kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 143 oldal |
Sorozatcím: | A pedagógia időszerű kérdései |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-17-7363-9 |
Megjegyzés: | A könyv tankönyvi száma: 52860/18. Néhány fekete-fehér ábrával. |
Előszó | 5 |
A megtanítási stratégia elméleti alapjai | |
Problémák, célok és lehetőségek | 9 |
Erőfeszítések és kudarcok | 11 |
A "letanítás" és a kompenzálás problémái | 16 |
A megtanítási stratégia lényege | 19 |
Hazai kísérleteink és lehetőségeink | 22 |
Egy kompromisszumos változat | 22 |
Témanyitó és témazáró feladatbank | 24 |
A kompenzálás módszerei | 33 |
A kísérleti oktatás eredményei | 37 |
A kutatás és fejlesztés feladatai, az elterjesztés lehetőségei | 40 |
Témakompenzációs oktatás | |
Egy egész tanévre kiterjedő általános iskolai kísérlet tapasztalatai | 43 |
A kísérlet feltételei és szervezése | 43 |
Az eszközök készítése és jellemzése | 43 |
A kísérlet megvalósítása és eredményei | 48 |
Sajátosságok és lehetőségek a szakmunkásképzésben | 55 |
A kísérlet jellemzése | 70 |
A kísérleti oktatás és eredményei | 74 |
Témakompenzálás szakközépiskolában | 84 |
A kísérlet előzményei és feltételei | 84 |
A témakompenzációs oktatás előkészítése és eszközei | 86 |
Előkompenzálás | 91 |
Utókompenzálás | 94 |
A mérési eredmények elemzése | 97 |
A tapasztalatok elemzése | 101 |
A folyamatos kompenzálás lehetőségei | 109 |
Témakompenzációs oktatás és folyamatos kompenzálás | 109 |
A kísérlet tartalma és résztvevői | 109 |
Témanyitó értékelés és előkompenzálás | 111 |
A folyamatos kompenzálás eszközei és módszerei | 114 |
Témazáró mérés és utókompenzálás | 118 |
Az ellenőrző mérés eredményei, tanulói és tanári vélemények | 120 |
Egy megtanítási programcsomag | 125 |
A megtanítási programcsomag és elkészítése | 125 |
A megtanítási programcsomag tartalma | 131 |
Az első kipróbálás néhány eredménye | 136 |
Irodalom | 139 |