1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A média jövője 2001

Nem mind illik, ami szabad...

Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Kedves Olvasó!

A magyarországi elektronikus médiumok legjelentősebb éves szakmai összejövetele immár hatodik éve a tihanyi Média Hungary konferencia. Az idei tanácskozás mottója - „Nem mind illik, ami szabad..." - is jelzi, hogy az egybegyűltek elsősorban a szabályozás, önszabályozás kérdéseit vitatták meg. Kiemelt témakör volt még az új technika bevezetése, a digitális földfelszíni sugárzás megjelenése is. Ez a műsorszórási rendszer az európai tapasztalatok alapján átrajzolhatja hazánk médiatérképét. Változást hoz a marketing, a műsorgyártás és a szabályozás területén egyaránt. Fontos tehát, hogy idejekorán tájékozódjunk róla. Ebben a kötetben a 2001 májusában elhangzott előadásokat és fórumokat tesszük közzé szerkesztett változatban. Az „élő szót" azonban kiegészítettük tanulmányokkal, elemzésekkel annak érdekében, hogy szélesebb körű áttekintést biztosíthassunk az olvasóknak napjaink médiavilágában. A kötet második/harmadik/x-edik részében az idei Internet Hungary konferencia... Tovább

Fülszöveg

Kedves Olvasó!

A magyarországi elektronikus médiumok legjelentősebb éves szakmai összejövetele immár hatodik éve a tihanyi Média Hungary konferencia. Az idei tanácskozás mottója - „Nem mind illik, ami szabad..." - is jelzi, hogy az egybegyűltek elsősorban a szabályozás, önszabályozás kérdéseit vitatták meg. Kiemelt témakör volt még az új technika bevezetése, a digitális földfelszíni sugárzás megjelenése is. Ez a műsorszórási rendszer az európai tapasztalatok alapján átrajzolhatja hazánk médiatérképét. Változást hoz a marketing, a műsorgyártás és a szabályozás területén egyaránt. Fontos tehát, hogy idejekorán tájékozódjunk róla. Ebben a kötetben a 2001 májusában elhangzott előadásokat és fórumokat tesszük közzé szerkesztett változatban. Az „élő szót" azonban kiegészítettük tanulmányokkal, elemzésekkel annak érdekében, hogy szélesebb körű áttekintést biztosíthassunk az olvasóknak napjaink médiavilágában. A kötet második/harmadik/x-edik részében az idei Internet Hungary konferencia tematikájához kötődő írások, tanulmányok kaptak helyet. Új könyvünket tisztelettel ajánljuk mindazok figyelmébe, akik szeretnének eligazodni a magyarországi média, távközlés és informatika világában, felkészülni az új média, az internet kihívásaira, s egyúttal megismerni e három terület képviselőinek gondolatait az - elkerülhetetlenül e területek konvergenciájának jegyében eltelő - közeli és távolabbi jövőről. Csermely Ákos szerkesztő Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ
Horvát János: Gondolatok az önszabályozásról 7
A DIGITÁUS FÖLDI SUGÁRZÁS
Levendel Ádám: Hazánk médiatérképe jelenleg és az következő évekbe 15
Ed Wilson: A digitális földfelszíni műsorszórás 19
Dr. László Géza: A terjesztői korlátok feloldása 23
Kárpáti Rudolf: A digitális fold sugárzás hazai elterjedésének lehetőségei 27
Ismo Silvo: Mit várnak a nézők a digtális televíziózástól? 31
Málnay B. Levente: A hagyományos és a tematikus televíziózás lehetősége Magyarországon 35
Szűcs László: Úton a valóban személyre szabható televíziózás felé 43
Kovács Éva: Az Antenna Hungáriánál jelen van a digitális jövő 53
SZABÁLYOZÁS ÉS ÖNSZABÁLYOZÁS
Dr. Körmendy-Ékes Judit: A szabályozás új formái 59
Martos Gábor: Hír, érték, rend, szabály 65
Fórum: Promenád a South Parkban 71
Sas István: Van kegyelem 77
Dessewffy Tibor: Nincs többé magány 87
Borsos Bálint: Rádiózzunk?! Országos érték - lokális mérték 95
Kóczián Péter: Médiaoktatás 103
A visegrádi irányelvek 107
Dr. Molnár Adél: Miért nem áll jól a helyi rádióknak a médiatörvény? 113
Dr. Fazekas Ildikó: Szabályozás - önszabályozás 117
Dr. Rozgonyi Krisztina: A magyarországi internet önszabályozásának kérdései 119
Horvát János: Szabályozás - önszabályozás 129
Michael K. Deaver: Politikai infotainment Amerikában 135
Fricz Tamás: Média nélkül már nem megy? 143
A média szerepe a kampány-időszakban és a választásokon 151
Cseresnyés János: Diskurzus 157
Cseh Gabriella: A politikai hirdetések tartalmi határaira és
közzétételére vonatkozó nemzetközi szabályozás áttekintése 169
INTERNET VILÁG
Simon Zsolt-Kiss Attila: Min „múlik" az internet sikere? 175
Máth András: A kritikus tömeg hiánya 181
Karsai Tamás: Válság vagy erőgyűjtés? 193
Kádár Mónika: Vissza a valósághoz 201
Kápolnai András-Pataki Róbert: Mikor éri el a kritikus tömeget a magyarországi fogyasztói internetgazdaság 209
Karsai Tamás: A nyomtatott sajtó halott, csak még nem vette észre? 217
Schrankó Péter: A kommunikációs guruk új vadászterülete 229
Nádori Péter: Kéretlen reklámüzenetek és az önszabályozás felelőssége 243
Dusicza Ferenc: Vallás a neten 247
Szenes Gábor: Amit mindig tudni akartál a tartalommenedzsmentről, de sohasem merted megkérdezni 253
REKLÁM ÉS KERESKEDELEM
Vörös Csilla: Innováció és értékesítés 261
Gábos Zsuzsa: Mérések és célcsoportok 271
Szemes Éva: A tömegkommunikációt a direct kommunikáció váltja fel? 275
Fórum: A helyi médiumok reklámidejének értékesítése 279
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A média jövője 2001 A média jövője 2001 A média jövője 2001 A média jövője 2001 A média jövője 2001

A borító és a lapélek foltosak.

Állapot:
2.480 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba