1.067.309

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A sztárok is ezt ajánlják

Hírességek a márkák szolgálatában

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Geomédiai Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 288 oldal
Sorozatcím: Geomédiai Szakkönyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-9508-08-X
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, fotókkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Kértél valaha is autogramot? Valamikor rajongtál már egy popsztárért? Szereted nézni az ismert személyiségeket a tévében? Van kedvenc filmsztárod? Szeretsz a gazdag és híres emberekről olvasni? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszolsz, akkor nagyon valószínű, hogy vásároltál már olyan terméket, amit valamelyik híresség ajánlott.
Ez a könyv arról szól, miként segítik a termékek eladását a hírességek, és kitűnő olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, a média, a kommunikáció és a márkák világa. Rengeteg tanáccsal, követendő és elkerülendő példával, új meglátásokkal, költségelemzéssel és az igazi sikerek bizonyítékaival szolgál.
Hamish Pringle az oxfordi Trinity College-ben szerezte a diplomáját filozófia, politika és gazdaságtan szakon 1973-ban. Reklámszakmai pályáját az Ogilvy & Mathernél kezdte, majd a világ leghíresebb ügynökségeinél dolgozott. 1999-ban saját marketing-tanácsadó céget hozott létre Brand Beliefs Limited néven, és olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a... Tovább

Fülszöveg

Kértél valaha is autogramot? Valamikor rajongtál már egy popsztárért? Szereted nézni az ismert személyiségeket a tévében? Van kedvenc filmsztárod? Szeretsz a gazdag és híres emberekről olvasni? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszolsz, akkor nagyon valószínű, hogy vásároltál már olyan terméket, amit valamelyik híresség ajánlott.
Ez a könyv arról szól, miként segítik a termékek eladását a hírességek, és kitűnő olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, a média, a kommunikáció és a márkák világa. Rengeteg tanáccsal, követendő és elkerülendő példával, új meglátásokkal, költségelemzéssel és az igazi sikerek bizonyítékaival szolgál.
Hamish Pringle az oxfordi Trinity College-ben szerezte a diplomáját filozófia, politika és gazdaságtan szakon 1973-ban. Reklámszakmai pályáját az Ogilvy & Mathernél kezdte, majd a világ leghíresebb ügynökségeinél dolgozott. 1999-ban saját marketing-tanácsadó céget hozott létre Brand Beliefs Limited néven, és olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a The Virtual Office, a TriSystems,a Miror Group Newspapers, a The Lord's Taverners, a Music3w.com, a DLA.
2001 óta az IPA - a reklám, a média és a marketingkommunikációs ügynökségek brit szakmai szervezete - főigazgatója . Számos brit testületben képviseli a szakmát: a Reklámszövetségben (AA), a Terjesztési Auditáló Irodában (ABC), a Reklámszabványok Gazdasági Tanácsában (ASBOF), valamint a Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (CAF). Igazgatója a Kommunikációs Ügynökségek Európai Szövetségének (EACA), amelyben a nemzetközi szövetségek tanácsának alelnöki tisztjét is ellátja.
Mire valók a hírességek? Hát arra, hogy eladjunk velük mindenfélét. Például ingatlanokat Marylebone-ban (Madonna), plasztikai sebészeti eljárásokat (Brad Pitt) vagy hitelkártyákat (Rowan Atkinson). Ha elgondolkodott már azon, hogy mitől ketyeg a modern világ, érdekelni fogja Pringle elemzése, és meggyőzi a hírességek szerepének szükségességéről.
Peter York, Strategic Research Unit

Amióta megjelentettem a High Visibility című könyvemet a sztráiparról, vártam, hogy valaki végre bemutassa a hírességek reklámcélú felhasználásának az erejét, az előnyeit és kockázatait. Hamish Pringle jó munkát végezett.
Philip Kotler, a nemzetközi marketing professzora

A hírességek az új vallásnak számítanak. Ez a könyv elmagyarázza, hogyan hasznosítható a márkák számára a hívők rajongása.
Lorna Tilbian médiaelemző
Vissza

Tartalom

Mottó9
Köszönetnyilvánítás11
Előszó13
Bevezető15
A hírességek hatása a hétköznapi életben21
Bezevezés22
A hírességek hatása a médiára23
A hírességek hatása a hajviseletre és a kozmetikumokra29
A hírességek hatása a divatra42
A hírességek hatása az ingatlanpiacra52
A hírességek hatása az alakra57
Hogyan szolgálják a hírességek a márkákat?65
Bevezetés66
Híresség és interaktivitás68
A híresség a beleegyezés korában77
A hírnév a kulcs84
Hogyan válasszuk ki a márkához illő hírességet?93
Bevezetés94
A márka jelenlegi helyzetének megértése96
Miben tud segíteni egy híresség a márkának?101
A híresség hatékonysága111
Hogyan használjuk a márkához a hírességet?121
Bevezetés122
A híresség mint fogyasztó125
A híresség mint a termék elhelyezője130
A híresség szponzorál135
A híresség ajánlása143
A híresség mint alkalmazott167
A híresség mint márkatulajdonos173
A sztárkapcsolat kezelése179
Bevezetés180
Tárgyalás és szerződéskötés hírességekkel182
A sztárkapcsolatok buktatói190
Tíz sikeres módja a híresség alkalmazásának201
Bevezetés202
A bemutató híresség204
A saját magát alakító híresség211
A híresség mint márkaszemélyiség217
A szakértő híresség221
A híresség mint példakép228
A szerepet alakító híresség243
A megnyilatkozó híresség248
Hírességek egymás közt254
Az ábrázolt híresség258
A híresség jövője263
Tíz jóslat a jövőbeli trendekről264
Hasznos honlapok273
Függelék: Esettanulmányok hírességekkel: az IPA reklámhatékonysági díja277

Hamish Pringle

Hamish Pringle műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Hamish Pringle könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A sztárok is ezt ajánlják A sztárok is ezt ajánlják
Állapot:
3.960 ,-Ft
32 pont kapható
Kosárba