kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Bagolyvár Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 533 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 16 cm |
ISBN: | 963-9447-52-8 |
Megjegyzés: | Az I. kötet 2004-ben jelent meg. Fekete-fehér illusztrációkkal. |
I. kötet | |
A kiadó előszava az új nemzetközi kiadáshoz | 16 |
A könyv hétmillió olvasójának üzenete a világ többi polgárához | |
Bevezetés | 19 |
A történelem legújabb forradalma: olyan erő, amely megváltoztatja életünket | |
Milyen lesz a jövő? | 37 |
16 alapvető trend, amelyek a jövőnket irányítják | |
Az azonnali kommunikáció kora | 39 |
Gazdasági határok nélküli világ | 49 |
Négy lépése az egységes világgazdaság felé | 51 |
Internetes kereskedelem és tanulás | 57 |
A szolgáltatásokra épülő új társadalom | 59 |
A kicsi és a nagy házassága | 61 |
A pihenés új korszaka | 65 |
A munka változó arculata | 67 |
Nők vezető szerepben | 69 |
Bámulatos agyunk újrafelfedezése | 73 |
Kulturális nacionalizmus | 73 |
Növekvő leszakadó népréteg | 75 |
A népesség aktív öregedése | 77 |
A "Csináld magad!" mozgalom újraéledése | 79 |
Együttműködő vállalkozási formák | 81 |
Az egyén győzelme | 83 |
Miért is ne a legjobb legyen a cél? | 85 |
13 lépés a XXI. századi tanulói társadalom felé | |
Az elektronikus kommunikáció új szerepe | 91 |
Tanulj számítógépül és internetül! | 95 |
A "szülővé képzés" mint alapvetően fontos feladat | 95 |
Előtérben a kisgyermekkori egészség | 95 |
Kisgyermekkori nevelési programok | 97 |
Bármikor felzárkózhatsz | 97 |
Minden tanulói típusnak egyforma figyelmet! | 99 |
Tanuljunk tanulni, tanuljunk gondolkozni! | 99 |
Mi az, amit az iskolában kellene megtanítani? | 101 |
Tanulás négy szinten | 107 |
A tanulás három célja | 109 |
Hol is tanítsunk? | 109 |
Elméd legyen nyitva, szavad legyen tiszta! | 109 |
Találkozás bámulatos agyunkkal | 113 |
A világ legnagyobb teljesítményű számítógépének a tulajdonosa vagy | |
Négy agy az egyben | 115 |
Neuronok, dendritek, gliasejtek és a szigetelő rendszer | 119 |
Különböző "intelligenciaközpontjaink" | 121 |
A két agyfélteke | 125 |
Hogyan tárolja agyunk az információt? | 131 |
Négy különböző hullámhossz | 135 |
Az agy üzemanyagai: az oxigén és a táplálék | 135 |
Mivel tápláljuk agyunkat? | 139 |
Érzelmi intelligencia nélkül nem megy | 141 |
A test és az agy oszthatatlan | 143 |
Egy hasznos "csináld magad" módszer | 145 |
Az első 20 lépés ahhoz, hogy sokkal gyorsabban, jobban és könnyebben tanuljunk | |
Indulj ki a sportból! | 145 |
Merj álmodni - és elképzelni a jövőt! | 149 |
Tűzz ki egyértelmű célokat és határidőket! | 149 |
Szerezz be gyorsan egy lelkes mentort! | 149 |
Indulj ki a "nagy képből"! | 151 |
Kérdezz! | 153 |
Keresd meg az alapelvet! | 155 |
Keresd fel a három legjobb gyakorlati könyvet! | 155 |
Tanulj meg újra olvasni - gyorsabban, jobban, könnyebben! | 157 |
Bevésés képek és hangok segítségével | 161 |
Csinálva tanulni | 163 |
Elmetérkép - lineáris jegyzetek helyett | 165 |
Könnyed felidézés | 167 |
A nyugodt éberség művészete | 169 |
Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni | 173 |
Ismétlés és reflexió | 173 |
Agykapocs és memóriafogas | 173 |
Csak játékosan! | 175 |
Tanítva tanulni | 177 |
Irány a gyorstanuló kurzus! | 177 |
Hogyan legyenek nagyszerű ötleteink? | 183 |
Új program a kreatív gondolkodás tanulására és tanítására | |
Egy új ötlet nem más, mint a régi elemek új kombinációja | 184 |
Határozd meg a problémát! | 187 |
Határozd meg, mi lenne az ideális megoldás, és képzeld magad elé! | 189 |
Gyűjts össze minden adatot! | 191 |
Szegd meg a szabályt! | 191 |
Lépj túl saját területed határain! | 193 |
Próbálj ki többféle kombinációt! | 193 |
Vesd be az összes érzékszervedet! | 193 |
Kapcsolj ki! hadd érlelődjön! | 195 |
Engedd el magad a zene vagy a természet segítségével! | 195 |
Aludj rá egyet! | 195 |
Heruéka! Az ötlet kipattant! | 197 |
Ellenőrizd újra! | 197 |
A kezdetek kezdetétől | 213 |
Ésszerű útmutató, hogy csecsemőink jobbak és intelligensebbek legyenek | |
Sorsdöntő évek | 227 |
Hogyan gazdagítsuk gyermekeink intelligenciáját születésüktől 10 éves korukig? | |
A lépésről lépésre történő fejlődés alapvető fontossága | 239 |
A józan ész használata | 241 |
Építsünk mind az öt érzékszervre! | 243 |
Az egész világ - osztályterem | 245 |
A kommunikáció nagy művészete | 245 |
Az iskola előtti nevelés színterei és a szülők | 257 |
Vidámságot az iskolába is! | 267 |
II. kötet | |
A tanulás mélyben rejlő lényege | 269 |
Programozzunk a sikerre az oktatásban is? | |
Az igazi tanulás gyors és mókás | 297 |
Az új évszázad irányjelzői a holnap tanárai és trénerei számára | |
A legjobb "tanulási állapot" elérése | 301 |
Kulcsok a jó prezentációhoz | 313 |
A gondolkodás és a mélytudatba való elraktározás elősegítése | 321 |
A tanultak aktív előhívása | 321 |
Alkalmazzuk a tanultakat! | 325 |
A zárás fontos részei: áttekintés, értékelés és ünneplés | 325 |
A részekből összeáll az egész - gyakorlati példák | 327 |
A Simon Guggenheim iskolában végzett kísérlet | 327 |
Folyékonyan franciául, nyolc hét alatt | 331 |
A hadseregben rekordidő alatt tanultak meg egy idegen nyelvet | 333 |
Egy gyorsított, integrált tanulást oktató tanár | 335 |
Mi gátolta a nagy áttörést? | 339 |
A tanulási stílusnak megfelelő oktatás | 341 |
Hogyan állapítsuk meg tanulási stílusunkat és használjuk sokrétű intelligenciánkat? | |
A tanulási stílus meghatározása | 347 |
Hogyan fogadjuk be az információt? | 349 |
Hogyan rendszerezzük és dolgozzuk fel az információt? | 351 |
Milyen körülmények befolyásolják a tanulási kézséget? | 351 |
Milyen fizikai és biológiai szükségletek hatnak a tanulásra? | 353 |
Hogyan határozzuk meg a tanulók preferált tanulási stílusát? | 353 |
A munkastílusod is egyedi | 355 |
A négy gondolkodási stílus | 357 |
Mi a tanulság az iskolák és az egyének számára? | 361 |
Gyors felzárkózás az iskolában | 367 |
A világ legnagyobb felzárkóztató programjai - és hogy miért működnek | |
Két kulcs alapelv: az elme-test kapcsolat és az elme-agy kapcsolat | 369 |
Speciális kineziológia | 371 |
A Doman-Palmer-Niklasson - Hartigan modellek | 375 |
Felzárkózás a helyesírásban | 377 |
A tükörírás problémájának kezelése hátra-írással | 379 |
A négyperces olvasási program | 381 |
Ujjhangzó program | 385 |
Egymás tanítása | 387 |
A "Nézz és figyelj!"' módszer | 389 |
Új-Zéland felzárkóztató programja | 391 |
Személyes kulcsszókincs | 393 |
Kezdő Iskolai Matematika | 395 |
Számítógépesített felzárkóztatás | 397 |
A SEED matematikai program | 397 |
Három "orvosi-oktatási" program | 397 |
A lemorzsolódás dilemmájának megoldása | 401 |
Hogyan törjünk a "csúcsra" az oktatás és nem a drogok, a bandák és a bűnözés terén | |
Japán üzleti módszerek az iskola tökéletesítésében | 403 |
Az integrált tanulmányok osztályterme: a nagyvilág | 413 |
A csoportos tanulás és a "teljes kép" technikája | 421 |
Hathetes kurzusokkal lépésről lépésre a siker felé | 423 |
Mindez együtt a SzuperTáborban | 425 |
A jövő iskoláinak megtervezése | 435 |
12 lépés egy nemzet oktatási rendszerének átalakításához | |
Az iskola mint az élethosszig való tanulás egész évben nyitva tartó információs bázisa | 437 |
Először a fogyasztót kérdezzük | 441 |
Garantáljuk a fogyasztói elégedettséget | 441 |
Minden intelligencia-típusnak és tanulási stílusnak a neki megfelelőt nyújtsuk! | 443 |
Használjuk a világ legjobb tanítási technikáit! | 445 |
Fektessünk be a legfontosabb forrásunkba: a tanárokba! | 451 |
Mindenki legyen tanár és diák egy személyben! | 451 |
Négyrészes tananyagot tervezzünk! | 451 |
Változtassuk meg az értékelés rendszerét! | 455 |
Használjuk a holnap technológiáját! | 457 |
Használjuk forrásként a teljes közösséget! | 461 |
Mindenkit megillet a választás joga | 461 |
Üzleti élet a jövőben | 463 |
A tanulással foglalkozó szervezetek nagy fejlődési lehetőségek előtt állnak | |
Az elektronikus multimédia által kínált lehetőségek | |
A gyorsított tanulás módszerében rejlő üzleti lehetőségek | 471 |
A termékeinkkel kapcsolatos szolgáltatások és tréningek értékesítése | 475 |
A vállalat mint tanuló szervezet | 477 |
Cselekedj! | 487 |
Bármely ország a tanulási forradalom élére állhat, sőt még Ön is! | |
A szingapúri központosított tanulási modell | 487 |
A decentralizált új-zélandi modell | 489 |
Új svéd modellek | 491 |
A tanúsítvány-modell | 493 |
A testületi vezetés modelljei | 495 |
Az ajándékozó modell | 497 |
Az internetes értékesítés modellje | 497 |
Az üzlet-tanár-multimédia modell | 499 |
Az alapítvány modell | 501 |
A nemzetközi konferencia modellje | 503 |
A "tanuló szervezetek" modellje | 503 |
A "halmaz" modell | 505 |
A kínai "Vissza a gyökerekhez!" modell | 507 |
Alkossa meg saját modelljét! | 509 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.