1.060.471

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tanulók önálló munkájára építő matematikatanítás lehetőségei a középiskolában

Készült a tanártovábbképzés céljára 2.

Szerző
Budapest
Kiadó: Eötvös Lóránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 99 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Megjelent 400 példányban, fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"Napjainkban világszerte lépten nyomon találkozunk az oktatás népszerűsítésére irányuló törekvésekkel. Hazánkban is küszöbön áll egy minden iskolatípusra és valamennyi... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"Napjainkban világszerte lépten nyomon találkozunk az oktatás népszerűsítésére irányuló törekvésekkel. Hazánkban is küszöbön áll egy minden iskolatípusra és valamennyi tantárgyra kiterjedő tantervi reform megvalósítása; egyidejűleg a szakemberek már a kilencvenes évek tanterveinek körvonalazásán dolgoznak.
Mindenfajta tartalmi változás szükségessé teszi az oktatás módszereinek korszerűsítését is, "hogy a társadalmilag szükséges és tantervileg kodifikált ismeretekből és készségekből mit, mennyit és hogyan sajátít el a tanuló, ez már nagyon is függ a módszertől. Az oktatás tartalma ugyanis nem eo ipso fejleszti a tudományos gondolkodást, az értelmi erőket, a korszerű világnézetet, hanem kellő mértékben - csak megfelelő metodikán keresztül". /1/
A hagyományos oktatásban a tanár szinte megoldhatatlan feladattal áll szemben. Ő az egyetlen információforrás és egyszerre 30-40 gyereket kell megtanítania ugyanarra az ismeretre. Helyzetét leginkább az nehezíti, hogy a gyermekek igen eltérő képességekkel rendelkeznek, még egyetlen gyerek is nagyon eltérő teljesítményekre lehet képes az egyes tárgyakban. Előismereteik is különbözőek." Vissza

Tartalom

Bevezetés 2
A "tanulási óra" munkaformái 6
A "tanulási órák" segédeszközei 10
A tanulók önálló munkájára épülő matematika órák megszervezése 68
Az órák felépítése 80
Tapasztalataink 87
Befejezés 96
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem