1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)

Szerző

Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás éve:
Oldalszám: 622 oldal
Nyelv:
Méret: 170 mm x 240 mm
ISBN: 9789634546405

Tartalom

"Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében."
Domonkos András
a Lombard Lízing Zrt. alapítója


"Az elmúlt évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése, alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a 2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit, még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében továbbra is alapműnek fog számítani."
Rekettye Gábor
az MTA doktora
Professor Emeritus
Pécsi Tudományegyetem

Témakörök

Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)

Olvasatlan példány

Állapot: Új
6.900 Ft
6.210,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.