kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 159 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. Tankönyvi száma: 52593. |
Bevezetés | 5 |
A pedagógusszemélyiség tipológiája | 9 |
A pedagógus tevékenységének jellemző vonásai | 27 |
A pedagógus tevékenysége a társadalmi követelmények szempontjából | 27 |
A pedagógus tevékenysége a növendék pszichológiája szempontjából | 32 |
A pedagógus tevékenysége saját hivatása szempontjából | 41 |
A pszichikus állapotok hatása a pedagógusok teljesítményére | 43 |
A fáradtság hatása a pedagógus teljesítőképességére | 46 |
A pedagógus készenléti állapota és felkészültsége a tanítási órára | 59 |
A pedagógus motivációja a tanítási órákon | 64 |
Az érzelmi állapotok hatása a pedagógus teljesítményére | 69 |
A pedagógus figyelmének hatása teljesítményére | 71 |
Az általános és a középiskolai oktatók időbeli megterhelése | 75 |
A kilencosztályos általános iskolák alsó tagozatának működő pedagógusok időbeli megterhelése | 77 |
Az osztatlan iskolák tanítóinak időbeli megterhelése | 77 |
A részben osztott (kéttanítós) iskolák tanítóinak időbeli megterhelése | 79 |
A részben osztott (háromtanítós) iskolák tanítóinak időbeli megterhelése | 80 |
A részben osztott (négytanítós) iskolák tanítóinak időbeli megterhelése | 81 |
A kilencosztályos általános iskola teljesen osztott alsó tagozata tanítóinak időbeli megterhelése | 83 |
A kilencosztályos általános iskola felső tagozatán működő tanárok időbeli megterhelése | 95 |
A kilencosztályos általános iskola felső tagozatán működő pedagógusok időbeli megterhelése általában | 95 |
A képesítéssel rendelkező, illetve nem rendelkező pedagógusok időbeli megterhelése | 100 |
A kilencosztályos általános iskola felső tagozatán tanító tanárok és tanárnők elfoglaltsága | 111 |
A középiskolai tanárok megterhelése | 114 |
A középiskolai tanárok megterhelése általában | 121 |
Az előírt képesítéssel rendelkező középiskolai tanárok megterhelése | 121 |
A középiskolai tanárok megterhelése nemek szerint | 127 |
A pedagógusok teljesítménye a délelőtti és a délutáni tanítás során | 131 |
A vizsgálat módszerei | 134 |
A kísérlet eredményeinek értékelése | 137 |
Irodalom | 155 |