Fülszöveg
Kértél valaha is autogramot? Valamikor rajongtál már egy popsztárért? Szereted nézni az ismert személyiségeket a tévében? Van kedvenc filmsztárod? Szeretsz a gazdag és híres emberekről olvasni? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszolsz, akkor nagyon valószínű, hogy vásároltál már olyan terméket, amit valamelyik híresség ajánlott.
Ez a könyv arról szól, miként segítik a termékek eladását a hírességek, és kitűnő olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, a média, a kommunikáció és a márkák világa. Rengeteg tanáccsal, követendő és elkerülendő példával, új meglátásokkal, költségelemzéssel és az igazi sikerek bizonyítékaival szolgál.
Hamish Pringle az oxfordi Trinity College-ben szerezte a diplomáját filozófia, politika és gazdaságtan szakon 1973-ban. Reklámszakmai pályáját az Ogilvy & Mathernél kezdte, majd a világ leghíresebb ügynökségeinél dolgozott. 1999-ban saját marketing-tanácsadó céget hozott létre Brand Beliefs Limited néven, és olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a...
Tovább
Fülszöveg
Kértél valaha is autogramot? Valamikor rajongtál már egy popsztárért? Szereted nézni az ismert személyiségeket a tévében? Van kedvenc filmsztárod? Szeretsz a gazdag és híres emberekről olvasni? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszolsz, akkor nagyon valószínű, hogy vásároltál már olyan terméket, amit valamelyik híresség ajánlott.
Ez a könyv arról szól, miként segítik a termékek eladását a hírességek, és kitűnő olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, a média, a kommunikáció és a márkák világa. Rengeteg tanáccsal, követendő és elkerülendő példával, új meglátásokkal, költségelemzéssel és az igazi sikerek bizonyítékaival szolgál.
Hamish Pringle az oxfordi Trinity College-ben szerezte a diplomáját filozófia, politika és gazdaságtan szakon 1973-ban. Reklámszakmai pályáját az Ogilvy & Mathernél kezdte, majd a világ leghíresebb ügynökségeinél dolgozott. 1999-ban saját marketing-tanácsadó céget hozott létre Brand Beliefs Limited néven, és olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a The Virtual Office, a TriSystems,a Miror Group Newspapers, a The Lord's Taverners, a Music3w.com, a DLA.
2001 óta az IPA - a reklám, a média és a marketingkommunikációs ügynökségek brit szakmai szervezete - főigazgatója . Számos brit testületben képviseli a szakmát: a Reklámszövetségben (AA), a Terjesztési Auditáló Irodában (ABC), a Reklámszabványok Gazdasági Tanácsában (ASBOF), valamint a Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (CAF). Igazgatója a Kommunikációs Ügynökségek Európai Szövetségének (EACA), amelyben a nemzetközi szövetségek tanácsának alelnöki tisztjét is ellátja.
Mire valók a hírességek? Hát arra, hogy eladjunk velük mindenfélét. Például ingatlanokat Marylebone-ban (Madonna), plasztikai sebészeti eljárásokat (Brad Pitt) vagy hitelkártyákat (Rowan Atkinson). Ha elgondolkodott már azon, hogy mitől ketyeg a modern világ, érdekelni fogja Pringle elemzése, és meggyőzi a hírességek szerepének szükségességéről.
Peter York, Strategic Research Unit
Amióta megjelentettem a High Visibility című könyvemet a sztráiparról, vártam, hogy valaki végre bemutassa a hírességek reklámcélú felhasználásának az erejét, az előnyeit és kockázatait. Hamish Pringle jó munkát végezett.
Philip Kotler, a nemzetközi marketing professzora
A hírességek az új vallásnak számítanak. Ez a könyv elmagyarázza, hogyan hasznosítható a márkák számára a hívők rajongása.
Lorna Tilbian médiaelemző
Vissza