kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 327 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-17-1423-3 |
Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 52517. |
Előszó | 5 |
A történelmi fogalomszint-vizsgálat elméleti alapjai és módszerei | 7 |
A történelmi fogalomszint-vizsgálat metodológiája | 7 |
A történelmi tény | 13 |
A történelmi fogalom | 20 |
A történelmi tények és fogalmak közötti kapcsolatok | 33 |
A történelmi képzetek és fogalmak | 36 |
A történelmi fogalomszint-vizsgálat módszere | 47 |
A tanulók eredményei | 77 |
Az 5. osztályos tanulók eredményei | 77 |
Az átlagos teljesítmények | 78 |
A feladattisztázás eredményei | 81 |
A feladat megoldása | 87 |
A válaszok struktúrája | 103 |
Az átlagostól eltérő eredmények | 109 |
A 8. osztályos tanulók eredményei | 130 |
Az átlagos teljesítmények | 130 |
A feladattisztázás eredményei | 132 |
A feladat megoldása | 136 |
A válaszok struktúrája | 151 |
Az átlagostól eltérő eredmények | 164 |
A IV. osztályos gimnazisták eredményei | 189 |
Az átlagos teljesítmények | 189 |
A feladat megoldása | 190 |
A válaszok struktúrája | 203 |
Az átlagostól eltérő eredmények | 216 |
Az eredményeket befolyásoló tényezők | 243 |
A tágabb környezet | 245 |
A családi környezet | 247 |
Az iskolai környezet | 250 |
A tanítás módja | 258 |
A történelmi fogalmak tanítása és a fogalomszintek | 281 |
Lehet-e fogalmakat tanítani? | 283 |
A szemléletes képi fogalmak szintje | 295 |
Elvont-differenciálódó fogalmak | 306 |
Rendszeres fogalmi gondolkodás | 317 |
A tanulók neme | 244 |