kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Kossuth Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 301 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 19 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-09-1258-9 |
A tömegoktatás pedagógiai kérdései | 7 |
A párt tömegoktatásának célja és hatékonysága | 9 |
A tömegpropaganda szerepe, fejlesztésének szükségessége | 9 |
A tömegpropaganda fejlesztésének fő iránya, minősége javításának feltételei | 21 |
A kommunista nevelés feladatai | 46 |
A nevelés lényege, feltételei és legáltalánosabb követelményei | 46 |
A kommunista nevelés célja és feladata | 53 |
A párt politikai oktatásának folyamata | 75 |
Az oktatási folyamatról általában. Az oktatási folyamat lényege és sajátosságai | 76 |
A meggyőzés pszichológiája | 102 |
A meggyőzés és a meggyőződés fogalma | 102 |
A meggyőzés módszerei | 118 |
A felnőtt személyiség sajátosságai | 122 |
A személyiség fogalma | 122 |
A tanulási tevékenység általános sajátosságai | 128 |
A tanulócsoportok pszichológiai és szociológiai jellemzői | 146 |
Csoport - tanulócsoport | 146 |
Csoport és meggyőzés | 156 |
A propagandista személye. A vezető és a csoport tagjainak kapcsolatrendszere | 161 |
A propagandista pedagógiai szerepe és feladatai | 161 |
A foglalkozások didaktikai és módszertani kérdései | 179 |
Didaktikai alapelvek a politikai oktatásban | 181 |
A didaktika fogalma és helye a politikai oktatásban | 182 |
A didaktika általános elvei és konkrét érvényesítésük a politikai oktatásban | 186 |
A politikai oktatás néhány sajátos didaktikai elve | 202 |
A propagandisták felkészülése | 207 |
A felkészülés célja | 207 |
A hallgatók felkészülésének irányítása | 222 |
Az irányítás célja | 222 |
Az előadással szemben támasztott követelmények | 238 |
Az előadás szerepe az ismeretnyújtásban | 238 |
Az előadás célja és helye a tömegpropagandában | 238 |
Jó előadás - rossz előadás | 250 |
Az előadás nyelve, stílusa | 251 |
A vita vezetésének didaktikai követelményei és módszerei | 255 |
A vita célja, jelentősége | 255 |
A vitavezetés alapelvei | 266 |
A szemléltetőeszközök és -módszerek alkalmazása | 276 |
A szemléletesség és a szemléltetés viszonya | 278 |
A foglalkozások elemzése és értékelése | 293 |
Az elemzés és értékelés funkciói | 293 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.