kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Országos Oktatástechnikai Központ |
---|---|
Kiadás helye: | Veszprém |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 141 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-441-017-0 |
A kérdés társadalmi jelentősége | |
Mit értsünk a tanulás pedagógiai kérdésein? | |
A tanulással kapcsolatos helyzet diagnózisa | |
A tanulás pedagógiai kérdéseinek irodalma | |
A komplex tanulás-fogalom műveleti rétegei; tanulás és metodikai kultúra | |
Az ismeretek és műveletek tanulása | |
Milyen mintákat, serkentéseket és tanácsokat jelenthet a tanítási óra az ismeretek és műveletek tanulása tekintetében? | |
A tanítás motiválása | |
A tények differenciált elemzése | |
A tananyag részekre bontása, tagolása | |
Az egyéni tanulás lehetőségeinek biztosítása | |
Az alkalmazások arányának növelése | |
Az házi feladatok előkészítése; az önálló tanulás instruálása, eljárásmódjainak megismertetése | |
A pszichomotoros készségek tanulása | |
A tanulás mint képességfejlesztés | |
A társadalmilag szükséges magatartásformák tanulása | |
Viselkedés, viszonyulás, magatartásformák tanulása a tanítási órákon | |
A proszociális magatartás tanulása: az "empatic learning" | |
A "rejtett" curriculum: a szociális magatartásformák vizsgálatának kísérleti eredményei | |
A taneszközök szerepe a "didaktizált" és a szociális tanulásban (összefoglalás) | |
Irodalomjegyzék |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.