1.062.395

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A pedagógus új típusú feladatai a modern iskolában

Osztályfőnöki kézikönyv a minőségbiztosítás jegyében

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Flaccus Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 308 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-859-602-3
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tartalomjegyzék5
Előszó7
Az iskolai osztályfőnöki munka9
Az osztályfőnök szerepe és tevékenységrendszere11
Amit a pedagógusnak a törvényekről, rendeletekről és a tanügyi feladatokról tudnia kell19
Tanügyi feladatok az iskolában29
Osztályfőnöki és szakmai munkaközösségek az iskolában38
Mellékletek54
Az osztályfőnök és a diákönkormányzat66
Az osztályfőnök és a szülők kapcsolata72
Az osztályfőnök tanulást segítő szerepe89
A tanulásról91
A tanulás tanulását segítő osztályfőnöki munka94
A tanulás tanítása - osztályfőnöki munkám egy fejezete99
Egy mikroelemzés tanulságai103
A lemaradó tanulók felzárkóztatása106
Felzárkóztatás és tehetséggondozás iskolánkban113
Felzárkóztató stratégia történelem tantárgyból117
Tanítási stratégiák alkalmazása a diszlexiás tanulók középfokú oktatásában125
Diszlexiájuk miatt hátrányos helyzetben lévő tanulók felzárkóztatása és felkészítése a matematika érettségire133
Az osztályfőnöki feladataim a lemaradó tanulókkal kapcsolatban148
Don Bosco megelőző módszerének felhasználása a lemaradó tanulók felzárkóztatásában155
Az önálló tanulás lehetőségei és módszerei kémiából a napközi keretei között161
A tanulás és a tanulók viszonya. Egy felmérés tanulságai169
A tanuló viselkedése, önbizalma, önbecsülése, önértékelése175
A tanulói önismeretfejlesztés osztályfőnöki segítése177
Miért ilyenek a gyerekek?179
A tanuló viselkedése, magatartása190
Önértékelési motívumok (részlet)202
Problémafeltáró kiegészító módszer az osztályfőnöki munkában205
A másság, az önismeret, a társadalmi és társas érintkezés témaköre az osztályfőnöki órán210
A tanulók személyiségének átalakulását befolyásoló tényezők, a szülők gyermeknevelési módszerei213
Hogyan tudja kezelni az iskola a másságot?217
Hogyan kezeljük a másságot?219
Hogyan kezeli a másságot az iskola?222
Hogyan kezeli iskolánk a másságot?224
"Én és a másik" Hogyan szemléljem önmagamat és a másikat?226
Ellenőrző munka az iskolában233
A tanulási folyamat megítélése235
Az osztályfőnök tanóra elemzései242
A tanulói teljesítmények értékelése247
A helyi ellenőrzés és értékelés258
Értékelés és motiváció263
A neveltségi szint vizsgálata267
A helyi neveltségi vizsgálat lépéssora - Egy lehetséges út269
Nevelési eredményvizsgálat271
A tanulók jellemzése297
A nevelési tanácsadókról299
Felhasznált irodalom304
Ajánlott irodalom306

Fürstné dr. Kólyi Erzsébet

Fürstné dr. Kólyi Erzsébet műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Fürstné dr. Kólyi Erzsébet könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem