Fülszöveg
A szakkönyv rendkívül hasznos segédeszközt jelent a marketingszakembereknek a tervezési folyamat minden szakaszában: az alapvető stratégia kialakításától kezdve a tervezés folyamatán és gyakorlati alkalmazásán át egészen a piac ellenőrzéséig. Úgy vezeti végig az olvasót a marketingtervezés folyamatán, hogy a végeredmény a lehető legjobb marketingterv legyen. A marketinges szakismeretekkel nem rendelkező üzletemberek számára ez a kötet olyan eszköz, amelynek segítségével könnyen elsajátíthatják a marketingszakemberek sajátos gondolkodásmódját.
Philip Kotler
Bősze Zsuzsa marketingkönyve valóban az, amit a címe takar: gyakorlati útmutató a marketingtervezéshez. Napjainkban egyre több kis- és közepes vállalkozás ismeri fel, hogy csak tudatos marketingmunkával tud eredményes lenni a piacon.
Ez a könyv a marketing elméletét hétköznapi egyszerűséggel fogalmazza meg, és konkrét gyakorlati útmutatással segít eligazodni a marketingdöntések rendszerében. Az elemzési, előrejelzési és...
Tovább
Fülszöveg
A szakkönyv rendkívül hasznos segédeszközt jelent a marketingszakembereknek a tervezési folyamat minden szakaszában: az alapvető stratégia kialakításától kezdve a tervezés folyamatán és gyakorlati alkalmazásán át egészen a piac ellenőrzéséig. Úgy vezeti végig az olvasót a marketingtervezés folyamatán, hogy a végeredmény a lehető legjobb marketingterv legyen. A marketinges szakismeretekkel nem rendelkező üzletemberek számára ez a kötet olyan eszköz, amelynek segítségével könnyen elsajátíthatják a marketingszakemberek sajátos gondolkodásmódját.
Philip Kotler
Bősze Zsuzsa marketingkönyve valóban az, amit a címe takar: gyakorlati útmutató a marketingtervezéshez. Napjainkban egyre több kis- és közepes vállalkozás ismeri fel, hogy csak tudatos marketingmunkával tud eredményes lenni a piacon.
Ez a könyv a marketing elméletét hétköznapi egyszerűséggel fogalmazza meg, és konkrét gyakorlati útmutatással segít eligazodni a marketingdöntések rendszerében. Az elemzési, előrejelzési és döntési módszereket áttekinthetően, könnyen érthetően írja le, ezáltal az olvasó számára egyszerűen alkalmazhatónak tűnik. A tervezési eljárás menetét végigkövetve összeáll a valóban gyakorlatorientált marketingterv. Ha valamely vállalkozás adataival dolgozunk, ha a valós információkat építjük be az algoritmusba, a végén rendelkezésünkre áll a cég marketingterve. Ezzel válik a könyv nagyon jól használhatóvá valamennyi vállalkozás számára, hiszen lehetővé teszi a szisztematikus marketingtervezést ott is, ahol nem áll rendelkezésre önálló marketing- vagy tervezési osztály.
Ajánlom továbbá a könyv felhasználását az oktatásban, hogy a marketingképzés gyakorlatközelibbé váljon, és a marketinget tanulók megértsék a különböző elemzési és döntési módszerek gyakorlati hasznát, valamint alkalmazási lehetőségét.
Dr. Kandikó József, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, főiskolai tanár
Okos, lényegre törő, könnyen használható könyv. A szerző azoknak akart a kedvében járni, akik nem kérnek a témát olykor övező ködösítésből, inkább pontos szakmai részletekre kíváncsiak. Jó szívvel ajánlom marketingszakemberek és más területen működőknek egyaránt.
Dávid Péter sajtófőnök, Philip Morris Magyarország
Suzanne Bősze Irving, a MARFIN International elnöke 25 éves nemzetközi piackutatói, piacelemzői és marketingtervezői szakmai tapasztalattal rendelkezik. Egyetemi tanulmányait a Bécsi Egyetemen végezte, majd a New York-i Egyetem posztgraduális üzleti képzésében is részt vett. Széles körű szakmai ismeretekkel rendelkezik: dolgozott Hollandiában, a Philips vállalat európai központjában, ezenkívül külső szaktanácsadóként részt vett számos amerikai bank és nemzetközi vállalat, illetve márka marketingstratégiájának kialakításában.
Rendszeresen tart menedzsertréningeket és egyetemi előadásokat többek között a budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. A Hungarian-American Chamber of Commerce of Miami elnöke, illetve a washingtoni Hungarian Economic Advisory Council tagja.
Vissza