1.062.063

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A mezítelen marketing (dedikált példány)

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Európa Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 308 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 19 cm x 12 cm
ISBN: 963-07-680-1
Megjegyzés: Ballai László szerző által dedikált példány.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Mi is az a "marketing", mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a munkája, hogy méltán tekinthetjük korunk hősének? Vagy netán valami nagy és alapvető értékválság tükröződik a marketingkultúra elburjánzásában, a mindenüvé befurakodó reklámok, a korlátlan fogyasztást az élet céljának föltüntető menedzserek szép új világában? Ballai László sok szempontból közelíti meg ezeket a kérdéseket: elemzi a marketing közgazdaságtani tartalmát (vagy tartalmatlanságát), megvizsgálja a marketing - sokszor értelmetlen - nyelvét, a filozófiatörténet szabadságeszméit áttekintve mutat rá, hogy a marketingkultúra nem a szabadság kiterjesztésének, hanem radikális szűkítésének az eszköze, a világirodalomból vett példákon keresztül mutatja be azt a lapos kufárszellemet, amely a marketing eszméjét áthatja, felhívja a figyelmet a marketing térhódítása és a földünket fenyegető... Tovább

Fülszöveg

Mi is az a "marketing", mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a munkája, hogy méltán tekinthetjük korunk hősének? Vagy netán valami nagy és alapvető értékválság tükröződik a marketingkultúra elburjánzásában, a mindenüvé befurakodó reklámok, a korlátlan fogyasztást az élet céljának föltüntető menedzserek szép új világában? Ballai László sok szempontból közelíti meg ezeket a kérdéseket: elemzi a marketing közgazdaságtani tartalmát (vagy tartalmatlanságát), megvizsgálja a marketing - sokszor értelmetlen - nyelvét, a filozófiatörténet szabadságeszméit áttekintve mutat rá, hogy a marketingkultúra nem a szabadság kiterjesztésének, hanem radikális szűkítésének az eszköze, a világirodalomból vett példákon keresztül mutatja be azt a lapos kufárszellemet, amely a marketing eszméjét áthatja, felhívja a figyelmet a marketing térhódítása és a földünket fenyegető ökológiai veszélyek közti összefüggésre... s végül eljut egy meghökkentő gondolatig: "A marketing, ha nem vigyázunk, totális eszmévé válhat, mely épp azért lehet pusztító hatású, mert nem vesszük elég komolyan."
"Az utóbbi időben az egyik leggyakrabban hangoztatott marketingkommunikációs érv: »mert megérdemled«. És kit látunk a reklámban? Menedzsernőt, aki hajlakkot, tusfürdőt és bonbont, valamint menedzsert, aki arcszeszt, dezodort és menedzsernőt érdemel. Soha nem tudjuk meg, hogy a bangladesi hajléktalan, a janomamo vadász, a busman gyűjtögető mit érdemel." Vissza

Tartalom

Előszó5
A marketing feltűnése, jellegzetessége és fogalma8
A marketingkánon és az animált közgazdaságtan24
A marketing közgazdasági kritikája41
Tudomány és marketing53
A marketingnyelv61
A marketingnyelv keletkezése és alkalmazása70
A marketingmondat70
A marketing-alapszótár73
A marketingszavak etimológiája78
Az értelmetlen mondat diadala az alkalmazott marketingnyelvben83
A marketingbeszéd91
A globalizáció93
A világgazdasági globalizáció95
A globalizáció néhány jellemző sajátossága99
A liberalizmus megcsúfolása99
A versenyellenesség101
Az uniformizálódás103
A marketing-globalizáció105
A bővülve szűkülő reklámlehetőségek105
A marketingpolip kiterjedése107
Korunk ideálja, a menedzser110
Korunk embere, a fogyasztó133
Az ember viszonya a természethez és természetéhez143
Ember a természetben144
Ember és állat149
Ember és ősi ember153
Korunk boldog embere158
Marketing és fejlődés162
Az érték gazdaságtana177
Az érték piacosítása198
A marketing értékképző mechanizmusa198
A marketingérték filozófiai tartalma204
Marketing és szabadság212
Élet a marketingkorban227
Az élet minősége229
Az élet célja235
Kultúra, erkölcs, marketing244
"Ki gépen száll fölébe..."244
A kultúra devolúciója251
A szabadidő kultúrája255
Marketing és felelősség260
Alternatívák, illetve a módszer más irányú alkalmazhatósága267
Mi jöhet, ha nem marketing?278
Zárszó288
Felhasznált irodalom293
Jegyzetek301

Ballai László

Ballai László műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Ballai László könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A mezítelen marketing (dedikált példány) A mezítelen marketing (dedikált példány) A mezítelen marketing (dedikált példány)

Az előlapon a szerző, Ballai László névre szóló dedikációja látható.

Állapot:
4.340 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba