kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Flaccus Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 308 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-859-602-3 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
Tartalomjegyzék | 5 |
Előszó | 7 |
Az iskolai osztályfőnöki munka | 9 |
Az osztályfőnök szerepe és tevékenységrendszere | 11 |
Amit a pedagógusnak a törvényekről, rendeletekről és a tanügyi feladatokról tudnia kell | 19 |
Tanügyi feladatok az iskolában | 29 |
Osztályfőnöki és szakmai munkaközösségek az iskolában | 38 |
Mellékletek | 54 |
Az osztályfőnök és a diákönkormányzat | 66 |
Az osztályfőnök és a szülők kapcsolata | 72 |
Az osztályfőnök tanulást segítő szerepe | 89 |
A tanulásról | 91 |
A tanulás tanulását segítő osztályfőnöki munka | 94 |
A tanulás tanítása - osztályfőnöki munkám egy fejezete | 99 |
Egy mikroelemzés tanulságai | 103 |
A lemaradó tanulók felzárkóztatása | 106 |
Felzárkóztatás és tehetséggondozás iskolánkban | 113 |
Felzárkóztató stratégia történelem tantárgyból | 117 |
Tanítási stratégiák alkalmazása a diszlexiás tanulók középfokú oktatásában | 125 |
Diszlexiájuk miatt hátrányos helyzetben lévő tanulók felzárkóztatása és felkészítése a matematika érettségire | 133 |
Az osztályfőnöki feladataim a lemaradó tanulókkal kapcsolatban | 148 |
Don Bosco megelőző módszerének felhasználása a lemaradó tanulók felzárkóztatásában | 155 |
Az önálló tanulás lehetőségei és módszerei kémiából a napközi keretei között | 161 |
A tanulás és a tanulók viszonya. Egy felmérés tanulságai | 169 |
A tanuló viselkedése, önbizalma, önbecsülése, önértékelése | 175 |
A tanulói önismeretfejlesztés osztályfőnöki segítése | 177 |
Miért ilyenek a gyerekek? | 179 |
A tanuló viselkedése, magatartása | 190 |
Önértékelési motívumok (részlet) | 202 |
Problémafeltáró kiegészító módszer az osztályfőnöki munkában | 205 |
A másság, az önismeret, a társadalmi és társas érintkezés témaköre az osztályfőnöki órán | 210 |
A tanulók személyiségének átalakulását befolyásoló tényezők, a szülők gyermeknevelési módszerei | 213 |
Hogyan tudja kezelni az iskola a másságot? | 217 |
Hogyan kezeljük a másságot? | 219 |
Hogyan kezeli a másságot az iskola? | 222 |
Hogyan kezeli iskolánk a másságot? | 224 |
"Én és a másik" Hogyan szemléljem önmagamat és a másikat? | 226 |
Ellenőrző munka az iskolában | 233 |
A tanulási folyamat megítélése | 235 |
Az osztályfőnök tanóra elemzései | 242 |
A tanulói teljesítmények értékelése | 247 |
A helyi ellenőrzés és értékelés | 258 |
Értékelés és motiváció | 263 |
A neveltségi szint vizsgálata | 267 |
A helyi neveltségi vizsgálat lépéssora - Egy lehetséges út | 269 |
Nevelési eredményvizsgálat | 271 |
A tanulók jellemzése | 297 |
A nevelési tanácsadókról | 299 |
Felhasznált irodalom | 304 |
Ajánlott irodalom | 306 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.