1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A szavak és a tettek

Sajátos nevelési igényű tanulók a közoktatásban a 21. század első évtizedében Magyarországon

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 190 oldal
Sorozatcím: Tények és érvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-672-7
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


A kötetben leírt szavak az általános iskolai együttnevelésben tapasztalható tettekről szólnak. Az egyes tanulmányok elemzik a kutatás eredményeit az általános iskolában folyó együttnevelés hazai gyakorlatáról. Rávilágítanak az inkluzív nevelést elősegítő szakmai felkészülés hátterére, a sajátos nevelési igényű tanulók megjelenésének hatására a befogadó iskolák pedagógus-, szülő-és tanulóközösségeire. Az adatok alapján javaslatot tesznek a lehetséges vállalható feladatok körére a pedagógusok, a fejlesztők, a szakmai szolgáltatók és a döntéshozók számára.
A szerzők a szavakat azoknak a szakembereknek ajánlják, akik a pedagógiai munkában, a program-, tanterv-, tankönyv- és pedagógusfejlesztésben, a szak- és szakmai tanácsadásban sokat tehetnek az integráló közoktatási intézmények gyakorlatának fejlődéséért - azt remélve, hogy Magyarországon az inklúzió több mint egy évtizednyi tapasztalata elegendő lesz ahhoz, hogy a sajátos nevelési igényű tanulók iskoláztatásával kapcsolatos... Tovább

Fülszöveg


A kötetben leírt szavak az általános iskolai együttnevelésben tapasztalható tettekről szólnak. Az egyes tanulmányok elemzik a kutatás eredményeit az általános iskolában folyó együttnevelés hazai gyakorlatáról. Rávilágítanak az inkluzív nevelést elősegítő szakmai felkészülés hátterére, a sajátos nevelési igényű tanulók megjelenésének hatására a befogadó iskolák pedagógus-, szülő-és tanulóközösségeire. Az adatok alapján javaslatot tesznek a lehetséges vállalható feladatok körére a pedagógusok, a fejlesztők, a szakmai szolgáltatók és a döntéshozók számára.
A szerzők a szavakat azoknak a szakembereknek ajánlják, akik a pedagógiai munkában, a program-, tanterv-, tankönyv- és pedagógusfejlesztésben, a szak- és szakmai tanácsadásban sokat tehetnek az integráló közoktatási intézmények gyakorlatának fejlődéséért - azt remélve, hogy Magyarországon az inklúzió több mint egy évtizednyi tapasztalata elegendő lesz ahhoz, hogy a sajátos nevelési igényű tanulók iskoláztatásával kapcsolatos kérdések szakmai vitái, szakmai fejlesztései jó gyakorlattá váljanak. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem