1.062.071

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A megfigyelés mint a pedagógiai folyamat értékelésének módszere

I. A pedagógiai értékelés

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Veszprém
Kiadó: Veszprém Megyei Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Veszprém
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 54 oldal
Sorozatcím: Módszertani füzetek pedagógiai vezetőknek
Kötetszám: 5
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Két évvel ezelőtt az MM Vezetőképző és Továbbképző Intézete és a Veszprém Megyei Pedagógiai Intézet közös kiadásban "Módszertani füzetek pedagógiai vezetőknek. - A pedagógiai értékelés" címmel 14... Tovább

Előszó

Két évvel ezelőtt az MM Vezetőképző és Továbbképző Intézete és a Veszprém Megyei Pedagógiai Intézet közös kiadásban "Módszertani füzetek pedagógiai vezetőknek. - A pedagógiai értékelés" címmel 14 füzetből álló sorozat indult országos terjesztéssel. A minisztériumi intézet átszervezése következtében azonban megszakadt a füzetek folyamatos előállítása, közreadása. A pedagógiai vezetők viszont sürgető igényként fogalmazták meg a tervezett és meghirdetett kötetek kiadását, melyek terjesztését a pedagógiai intézetek vállalták. Mindezt figyelembe véve az érintettekkel olyan megállapodás született, hogy feltétlen folytatni kell a füzetek készítését és kiadását a Veszprém Megyei Pedagógiai Intézet kiadásában. Erre mi készséggel vállalkoztunk.
A sorozat folytatásának célja, hogy az iskolai szakmai önállóságának alapvető feltételéhez, a pedagógiai eredmények szakszerű vizsgálatához szükséges elméleti, módszertani, technikai ismereteket közvetítse. Szándékunk szerint elsősorban oktatási segédanyag lesz, amely egyaránt használható a gyakorló és a vezető pedagógusok önképzéséhez és a témában szervezett intézményi belső és területi továbbképzéshez. Vissza

Tartalom

A megfigyelés szerepe a pedagógiai értékelésben1
A megfigyelés fogalma és sajátosságai1
A megfigyelési technikák3
A jegyzőkönyvezés5
A teljes jegyzőkönyvezés5
A szelektív jegyzőkönyv6
A rangskála6
A jelrendszer7
A kategóriarendszer13
Flanders interakcióelemzési rendszere13
A rögzítés technikája15
A mátrixba rendezés16
A mátrix elemzése17
Egyéb kategóriarendszerek20
A megfigyelés megbízhatósága és érvényessége28
A megfigyelés megbízhatósága28
A megfigyelés megbízhatóságának értelmezése29
A megbízhatóság mértékének a kiszámítása30
A megfigyelés érvényessége33
A megfigyelő személye, képzése35
A megfigyelés során alkalmazott technikai eszközök39
A megfigyelési eljárás kiválasztása42
A megfigyelés a mérésben, az önértékelésben, a képzésben és a kutatásban45
Irodalom48

Falus Iván

Falus Iván műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Falus Iván könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem