1.067.339

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A marketingtervezés gyakorlati útmutatója

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 315 oldal
Sorozatcím: Geomédia Szakkönyvek-Piac és Elemzés
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 19 cm
ISBN: 963-7910-81-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A szakkönyv rendkívül hasznos segédeszközt jelent a marketingszakembereknek a tervezési folyamat minden szakaszában: az alapvető stratégia kialakításától kezdve a tervezés folyamatán és gyakorlati alkalmazásán át egészen a piac ellenőrzéséig. Úgy vezeti végig az olvasót a marketingtervezés folyamatán, hogy a végeredmény a lehető legjobb marketingterv legyen. A marketinges szakismeretekkel nem rendelkező üzletemberek számára ez a kötet olyan eszköz, amelynek segítségével könnyen elsajátíthatják a marketingszakemberek sajátos gondolkodásmódját.
Philip Kotler

Bősze Zsuzsa marketingkönyve valóban az, amit a címe takar: gyakorlati útmutató a marketingtervezéshez. Napjainkban egyre több kis- és közepes vállalkozás ismeri fel, hogy csak tudatos marketingmunkával tud eredményes lenni a piacon.
Ez a könyv a marketing elméletét hétköznapi egyszerűséggel fogalmazza meg, és konkrét gyakorlati útmutatással segít eligazodni a marketingdöntések rendszerében. Az elemzési, előrejelzési és... Tovább

Fülszöveg

A szakkönyv rendkívül hasznos segédeszközt jelent a marketingszakembereknek a tervezési folyamat minden szakaszában: az alapvető stratégia kialakításától kezdve a tervezés folyamatán és gyakorlati alkalmazásán át egészen a piac ellenőrzéséig. Úgy vezeti végig az olvasót a marketingtervezés folyamatán, hogy a végeredmény a lehető legjobb marketingterv legyen. A marketinges szakismeretekkel nem rendelkező üzletemberek számára ez a kötet olyan eszköz, amelynek segítségével könnyen elsajátíthatják a marketingszakemberek sajátos gondolkodásmódját.
Philip Kotler

Bősze Zsuzsa marketingkönyve valóban az, amit a címe takar: gyakorlati útmutató a marketingtervezéshez. Napjainkban egyre több kis- és közepes vállalkozás ismeri fel, hogy csak tudatos marketingmunkával tud eredményes lenni a piacon.
Ez a könyv a marketing elméletét hétköznapi egyszerűséggel fogalmazza meg, és konkrét gyakorlati útmutatással segít eligazodni a marketingdöntések rendszerében. Az elemzési, előrejelzési és döntési módszereket áttekinthetően, könnyen érthetően írja le, ezáltal az olvasó számára egyszerűen alkalmazhatónak tűnik. A tervezési eljárás menetét végigkövetve összeáll a valóban gyakorlatorientált marketingterv. Ha valamely vállalkozás adataival dolgozunk, ha a valós információkat építjük be az algoritmusba, a végén rendelkezésünkre áll a cég marketingterve. Ezzel válik a könyv nagyon jól használhatóvá valamennyi vállalkozás számára, hiszen lehetővé teszi a szisztematikus marketingtervezést ott is, ahol nem áll rendelkezésre önálló marketing- vagy tervezési osztály.
Ajánlom továbbá a könyv felhasználását az oktatásban, hogy a marketingképzés gyakorlatközelibbé váljon, és a marketinget tanulók megértsék a különböző elemzési és döntési módszerek gyakorlati hasznát, valamint alkalmazási lehetőségét.
Dr. Kandikó József, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, főiskolai tanár

Okos, lényegre törő, könnyen használható könyv. A szerző azoknak akart a kedvében járni, akik nem kérnek a témát olykor övező ködösítésből, inkább pontos szakmai részletekre kíváncsiak. Jó szívvel ajánlom marketingszakemberek és más területen működőknek egyaránt.
Dávid Péter sajtófőnök, Philip Morris Magyarország

Suzanne Bősze Irving, a MARFIN International elnöke 25 éves nemzetközi piackutatói, piacelemzői és marketingtervezői szakmai tapasztalattal rendelkezik. Egyetemi tanulmányait a Bécsi Egyetemen végezte, majd a New York-i Egyetem posztgraduális üzleti képzésében is részt vett. Széles körű szakmai ismeretekkel rendelkezik: dolgozott Hollandiában, a Philips vállalat európai központjában, ezenkívül külső szaktanácsadóként részt vett számos amerikai bank és nemzetközi vállalat, illetve márka marketingstratégiájának kialakításában.
Rendszeresen tart menedzsertréningeket és egyetemi előadásokat többek között a budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. A Hungarian-American Chamber of Commerce of Miami elnöke, illetve a washingtoni Hungarian Economic Advisory Council tagja. Vissza

Tartalom

Mit jelent a marketing?
A marketing fogalma26
Szükséglet26
Igény26
Kereslet27
Termék27
Piac27
A marketing fejlődési szakaszai28
A célzott marketing28
Marketingmix29
Marketingmenedzsment31
Marketingtervezés31
Vállalati marketingrendszer32
Termékmenedzsment32
Piacok szerinti vállalatvezetés34
A marketingstratégia kidolgozása
A piac
A piacelemzés alapfogalmai39
Piacelemzés60
A piaci stratégia67
A piacra vontakozó megállapodások és döntések73
A piaci részesedés
A piaci részesedés elemzésének alapfogalmai77
A piaci részesedés elemzése80
A piacrészesedési stratégia kidolgozása88
A piaci részesedésre vonatkozó megállapítások és döntések97
A termék
A termékelemzés alapfogalmai99
A termék elemzése105
A termékstratégia kidolgozása121
A termékre vonatkozó megállapítások és döntések141
Az ár
Az árelemzés alapfogalmai145
Árelemzés149
Az árstratégia kidolgozása153
Az árra vonatkozó megállapítások és döntések160
A disztribúció
A disztribúció alapfogalmai163
A disztribúció elemzése170
A forgalmazási stratégia177
A disztribúcióra vonatkozó megállapítások és döntések187
Marketingkommunikáció
A marketingkommunikáció alapfogalmai189
A reklámstratégia elemzése197
A reklámstratégia kidolgozása206
A marketingkommunikációra vonatkozó megállapítások és döntések227
Promóció (Értékesítés- és vásárlásösztönzés)
A promóció elemzésének alapjai229
A promóció elemzése233
A promóciós stratégia kidolgozása236
A promócióra vonatkozó megállapítások és döntések242
Pénzügy
A pénzügyi elemzés alapfogalmai245
Pénzügyi elemzés254
A pénzügyi stratégia kidolgozása263
A pénzügyre vonatkozó megállapítások és döntések270
Üzleti terv
A marketingterv főbb pontjai276
A marketingterv felépítésének összefoglalása280
Az üzleti terv főbb pontjai281
Az üzleti terv felépítésének összefoglalása283
Az üzleti terv megírásának szabályai284
A marketing információs forrásai
Marketinginformációk289
Magyar-angol szójegyzék309

Suzanne Bősze Irving

Suzanne Bősze Irving műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Suzanne Bősze Irving könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A marketingtervezés gyakorlati útmutatója A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
Állapot:
1.980 ,-Ft
10 pont kapható
Kosárba