1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A nagy túlélő

Időutazás a marketingben

Előszó

A Marketing Szakkönyvtár ötvenedik kötetét tartja a kezében a Kedves Olvasó, a szakember, a tanár, a professzor, a kutató, a diák, a hallgató, az érdeklődő. Mind egyformán kedves a kiadónak. A... Tovább

Előszó

A Marketing Szakkönyvtár ötvenedik kötetét tartja a kezében a Kedves Olvasó, a szakember, a tanár, a professzor, a kutató, a diák, a hallgató, az érdeklődő. Mind egyformán kedves a kiadónak. A legkedvesebb. Habent sua fata libelli. A könyveknek megvan a maguk sorsa, s ez a sors rólunk szól. A sorozat tizennégy évvel ezelőtt indult, 1998-ban jelent meg az első kötet, az Európai marketing, David Jobber alapműve, a marketingelmélet közérthető feldolgozása és gyakorlati alkalmazása, mely kiemelten foglalkozott a nem marketing területen dolgozó vállalati szakemberek igényeivel is. Az ötvenedik, A nagy túlélő - Időutazás a marketingben címében is beszédes, mintha a kerek számra való tekintettel született volna, és valóban nem is lehetne átfogóbb mű erre az alkalomra. A kötet nem pusztán a marketingelmélet története, hanem jeles külföldi és hazai szakemberek munkája, melyet a szerkesztők kreatív és elgondolkodtató átkötésekkel szerveznek egésszé. Egészen rendkívüli, hogy egyetlen szakterületen belül ilyen rövid idő alatt ötvenkötetnyi szakirodalom jelenjék meg. A sorozat a Műszaki Kiadónál indult el, köszönet érte Bérezi Sándornak, a kiadó akkori igazgatójának, aki felkarolta a vállalkozás tervét, és el is indította. Ezt követően a Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó vette át, majd 2005-től az Akadémiai Kiadó adja ki a sorozat további tagjait. A szakkönyvtár abban is egyedülálló, hogy szerzői mind a nemzetközi, mind a magyar marketingszakma legjelesebb képviselői; a kiadók törekedtek a szakmai sokszínűség és a különböző tudományos megközelítések bemutatására. A teljesség igénye nélkül: Philip Kotler, Rekettye Gábor, Simon Judit, Dávid Ford, Törőcsik Mária, Naresh Malhotra, Hoffmann Márta, Lehota József, Michael Porter, Józsa László és a körünkből már eltávozott Tóth Tamás. A sorozat valamennyi tagjának bibliográfiai adatai megtalálhatók a www.akademiaikiado.hu/ marketing szakkönyvtar oldalon. A marketingre mint szakterületre különösen igaz, hogy különböző felfogások vagy iskolák nézetei ütközhetnek. Mivel a marketing közvetlenül kapcsolódik az üzlethez, a versenyszférához, az „üdvözítő út" tekintetében élesek a viták, a véleménykülönbségek. Vissza

Tartalom

A szerkesztőkről 7
A szerzőkről 9
A kiadó előszava 15
Szakmai előszó (Hoffmann Márta-Kozák Ákos) 17
Bevezetés (Fojtik János-Veres Zoltán) 21
1. SEMMI SEM GYAKORLATIASABB EGY JÓ ELMÉLETNÉL
Mérföldkövek 45
Előszó az első részhez (Fojtik János-Veres Zoltán) 47
Wroe Alderson - Reavis Cox:
A marketingelmélet érdekében 53
Leonard L. Berry:
Kapcsolatmarketing 75
Stephen Brown:
Posztmodem marketing? 87
Tomcsányi Pál:
A marketingszervezés elmélete és módszerei 107
Rekettye Gábor:
Értékteremtés - értékmenedzsment 129
2. AZ ELSŐRE MINDENKI EMLÉKSZIK
Innovációk 149
Előszó a második részhez (Veres Zoltán-Fojtik János) 151
Christian Grönroos:
Belső marketing - a marketingelmélet integráns része 157
Alan R. Andreasen:
Társadalmi célú (szociális) marketing: definíció és tartalom 165
tartalom
George Ritzer:
A társadalom mcdonaldizációja V 183
Salah S. Hassan - Sandra Vandermerwe:
„Zöld77 marketing - globális perspektíva 201
Becker György - Hámornik Balázs Péter - Izsó Lajos - Lógó Emma:
„A marketingháborúk nem az üzletek polcain,
hanem a vevők elméjében zajlanak" - Marketing és pszichológia 217
3. A GONDOLKODÁS MEGÚJULÁSA
Új paradigmák? 251
Előszó a harmadik részhez (Veres Zoltán-Fojtik János) 253
Philip Kotler - Sidney J. Levy:
A marketingfogalom kiterjesztése 259
James C. Anderson - Hakan Hakansson - Jan Johanson:
Diadikus üzleti kapcsolatok az üzleti hálózat kontextusában 271
Bernard Cova - Véronique Cova:
Törzsi marketing
A társadalom törzsiesedése és ennek hatása a marketing művelésére.. 309
Stephen L. Vargo - Robert F. Lusch:
Új és meghatározó logika kialakulása a marketingben 339
Fehér Katalin:
Új (média)marketing 377
Zárszó: E la nave va... (Fojtik János-Veres Zoltán) 401
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem