1.060.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A nemzetközi kereskedelmi kamara marketing kódexei

Hirdetési gyakorlat/Környezetbarát termékek hirdetése/Eladásösztönzés/Közvetlen marketing/Piac- és közvéleménykutatás

Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Magyar Gazdasági Kamara
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 56 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 10 cm
ISBN: 963-7404-74-0
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Modern társadalmakban a hatékony kétoldalú kommunikáció a javak é szolgáltatások szállítói és a fogyasztók között életfontosságú. A szélesedő nemzetközi kapcsolatok és az ezzel járó kölcsönös... Tovább

Előszó

Modern társadalmakban a hatékony kétoldalú kommunikáció a javak é szolgáltatások szállítói és a fogyasztók között életfontosságú. A szélesedő nemzetközi kapcsolatok és az ezzel járó kölcsönös függőség csak fokozza ezt az igényt, A szállító arra törekszik, hogy tájékoztassa a fogyasztót, mi és hol kapható, miközben felhasználja a hirdetést és a reklámozás egyéb formáit. Az ellenkező irányban a fogyasztók változatos szükségleteit meg kell hogy ismerjék azok, akik ezeket ki tudják elégíteni, dolgozzanak bár a gazdaság magán-vagy közterületi szektorában. Ezért növekszik az igény a piackutatás egyre kiterjedtebb használatára.
A párizsi székhelyű Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (ICC) több kódexben rögzítette ennek a kétirányú kommunikációnak szabályait és állandóan törekszik arra, hogy fejlessze a marketing tevékenység etikai színvonalát, elsősorban az önszabályozás útján. Ezzel is segíti a marketing területet szabályozó nemzeti és nemzetközi törvények érvényrejutását. A kódexek tárgya:
- a hirdetési gyakorlat,
- környezetbarát termékek hirdetése,
- az eladásösztönzés,
- a közvetlen marketing,
- a piac- és közvéleménykutatás. Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A nemzetközi kereskedelmi kamara marketing kódexei
Állapot:
1.740 Ft
870 ,-Ft 50
4 pont kapható
Kosárba