1.062.439

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A Műszaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége piackutatási és marketing konferenciája

1967. június 13-14.

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 155 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 18 cm x 10 cm
ISBN:
Megjegyzés: Egy kihajtható melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A gazdaságirányítási rendszer reformjának eredményeként tapasztalható változások közül a legjelentősebbek egyike kétségtelenül a piac fontosságának elismerése. A gyártó és felhasználó közvetlen kapcsolatának megszakadása óta - amely a korszerű termelés egyik velejárója - állandó probléma a szükséges mértékű kölcsönhatás biztosítása. A két fél ugyanis az esetek többségében csak a piacon „találkozik" egymással. Az árukapcsolat azonban a fejlett gazdaságban túlságosan bonyolult ahhoz, hogy felszíni jelenségeiből egyértelmű végkövetkeztetéseket lehetne levonni. A piaci információk gyűjtésére, feldolgozására és felhasználhatóvá tételére azonban ma már kidolgozott módszerek állnak a gazdasági vezetés rendelkezésére. A MTESZ Ipargazdasági Bizottsága rendezésében 1967. Június 13-án és 14-én piackutatási és marketing konferencia keretében legnevesebb szakembereink e módszerek alkalmazásával kapcsolatos feladatokról tartottak megbeszélést. E konferencia anyagát teszi közzé ez a könyv.

Tartalom

Dr. Bognár József: Piackutatás és marketing szerepe és jelentősége az értékesítési tevékenységben 5
Dr. Rédei Jenő: Külkereskedelmi piackutatás és konjunktúra-kutatás az új gazdasági mechanizmusban 21
Dr. Szabó László: A belföldi piackutatás helyzete és fejlesztésének problémái 49
Majlát Lászlóné: A munkaeszközök piackutatásának egyes időszerű problémái 87
Dr. Kürthy Pál: Piackutatás - marketing 113
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem