1.061.441

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tömegkommunikáció hatása a vélemények alakulására

IX. évfolyam 4. szám

Szerző
Budapest
Kiadó: Tömegkommunikációs Kutatóközpont
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Spirál
Oldalszám: 54 oldal
Sorozatcím: Tanulmányok, beszámolók, jelentések
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Angol és orosz nyelvű összefoglalóval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az empirikus kutatások megindulásának időszakában széles körben uralkodott egy olyan elképzelés, amely szinte korlátlan befolyásoló szerepet tulajdonított a tömegkommunikációs eszközöknek. A... Tovább

Előszó

Az empirikus kutatások megindulásának időszakában széles körben uralkodott egy olyan elképzelés, amely szinte korlátlan befolyásoló szerepet tulajdonított a tömegkommunikációs eszközöknek. A reklámozás, a háborús propaganda sikerei, a rádió és a film fokozatos térhódítása csak erősítették azt a benyomást, hogy az emberek nézetei akadálytalanul befolyásolhatók. A kor propaganda-szakemberi ijesztő magabiztossággal nyilatkoztak a véleményformálás lehetőségeiről. Egyikük egyenesen úgy látta, hogy "csak a költségek szabnak határt annak, hogy akármilyen irányban, akármicsoda témával kapcsolatban megfelelő közvéleményt szállítsunk." Vissza

Angelusz Róbert

Angelusz Róbert műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Angelusz Róbert könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem