kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Bagolyvár Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 192 oldal |
Sorozatcím: | Karrier |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 18 cm x 12 cm |
ISBN: | 963-907-182-3 |
Bevezetés | 17 |
Mi a szenvedély? | 21 |
Bennünk égő belső vágy vagy éhség | 23 |
Inspiráció | 23 |
Egy érzés a gyomrunk mélyén | 24 |
Izgalom | 24 |
Készenléti állapot | 25 |
Korlátlan energia | 25 |
Egy érzés, hogy ha nem fizetnének érte, akkor is ezt csinálnám! | 26 |
Semmi sem tud visszatartani! | 26 |
Tisztánlátás | 27 |
Mély törődés és együttérzés | 28 |
A szenvedély további meghatározásai | 29 |
Saját meghatározásom a szenvedélyről | 34 |
Kulcsfogalmak | 35 |
Hogyan találjunk rá saját szenvedélyünkre? | 36 |
A szenvedély és a veszélyeztetett kényelemérzés | 37 |
A kockázatvállalás szükségessége: Peter Gebhardt bíró esete | 38 |
Speciális módszerek | 39 |
Mit szeretsz csinálni? | 39 |
Mit tennél, ha lenne tízmillió dollárod a bankban? | 41 |
Mi az, amit a legjobban gyűlölsz a világban? | 42 |
Mi az, ami a leginkább feldühít? | 42 |
Jelenlegi munkádban mi a legélvezetesebb? | 44 |
Jelenlegi munkádban mi a legkönnyebb feladat? | 47 |
Korábbi munkáid közül mi ment a legjobban? | 48 |
Jelenlegi munkádban mi a legidegesítőbb? | 51 |
"Nem kapok elég bátorítást a főnökeimtől" | 52 |
"Olyan munkát is le kell számláznunk az ügyfeleknek, ahol nem végeztünk jó munkát" | 53 |
"A munkatársak közötti kapcsolat feszült és stresszel teli" | 54 |
A munkahelyi légkör megváltoztatása | 59 |
Hibák | 61 |
Személyes fejlődést segítő programok | 61 |
Kulcsfogalmak | 70 |
A hibák értéke | 72 |
Kulcsfogalmak | 81 |
Szükség van a belső önvizsgálatra | 82 |
Utam a belső önvizsgálat felé | 83 |
Kulcsfogalmak | 97 |
Az értékek fontossága | 98 |
Mi az "érték"? | 98 |
Személyes értékeink tisztázása | 99 |
Néhány lehetséges érték felsorolása | 99 |
Miért jó, ha ismerjük saját értékeinket? | 100 |
Szenvedély és egyszerűség | 101 |
Személyes és munkahelyi értékek | 102 |
Kulcsfogalmak | 108 |
Szenvedélyes munkatársak | 109 |
A szenvedély hatása az ügyfelekre | 111 |
Érdekes, izgalmas, erőpróbát jelentő munkahely | 114 |
Szenvedély, innováció és kísérletezés | 114 |
A munkatársak hűsége | 115 |
Szenvedély és igazság | 116 |
Szenvedély és csapatmunka | 119 |
Kulcsfogalmak | 120 |
Szenvedélyes vezetők és menedzserek | 121 |
Találd meg a lehető legmagasztosabb célt vállalkozásod számára! | 123 |
Fedd fel, mi az, ami tönkreteszi, roncsolja a munkatársak lelkét és szellemét! | 124 |
Tedd egyértelművé, hogy a vállalkozás többről szól, mint puszta haszonszerzés! | 125 |
Vond be a munkatársaidat is a vállalkozás elindításához vezető szenvedélyes álomba! | 126 |
A munkatársak elméjén kívül szívüket is be kell vonni a munkába | 127 |
Engedd, hogy munkatársaid fontosnak érezhessék magukat! | 129 |
Tartsd szem előtt, mi a fontos a beosztottak számára | 133 |
Kulcsfogalmak | 135 |
Hogyan óvjuk meg, hogyan bátorítsuk a szenvedély kialakulását gyermekünkben? | 136 |
Fuller gondolatai a munkahelyekről | 137 |
Hogyan bánjunk otthon a gyermekeinkkel? | 140 |
Bátorítsuk a hibákat és a tanulás szeretetét! | 141 |
Keressük a "kulcsokat"! | 144 |
Bátorítsuk a meditációt! | 145 |
Bátorítsuk az intuitív készségeket! | 146 |
Gyakoroljuk a kommunikációt! | 148 |
A lehető legkevesebb kritikát alkalmazzuk! | 150 |
Mutass példát arra, hogyan lehet "szenvedélyesen élni"! | 151 |
Vállalj felelősséget gyermekeid oktatásáért, neveléséért! | 153 |
Gyakorold otthon is a test-lélek-szellem egyensúlyba hozását! | 154 |
Vezess naplót! | 155 |
Kulcsfogalmak | 156 |
Hogyan bánjunk iskolás gyermekeinkkel? | 157 |
Értelmezd az iskola küldetési kiáltványa mögött rejlő filozófiát! | 164 |
A gyermek egyéni jellemvonásainak fejlesztése | 165 |
Ne az utolsó éves érdemjegyeket tekintsük legfontosabb célunknak! | 165 |
Milyen a minőségi oktatás? | 167 |
Hozd egyensúlyba az egyéniség kibontakoztatását a szükséges "korlátokkal"! | 167 |
Változtassuk meg a diákok magatartásával kapcsolatos tanári hozzáállást! | 170 |
Tegyük lehetővé, hogy a diákok "biztonságosan" kifejezhessék érzéseiket az iskolában! | 170 |
Hozzunk létre olyan környeztet, ahol fontos a gyerekek véleménye! | 171 |
Bátorítsuk, hogy a diákok részt vegyenek az iskola szerkezetének és szabályainak kialakításában! | 172 |
Vigyünk több vidámságot a tanulásba! | 172 |
Biztosítsunk a diákoknak több lehetőséget arra, hogy egymást segítsék! | 173 |
Lépj közbe minden esetben, ha a tanár visszaél hatalmával! | 174 |
Kulcsfogalmak | 175 |
Akkor is | 176 |
Utószó | 178 |
Függelék | |
500 szó érzéseink leírásához | 179 |
További olvasmányok | 184 |
A szerzőről | 188 |
Tárgymutató | 190 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.