1.061.462

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A médiatervezés módszertana

Szerző
Budapest
Kiadó: Magyar Reklámszövetség
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 75 oldal
Sorozatcím: Reklámgazdaságtan
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Aligha szorul bizonyításra, hogy az utóbbi évtizedben "forradalmi változások" zajlanak a médiapiacon. Igazolásul mindössze egyetlen adat: míg 1980 körül Nyugat-Európában csak kb. 40 földi sugárzású... Tovább

Előszó

Aligha szorul bizonyításra, hogy az utóbbi évtizedben "forradalmi változások" zajlanak a médiapiacon. Igazolásul mindössze egyetlen adat: míg 1980 körül Nyugat-Európában csak kb. 40 földi sugárzású televíziós csatorna működött, ez 1992-re megduplázódott, s kiegészült további 80-90 műholdas programmal. Összességében tehát négyszer annyi műsort sugároznak, mint egy bő évtizeddel korábban! Ugyanilyen vagy még valamivel nagyobb szorzók tapasztalhatók a rádiócsatornák és a sajtótermékek piacán is.
Ugyanakkor az is nyilvánvaló, hogy a médiapiac változásai erőteljesen kihatnak a reklámpiacra is, hiszen az egyes médiumok - nagyrészt függetlenül közszolgálati vagy kereskedelmi jellegüktől - hirdetési bevételeikből igyekeznek megteremteni működési feltételeiket és nyereségüket.
A médiapiaci (túl)kínálat - ütközve a hatékony reklámozás követelményével - új feladatok elé állítja a marketingkommunikáció tervezésével, s azon belül az eszközök kiválasztásával foglalkozó szakembereket. Ez a kihívás hozta létre az alábbiakban bemutatásra kerülő fiatal szakterületet. Vissza

Tartalom

Tartalom
Elöljáróban...2
A médiakutatások3
A minta4
Adatgyűjtés, feldolgozás6
Elemzés7
Viszonyszámok8
A médiatervezés15
Az elérés mérőszámai15
A közönség összetételének mutatói18
A költséghatékonyság mutatói19
Médiakutatás a közterületen21
A médiakutatás felhasználása23
Feladatok26
Megoldások48
Mellékletek
Példányszám - hitelesítés, audiátálás54
Mit vizsgálnak a hazai médiakutatások?58
Szegmentálási lehetőségek65

Hamburger Béla

Hamburger Béla műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Hamburger Béla könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A médiatervezés módszertana A médiatervezés módszertana

Könyvtári könyv volt. A borító enyhén elszíneződött, töredezett.

Állapot: Közepes
1.630 Ft
650 ,-Ft 60
5 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A médiatervezés módszertana

A címlapon tulajdonosi bejegyzés látható.

Állapot:
1.630 ,-Ft
13 pont kapható
Kosárba