1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A segítő telefon

Segítség egy kagylóban/Tapasztalat szülte elvek

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Nemzeti Egészségvédelmi Intézet Csoporttájékoztató Szolgálata
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 18 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

E vezérelvek célja, hogy felállítson egy standard együttest azoknak a telefonos segélyszolgálatban dolgozóknak, akik segítséget kívánnak nyújtani a következő lehetőségek egyikén, vagy mindegyikén.... Tovább

Előszó

E vezérelvek célja, hogy felállítson egy standard együttest azoknak a telefonos segélyszolgálatban dolgozóknak, akik segítséget kívánnak nyújtani a következő lehetőségek egyikén, vagy mindegyikén.
A. A hívó pillanatnyi érzéseire, gondjaira válaszolnak.
B. Segítenek tisztázni, hogy a hívó milyen gyakorlati vagy/és érzelmi problémákat kíván megbeszélni, közösen átgondolni.
C. A hívó számára feltehetőleg hasznos tájékoztatást, információt nyújtanak.
D. Engedik,hogy a hívó fél maga gondolja át, vegye számításba és válassza ki, mit is kíván, mi történjék ezután. Vissza

Tartalom

Bevezető 2
Elvek 4
1. Célok 6
2. Irányítás 7
3. Megbízhatóság és bizalom 8
4. Megvalósítás és nyilvánosság 10
5. Információforrások 11
6. A segítők kiválasztása 12
7. Képzés 14
8. Szupervízió és támogatás 16
9. A hívás 17
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem