1.067.308

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A reklámkészítés 22 megkérdőjelezhetetlen törvénye

és mikor ne tartsuk be őket

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Hogyan működik a jó reklám napjaink új gazdaságában? Léteznek-e olyan elemi szabályok, amelyek alapot adnak a világ vezető kreatív elméinek szárnyalásához?
A reklámkészítés 22 megkérdőjelezhetetlen törvénye és mikor ne tartsuk be őket című könyv célja igen egyszer: törvényekbe foglalja a világ legsikeresebb kampányai mögött meghúzódó, jól bevált általános szabályokat - a "törvényeket" pedig a szakma egy-egy elismert guruja fogalmazza meg, és ajánlja a figyelmünkbe.
A globális reklám szupersztárjai osztják meg velünk gondolataikat ebben a könyvben: a brazil Marcello Serpa (Az egyszerűség törvénye); a szingapúri Neil French, a többszörös díjnyertes amerikai Jamie Barrett és David Lubars (Az evolúció törvénye); a fél-afrikai Graham Warsop és a brit legenda: Dave Trott (Az eladás törvénye); híres ügynökségek vezérigazgatói, mint Kevin Roberts a Saatchitól, Anne Bologna a Fallontól (A relevancia törvénye); M. T. Rainey a Y&R-től (A törvényen kívüli); valamint olyan korszakalkotó... Tovább

Fülszöveg

Hogyan működik a jó reklám napjaink új gazdaságában? Léteznek-e olyan elemi szabályok, amelyek alapot adnak a világ vezető kreatív elméinek szárnyalásához?
A reklámkészítés 22 megkérdőjelezhetetlen törvénye és mikor ne tartsuk be őket című könyv célja igen egyszer: törvényekbe foglalja a világ legsikeresebb kampányai mögött meghúzódó, jól bevált általános szabályokat - a "törvényeket" pedig a szakma egy-egy elismert guruja fogalmazza meg, és ajánlja a figyelmünkbe.
A globális reklám szupersztárjai osztják meg velünk gondolataikat ebben a könyvben: a brazil Marcello Serpa (Az egyszerűség törvénye); a szingapúri Neil French, a többszörös díjnyertes amerikai Jamie Barrett és David Lubars (Az evolúció törvénye); a fél-afrikai Graham Warsop és a brit legenda: Dave Trott (Az eladás törvénye); híres ügynökségek vezérigazgatói, mint Kevin Roberts a Saatchitól, Anne Bologna a Fallontól (A relevancia törvénye); M. T. Rainey a Y&R-től (A törvényen kívüli); valamint olyan korszakalkotó szerzők, mint Al Ries (A pozícionálás törvénye), Jean-Marie Dru (A megszakítás törvénye); illetve az ázsiai Jim Aitchison.
Ezzel a könyvvel a reklám jövőjét tartjuk a kezünkben.
"Olyan, mint 22 könyv egyben" - nyilatkozta Bob Isherwood, a Saatchi & Saatchi globális kreatívigazgatója.
Könnyen olvasható, a témát csodálatosan bemutató, remekül alátámasztott, vegytiszta bölcsesség. Michael Newmannak (a Creative Leaps szerzőjének) a reklámról szóló második könyve az évtized tán legjelentősebb munkája. Vissza

Tartalom

A kiadó előszava7
A szerző előszava a magyar kiadáshoz9
Előszó11
Bevezetés13
A törvényhozók21
Marcello Serpa: Az egyszerűség törvénye27
Al Ries: A pozícionálás törvénye37
Ian Batey: A következetesség törvénye47
Dave Trott: Az eladás törvénye61
John Shaw: Az érzelem törvénye73
Kevin Roberts: A szeretet törvénye85
Kash Sree: A tapasztalat törvénye95
Anne Bologna: A relevancia törvénye105
James Lowther: A humor törvénye115
Jean-Marie Dru: A megszakítás törvénye - Disruption139
Sebastian Turner: Az ugrás törvénye149
Reg Bryson: A bűvölet törvénye167
Jim Aitchison: A tiszteletlenség törvénye185
Allen Rosenshire: Az íz törvénye195
Michael Newman: Az aktualitás törvénye205
Graham Warsop: Az ezüstelefánt törvénye217
Neil French: A csevegés törvénye227
Jamie Barrett: A kedvesség törvénye233
Jack Vaughan: A negatívság tana239
Mike O'Sullivan: A kivitelezés törvénye247
David Lubars: Az evolúció törvénye257
M. T. Rainey: A törvényen kívüli265
Függelék
A határidők törvénye273
A reklám elleni 10 felelőtlen bűntett277
Név- és tárgymutató288
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem