Az MMKM-módszer megalapozása | |
Háromdimenziós marketing építőszekrény-rendszerben | |
Mi a marketing? Mindenki tudja, de mégsem tudja senki sem! | 14 |
A marketing olyan, mint egy kaméleon! | |
A marketing az "üzleti élet egyik legzavarosabb fogalma"! | |
A marketing egy sokváltozós jellegű, különösen komplex jelenség! | |
A marketing felfogásának négy generációja | |
A marketing hat legelfogadottabb értelmezése | |
Öt univerzális marketing-definíció | 16 |
A marketing a tranzakciók optimalizálása! | |
A marketing a piac alakítása és formálása! | |
A marketing keresletszabályozás! | |
A marketing magatartás-befolyásolás! | |
A marketing a piac és a vállalat érdekeinek egyeztetése! | |
A vállalati és marketing-imperatívuszok | 19 |
Mit értünk imperatívuszokon? | |
Az imperatívusz-rendszer elemei és struktúrája | |
Az általános és az alap-imperatívuszok | |
A szinguláris imperatívuszok | |
Néhány szó az egységes egészet képező marketing érdekében | 21 |
A könnyen érthető modellek hiánya gyakran válsághoz vezet! | |
Miért van szükségünk marketing-modellekre? | |
A marketing-modellek kidolgozása a marketing-profik feladata! | |
A modellek rendező eszközök és gondolatvezetők! | |
A marketing három logikai dimenziója | |
A marketing két időbeli távlata | |
Háromdimenziós marketing | 25 |
Az első dimenzió: a koncepció, a marketing felépítése | |
A második dimenzió: az infrastruktúra, a marketing-munka alapjai | |
A harmadik dimenzió: a program, a marketing operatív dimenziója | |
A marketing egy oldalon | |
A marketing-eszközök helyzete az MMKM-ben | 28 |
A marketing-eszközök és a marketing-mix | |
A háromdimenziós marketing-eszközök | |
A háromdimenziós eszközkocka | |
A marketing-koncepció változói | |
A piaci feladat | 32 |
A célpiacok | 34 |
A legfelső marketing-célok | 56 |
A tranzakciós és piaci partnerek | 67 |
A marketing-ötletek | 73 |
A marketing-alapelvek | 76 |
Az instrumentális alkoncepciók | 79 |
A specifikus alkoncepciók | 116 |
A marketing-stratégiák | 119 |
Az egyedükálló marketing-koncepciók kidolgozásának, megvalósításának és ellenőrzésének előfeltételei | |
Fogalmi és kognitív előfeltételek | 130 |
A marketing kitalálja, amit a vásárló szeretne, hogy azzal etesse! | |
Empátia, anticipáció, víziók, sőt telepátia nélkül nincsen sikeres marketing! | |
A marketing-ötletek vitaminok! A marketing-szellem hormonként hat! | |
Menedzsment-előfeltételek | 132 |
Szükségünk van-e valóban marketing-koncepciókra, és ha igen, akkor egyszerűekre vagy bonyolultakra? | |
Koncepciós ismérvek és követelmények | |
Marketing terelősávok | |
Az eredményes marketing átlagon felüli "intern marketinget" kíván! | |
Személyi előfeltételek | 135 |
A marketing vezetői feladat! | |
Front nélkül nincs marketing! | |
A sikeres marketer kreatív és innovatív piacszerző! | |
A sikeres marketerek megszállott emberek! | |
Szervezési előfeltételek | 137 |
A mendzsment-szerkezet erősen függ a piacszerkezettől! | |
A kreatív és innovatív mendzsment szervezési kérdései | |
Vállalat-kulturális előfeltételek | 139 |
A vállalati kultúra: miről van szó? | |
A vállalati kultúra szubkultúrákból áll! | |
A vállalati kultúra keletkezése és kodifikálása | |
A vállalati kultúra revíziója | |
A vállalati kultúra a tudományos, áltudományos és divatos trendek afféle tükörképe | |
Marketing-kulturális előfeltételek | 142 |
A marketing-kultúra: miről van szó? | |
Gyakorlati példa: A Mövenpick-imperatívuszok, a Mövenpick-kultúra legfontosabb alapjai | |
A siker és a kudarc formálja a kultúrát és nem a középszerű eredmény! | |
A Mövenpick marketing-parancsolatai | |
A kreativitás- és innováció-kultúrális előfeltételek | 146 |
A problémafelkutató és problémamegoldó duális vállalati kultúra | |
Ritmikus innováció-lökések, mint a vállalatok csodaszere | |
Néhány kiegészító gondolat a marketing-kultúra alkalmazásáról | 148 |
A marketing az üzletfelek magatartásának befolyásolása | |
Lépésről lépésre haladj! | |
Az ötlet-marketing megkívánja a tárnakiépítés elvének alkalmazását | |
Megjegyzések | 150 |
Idézett irodalom | 150 |
Forrásmunkák | 150 |
Tárgymutató | 151 |
A szerző életrajza | 161 |