1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Országos Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 100 oldal
Sorozatcím: Tantervelméleti füzetek
Kötetszám: 6
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-681-336-1
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva. Angol, német és orosz nyelvű összefoglalókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Matematikai módszerek elvileg bármilyen vizsgálati irányban és területen alkalmazhatók, ügy tűnik, ez egy triviális megállapítás és nem visz közelebb a valóság megismeréséhez. Mégsem annyira... Tovább

Előszó

Matematikai módszerek elvileg bármilyen vizsgálati irányban és területen alkalmazhatók, ügy tűnik, ez egy triviális megállapítás és nem visz közelebb a valóság megismeréséhez. Mégsem annyira triviális, ha az ellenvetéseket számbavesszük.
Egészen általánosan úgy tehetjük fel a kérdést, hogy a társadalomtudományok diszciplinái leírhatók-e a természettudományokéhoz hasonló egzaktsággal? A polgári ideológusok részben "megkérdőjelezik az egzakt társadalomtudomány lehetőségét. E felfogás képviselői mértéktelenül felnagyítják a természettudomány és a társadalomtudomány között fennálló reális különbségeket, s a megismerés e területeit elvileg állítják szembe egymással. " /1/
Wittgenstein a matematikát norma-rendszernek tekinti? más társadalmi normarendszerekhez hasonlatos, közösségileg kötelező érvényű és a közösséget konstituáló normarendszernek./2/
Az "egységes tudomány", illetve a "tudományok egysége" felfogás polgári képviselői közül "Quine felfogása szerint a tudomány inkább egy összetett rendszer, amelyet nemcsak törvényekből, hipotézisekből és megfigyelési tételekből, hanem egy jó csomó matematikából, merész feltevésekből és konvenciókból gyúrtak össze. "/36/ Vissza

Tartalom

1. Matematikai módszerek a pedagógiában 3
2. A pedagógiai gyakorlat néhány tartalmi problémája és megoldásuk kérdése 10
2.1. A problémák leírása 10
2.2. Modell keresése a megoldáshoz 20
3. A matematikai apparátus és alkalmazásának első részeredményei 35
3.1. A választék 35
3.2. A választott eljárás 47
4. Számítógépes rendezés és értékelés 60
5. Kipróbálás 66
6. Az eljárás értékelése 85
IRODALOMJEGYZÉK 90
SUMMARY 97
ZUSSAMENFASSUNG 99
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere
Állapot:
1.740 Ft
870 ,-Ft 50
8 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere

Könyvtári könyv volt. A lapélek foltosak, a borító elszíneződött.

Állapot: Közepes
1.740 Ft
1.390 ,-Ft 20
13 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere A tananyagkiválasztás és tananyagelrendezés egy számítástechnikai módszere

A borító kissé foltos. A címlapon tulajdonosi bejegyzés található.

Állapot:
1.740 ,-Ft
16 pont kapható
Kosárba