A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A megfelelő marketingterv elkészítése

nélkülözhetetlen útmutató a marketingtervezéshez

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Pécs
Kiadó: Alexandra Kiadó
Kiadás helye: Pécs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 198 oldal
Sorozatcím: A sikeres menedzsment kulcsa...
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 16 cm
ISBN: 963-368-946-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem igazán érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján nem lehet igazán elégedett? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, akkor erre a könyvre van szüksége. Ne számítson könnyű menetre. Malcolm McDonald kalauza sodró lendületű és provokatív, de a gondolatmenet feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketing tervei, és mit kell tennie, hogy biztosan működjenek. Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között
- hogy miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésben;
- hogy mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamaténak;
- hogy miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket;
- hogy mit kell a tervnek tartalmaznia;
- a... Tovább

Fülszöveg

Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem igazán érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján nem lehet igazán elégedett? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, akkor erre a könyvre van szüksége. Ne számítson könnyű menetre. Malcolm McDonald kalauza sodró lendületű és provokatív, de a gondolatmenet feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketing tervei, és mit kell tennie, hogy biztosan működjenek. Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között
- hogy miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésben;
- hogy mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamaténak;
- hogy miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket;
- hogy mit kell a tervnek tartalmaznia;
- a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról;
- az értékesítési, reklám-, eladásösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról;
- hogy miként tegye marketingtervét működőképessé. Vissza

Tartalom

A sorozat szerkesztőjének előszavav
A szerző megjegyzésevii
Előszóix
Bevezetés1
Mit értünk marketingtervezésen?7
A módszeres megközelítés szükségessége9
A stratégia és a taktika közötti különbség13
Kérdések és válaszok19
Hogyan illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésbe?25
Kérdések és válaszok30
A stratégiai marketingtervezés folyamata és a marketingterv37
A marketingauditálás38
A SWOT-elemzés42
Előfeltevések44
A stratégia megalkotása44
A stratégiai marketingterv "hozzávalói" és "receptje"46
Kérdések és válaszok49
A piacok és szegmenseik definiálása a tervezés előtt55
Kérdések és válaszok60
A termékek és szolgálatatások elemzése a tervezés előtt67
Kérdések és válaszok75
A marketingcélok és -stratégiák meghatározása81
Marketingcélok81
Marketingstratégiák87
Kérdések és válaszok90
Reklám- és eladásösztönzési stratégiák97
Reklámstratégiák98
Eladásösztönzési stratégiák103
Kérdések és válaszok107
Értékesítési stratégiák113
Kérdések és válaszok119
Árstratégiák125
Kérdések és válaszok130
Elosztási és vevőszolgálati stratégiák (place)137
Kérdések és válaszok143
Információ és szervezet149
Információ150
Előrejelzés154
Szervezet155
Kérdések és válaszok165
Hogyan tegyük működőképessé a marketingtervezést?171
Kérdések és válaszok183
A folytatás191
Tárgymutató192

Malcolm McDonald

Malcolm McDonald műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Malcolm McDonald könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A megfelelő marketingterv elkészítése A megfelelő marketingterv elkészítése A megfelelő marketingterv elkészítése A megfelelő marketingterv elkészítése

Néhány lapon ceruzás aláhúzás látható.

Védőborító nélküli példány.

Állapot:
2.940,-Ft
24 pont kapható
Kosárba
3 antikvár könyvből 1 INGYEN!