. Ajánljuk a könyvet a vállalkozások különböző szintű vezetőinek, hogy a példák adaptálásával sikeres vállalatok sikeres vezetői legyenek. Nem utolsósorban ajánljuk a könyvet azoknak, akik most ismerkednek egyetemi, főiskolai hallgatóként a közgazdaságtan alapjaival azért, hogy komplex, minden érintett érdekeire kiterjedő integrált szemléletet nyerjenek. S e szemléletközvetítés a könyv lényege: már sok mindenről hallottunk, amiről szó van benne, csak így összerakva, rendszerbe állítva egy kicsit más, új."
Reszegi László, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem docense
„A könyv minden .frontvonalban harcoló'- azaz mindannyiunk - számára biztosítja a tulajdonosiérték-teremtésről szóló legfrissebb gondolatokat, a társadalom szemszögétől kezdve a részletes szakmai kérdések megválaszolásáig. Ajánlom ezt a könyvet mindenkinek, aki komolyan érdeklődik a vállalatok piacgazdaságban betöltött szerepe iránt."
Stephen F. Bollenbach, a Hilton Hotels elnök-vezérigazgatója
"A nyolcvanas években megfogalmazott tulajdonosiérték-teremtés fogalma mára elfogadottá vált a világban, és a hazai vállalatok egy része is kezdi felismerni fontosságát. Magyarországon még leginkább csak a tőzsdére bevezetett cégek vezetőitől hallani egyre többet, hogy a tulajdonosi érték maximalizálására törekednek. Ez a szakkönyv nemcsak a cégvezetők, a vállalatértékeléssel foglalkozó szakemberek és befektetők számára kiváló olvasmány, hanem a téma iránt érdeklődő .laikus' olvasó is képet kaphat arról, hogy mennyit érhet a tulajdonosi részesedés egy vállalatban."
Lovas Judit, a Világgazdaság című napilap pénz- és tőkepiaci újságírója
„Alfred Rappaport könyvében újfent igazolja a tulajdonosiérték-szemlélet atyjaként szerzett hírnevét. Ez a könyv felbecsülhetetlen értékű erőforrás mindenkinek, aki a tulajdonosiértékteremtés mellett kötelezi el magát, vagy azt tanítja. A tulajdonosi érték nem csak a tárgyalt téma alapelveit és elméleti alátámasztását mutatja be, hanem a gyakorlati alkalmazásait is."
Alan Shapiro, a University of Southern California pénzügyprofesszora
Vissza