kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | APC-Stúdió BT. |
---|---|
Kiadás helye: | Gyula |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 430 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 25 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-9135-69-0 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
Előszó | 3 |
A neveléselmélet tárgya, alapkérdései | 5 |
Oláh János: A nevelés és a nevelési folyamat | 6 |
Oláh János: A nevelés szükségessége, lehetősége, korlátai | 14 |
Czeizel Endre: A tehetség-talentum értékelése a genetikai forradalom korszakában | 26 |
A közösség hatásrendszere | 41 |
Janowszky Sándor: Egyén és közösség fejlesztése a nevelés folyamatában | 42 |
Karikó Sándor: Konformizmus és nevelés | 52 |
Ormándi János: Értékek és személyiségfejlesztés | 61 |
Nagy Andor: A médiumok értékközvetítő, személyiségalakító szerepe és lehetősége | 81 |
Dombi Alice: A nevelő-szülő kommunikáció tartalmi kérdései | 100 |
A nevelés területei | 107 |
Dombi Alice: A nevelés irányai, főbb nevelési területek | 108 |
Benkő Zsuzsanna: Bevezetés az egészségfejlesztésbe | 117 |
Szöllősi Erzsébet: Környezeti nevelés | 129 |
Fodor László: Vallási nevelés | 138 |
Molnár Péter: Az értékekre nevelés technológiája | 153 |
Kesztyűsné Dobos Katalin: Technikai nevelés a mindennapokban | 166 |
A nevelés módszerei | 173 |
Oláh János: Nevelési módszerek | 174 |
Janowszky Sándor: Önismeret-önnevelés | 189 |
Nagyné Janowszky Krisztina: Nevelőerő a játékban, játék a nevelésben | 203 |
Mark Kinney - Nancy Kinney - Patricia K. Kubow: Demokratikus tanári módszerek az osztályteremben és magyarországi alkalmazásuk | 218 |
A nevelés főbb színterei | 225 |
Varga István: Családi szocializáció, mint személyiségfejlesztő tényező | 226 |
Bujna Eleonóra: Család-formák, családtípusok, nevelési attitűdök | 231 |
Schüttler Tamás - Szekszárdi Júlia: Az osztályfőnöki szerep története és lehetséges alakváltozatai | 242 |
Dombi Alice: Együtt és külön - Az iskola és környezete | 256 |
Trencsényi László: Partnerek és/vagy vetélytársak a nevelésben | 278 |
Szuromi István: A magyarországi ifjúsági mozgalmak a XIX.-XX. században | 291 |
Pedagógus mesterség | 303 |
Dombi Alice: Exempla trahunt A pedagógus mint mintaadó | 304 |
Hoffmann Rózsa: Erkölcs és pedagógia A Pedagógus Szakmai Etikai Kódex jelentősége | 312 |
Zsolnai Anikó: A tanári munkához szükséges szociális készségek | 323 |
Szekszárdi Júlia: A konfliktusok pedagógiája | 334 |
Dombi Alice: Kötődés-érzelmek-személyiség A tanulói személyiség megismerése | 349 |
A XXI. század új kihívásai | 359 |
Dombi Alice: Új szerepkörök, elvárások a nevelésben Az oktatás európai dimenziói | 360 |
Farkas Olga: Demokratikus társadalom - demokratikus iskolavezetés | 368 |
Ormándi János: Az igazgató mint kommunikátor | 377 |
Farkas Olga: Minőségfejlesztés a közoktatási intézményekben | 390 |
Dombi Mária Adrienn: "Megbeszélni végre közös dolgainkat" A multikulturális nevelés | 401 |
Szuromi István: A felnőttképzés | 410 |
Pedagógiai sajtó hazánkban | 415 |
Boronkai Andrea: Pedagógiai szakirodalom hazánkban | 416 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.