1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tulajdonosi érték

Útmutató vállalatvezetőknek és befektetőknek

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Alinea Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 225 oldal
Sorozatcím: Üzleti Szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-8630-60-4
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A vállalati stratégia végső próbája és egyetlen megbízható mérőszáma az, hogy teremt-e gazdasági értéket a tulajdonosok számára. Alfred Rappaport az üzleti életben klasszikusnak számító könyvében olyan, a gyakorlatban is használható eszköztárral látja el a vezetőket és a befektetőket, amely az átlagosnál magasabb hozam elérését teszi lehetővé. A könyvben bemutatott tulajdonosiérték-szemléletet világszerte széles körben alkalmazzák. A könyv hasznos olvasmánya azoknak a vállalatvezetőknek és befektetőknek, akik a globalizálódó gazdaság erős versenyében is az élen kívánnak maradni.
„Ajánljuk a könyvet a vállalatok tulajdonosainak, a társaságok vezető tisztségviselőinek, hogy a vezetés felé jó célokat, jó elvárásokat tudjanak kitűzni és megfogalmazni. Ajánljuk a könyvet a vállalkozások különböző szintű vezetőinek, hogy a példák adaptálásával sikeres vállalatok sikeres vezetői legyenek. Nem utolsósorban ajánljuk a könyvet azoknak, akik most ismerkednek egyetemi, főiskolai hallgatóként... Tovább

Fülszöveg

A vállalati stratégia végső próbája és egyetlen megbízható mérőszáma az, hogy teremt-e gazdasági értéket a tulajdonosok számára. Alfred Rappaport az üzleti életben klasszikusnak számító könyvében olyan, a gyakorlatban is használható eszköztárral látja el a vezetőket és a befektetőket, amely az átlagosnál magasabb hozam elérését teszi lehetővé. A könyvben bemutatott tulajdonosiérték-szemléletet világszerte széles körben alkalmazzák. A könyv hasznos olvasmánya azoknak a vállalatvezetőknek és befektetőknek, akik a globalizálódó gazdaság erős versenyében is az élen kívánnak maradni.
„Ajánljuk a könyvet a vállalatok tulajdonosainak, a társaságok vezető tisztségviselőinek, hogy a vezetés felé jó célokat, jó elvárásokat tudjanak kitűzni és megfogalmazni. Ajánljuk a könyvet a vállalkozások különböző szintű vezetőinek, hogy a példák adaptálásával sikeres vállalatok sikeres vezetői legyenek. Nem utolsósorban ajánljuk a könyvet azoknak, akik most ismerkednek egyetemi, főiskolai hallgatóként a közgazdaságtan alapjaival azért, hogy komplex, minden érintett érdekeire kiterjedő integrált szemléletet nyerjenek. S e szemléletközvetítés a könyv lényege: már sok mindenről hallottunk, amiről szó van benne, csak így összerakva, rendszerbe állítva egy kicsit más, új."
Reszegi László, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem docense
„A könyv minden .frontvonalban harcoló'- azaz mindannyiunk - számára biztosítja a tulajdonosiérték-teremtésről szóló legfrissebb gondolatokat, a társadalom szemszögétől kezdve a részletes szakmai kérdések megválaszolásáig. Ajánlom ezt a könyvet mindenkinek, aki komolyan érdeklődik a vállalatok piacgazdaságban betöltött szerepe iránt."
Stephen F. Bollenbach, a Hilton Hotels elnök-vezérigazgatója
"A nyolcvanas években megfogalmazott tulajdonosiérték-teremtés fogalma mára elfogadottá vált a világban, és a hazai vállalatok egy része is kezdi felismerni fontosságát. Magyarországon még leginkább csak a tőzsdére bevezetett cégek vezetőitől hallani egyre többet, hogy a tulajdonosi érték maximalizálására törekednek. Ez a szakkönyv nemcsak a cégvezetők, a vállalatértékeléssel foglalkozó szakemberek és befektetők számára kiváló olvasmány, hanem a téma iránt érdeklődő .laikus' olvasó is képet kaphat arról, hogy mennyit érhet a tulajdonosi részesedés egy vállalatban."
Lovas Judit, a Világgazdaság című napilap pénz- és tőkepiaci újságírója
„Alfred Rappaport könyvében újfent igazolja a tulajdonosiérték-szemlélet atyjaként szerzett hírnevét. Ez a könyv felbecsülhetetlen értékű erőforrás mindenkinek, aki a tulajdonosiértékteremtés mellett kötelezi el magát, vagy azt tanítja. A tulajdonosi érték nem csak a tárgyalt téma alapelveit és elméleti alátámasztását mutatja be, hanem a gyakorlati alkalmazásait is."
Alan Shapiro, a University of Southern California pénzügyprofesszora Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz 7
Előszó 9
1. fejezet
A tulajdonosi érték és a vállalat alapvető célja 15
2. fejezet
A számviteli mutatók hiányosságai 28
3. fejezet
A tulajdonosiérték-megközelítés 47
4. fejezet
Stratégiaalkotás 75
5. fejezet
A stratégiák értékelése 94
6. fejezet
Részvénypiaci jelzések 117
7. fejezet
A teljesítményértékelés és a felső vezetők javadalmazása
8. fejezet
Felvásárlások és összeolvadások 152
9. fejezet
A tulajdonosiérték-szemlélet alkalmazása 183
10. fejezet
A Shareholder Scoreboard 201
Tárgymutató 211

Alfred Rappaport

Alfred Rappaport műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Alfred Rappaport könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem