kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Okker Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 274 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-9228-51-6 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
Előszó és köszönetnyilvánítás | 11 |
Néhány szemléleti kérdés | 13 |
A gyerek | 13 |
Az óvónő | 14 |
A szülő | 14 |
A fejlesztés | 15 |
Az értékelés | 15 |
"Régi-új" kérdések | 19 |
Az anyás befogadás | 19 |
A vegyes életkorú csoport | 20 |
Befogadó óvodák (integráció) | 20 |
A minőségfejlesztés | 21 |
Ajánlott irodalom | 22 |
Hogyan használjuk a könyvet? | 23 |
Ajánlott irodalom | 25 |
Az óvoda légköre | 26 |
Tárgyi feltételek | 28 |
Létszámok, flutuáció, hiányzás | 36 |
Elégedettség az adottságokkal | 39 |
Az óvoda "tulajdonságai" | 40 |
Közérzet, kapcsolatok és a vezetés | 42 |
A nevelőtestület | 46 |
Az óvodavezető | 49 |
Ajánlott irodalom | 51 |
Célok és értekek | 52 |
Az óvoda feladatai | 53 |
Értékek és módszerek a nevelésben | 54 |
Nézetek a nevelőmunkáról | 56 |
Tulajdonságok | 60 |
Ajánlott irodalom | 61 |
A család és az óvoda | 62 |
Szülők a gyerekről | 64 |
A szülők saját nevelési módszereikről | 67 |
Az óvónők a családi nevelésről | 67 |
A szülői értekezlet | 68 |
Ami a szülőknek fontos | 72 |
Szülők az óvodákról | 74 |
Hátrányos helyzetű, veszélyeztetett gyerekek | 81 |
Ajánlott irodalom | 82 |
Az óvónő és a gyerekek | 83 |
Vélemény a saját óvónői munkáról | 86 |
Első nap az óvodában | 86 |
Az óvónő és a gyerek kapcsolatának kölcsönössége | 90 |
Az óvónő és a gyerek szóbeli aktivitása | 92 |
Nyelvi kommunikáció | 94 |
Az óvónő tevékenységét kísérő érzelmek | 95 |
A gyerekek részvételének, önállóságának és kreativitásának ösztönzése | 96 |
Az óvónői magatartás | 99 |
Nevelési stílus | 100 |
A nevelési stílus néhány eleme és hatása | 103 |
Konfliktus-élmények | 105 |
Nevelési konfliktushelyzetek | 106 |
Ajánlott irodalom | 108 |
A játék | 109 |
Játékszerek | 114 |
Játéktípusok | 116 |
A szerepjáték | 118 |
"Szabályok", fantázia, kreativitás a szerepjátékban | 120 |
Megrázó élmények, érzelmi konfliktusok megjelenése a játékban | 122 |
A szabályjáték | 124 |
Nevelési stílus a játékban | 125 |
Viselkedési problémák játék közben | 127 |
Ajánlott irodalom | 129 |
A rajz, a mese és a báb | 130 |
A szabad rajz | 142 |
Az emberalak-ábrázolás | 144 |
Mesealkotás | 145 |
Mesebefejezés | 146 |
A bábjáték | 147 |
Ajánlott irodalom | 148 |
Társkapcsolatok | 148 |
A spontán csoportosulás jellemzői | 153 |
Társas akciók a csoportban (aktometria) | 156 |
A kapcsolatok köre | 158 |
Érzelmi kapcsolatok a csoportban | 160 |
A barátválasztás motívuma és tanúság a társak kapcsolatairól | 163 |
Új gyerek érkezik | 164 |
A gyerekek társas készségei - figyelem, segítés, szabályok | 165 |
A gyerekek társas készségei - érzések, megegyezés, kudarc | 167 |
Az óvónő társas készségei | 168 |
Szerepek a nevelőtestületben | 170 |
Ajálott irodalom | 172 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.