1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tömegkommunikáció elmélete

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Osiris Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 473 oldal
Sorozatcím: Osiris Tankönyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-389-564-2
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A tömegkommunikáció elmélete a médiaoktatásban világszerte használt kézikönyv. A szerző alapos áttekintést nyújt á tömegkommunikációs eszközök és rendszerek történetéről, működéséről, a média társadalmi szerepéről, kulturális hatásairól, valamint megismertet a tömegkommunikáció tudományos kutatásának legfontosabb területeivel és legbefolyásosabb irányzataival (hatásvizsgálatok, kultivációs elemzés, használat és grafitikáció stb.). A kötet nélkülözhetetlen a felsőoktatásban a média- és kommunikációszakos hallgatók számára, de komoly érdeklődésre tarthat számot a művelt laikus közönség körében is.

Tartalom

Előszó.................................9
I. RÉSZ - ELMÉLETEK
1. Első közelítések.................................13
2. A tömegmédiumok fejlődése.................................24
3. Fogalmak és modellek.................................40
4. Médiaelmélet és társadalomelmélet.................................61
5. Tömegkommunikáció és kultúra.................................87
6. Új médiumok - új elmélet?.................................109
7. Normatív média- és társadalomelmélet.................................129
II. RÉSZ - STRUKTÚRÁK
8. Médiastruktúra és médiateljesítmény: elvek és elszámoltathatóság...............149
9. Médiastruktúrák és médiaintézmények.................................169
10. Globális tömegkommunikáció.................................191
III. RÉSZ - SZERVEZETEK
11. A médiaszervezet és kontextusa.................................215
12. Médiakultúra-termelés.................................242
IV. RÉSZ - TARTALOM
13. Médiatartalom: kérdések, fogalmak és elemzési módszerek........................265
14. Médiaműfajok és -szövegek.................................288
V. RÉSZ - KÖZÖNSÉGCSOPORTOK
15. Közönségelméleti és -kutatási hagyományok.................................311
16. Közönségképződés és -tapasztalat.................................331
VI. RÉSZ - HATÁSOK
17. A hatáskutatási hagyomány.................................359
18. A rövid távú hatás folyamatai.................................370
19. Hosszabb távú és közvetett hatások.................................386
EPILÓGUS
20. A jelenlegi helyzet.................................411
Fogalomtár.................................423
Hivatkozott irodalom.................................439
Névmutató.................................465
Tárgymutató.................................468

Denis McQuail

Denis McQuail műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Denis McQuail könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem