1.067.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A márkák

A márkák világa, a világ márkái

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Jószöveg Műhely Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 287 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-705-204-6
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A márkák napjaink kultúrájától elválaszthatatlan jelenségek. Felmagasztalhatjuk őket, gúnyolódhatunk rajtuk, a márkák mégis állandó viták kereszttüzében állnak. Sokszor éri a márkákat az a vád, hogy a rutin, az üres nagyképűség és az előítélet jellemzi mindegyiket. E radikálisan új szemléletű könyvben Wally Olins, aki munkássásának nagy részét a marketing területén töltötte el, tapasztalataira alapozva próbálja meg elmagyarázni, miért fontos, hogy régi megkövesedett ítéleteinket félretegyük. Mi történik akkor, amikor egy márka globális lesz? Amikor nem veszünk tudomást arról a tényről, hogy mindig a vásárlóé az első hely? És vajon mitől jó hír az, hogy a márkák egyre inkább terjednek a világban?
A könyvben a szerző pozitív választ ad a márkákkal szemben fellépő "No Logo" új ortodox képviselőinek, rávilágítva arra, hogyan mossák össze a márkákról alkotott nézeteiket az újkapitalizmusról vallott felfogásukkal. Olins szerint a márkák már nem csak a vállalatokról, azok termékeiről és... Tovább

Fülszöveg

A márkák napjaink kultúrájától elválaszthatatlan jelenségek. Felmagasztalhatjuk őket, gúnyolódhatunk rajtuk, a márkák mégis állandó viták kereszttüzében állnak. Sokszor éri a márkákat az a vád, hogy a rutin, az üres nagyképűség és az előítélet jellemzi mindegyiket. E radikálisan új szemléletű könyvben Wally Olins, aki munkássásának nagy részét a marketing területén töltötte el, tapasztalataira alapozva próbálja meg elmagyarázni, miért fontos, hogy régi megkövesedett ítéleteinket félretegyük. Mi történik akkor, amikor egy márka globális lesz? Amikor nem veszünk tudomást arról a tényről, hogy mindig a vásárlóé az első hely? És vajon mitől jó hír az, hogy a márkák egyre inkább terjednek a világban?
A könyvben a szerző pozitív választ ad a márkákkal szemben fellépő "No Logo" új ortodox képviselőinek, rávilágítva arra, hogyan mossák össze a márkákról alkotott nézeteiket az újkapitalizmusról vallott felfogásukkal. Olins szerint a márkák már nem csak a vállalatokról, azok termékeiről és szolgáltatásaikról szólnak. A globalizáció korában egy nemzet márkázása megszűnt a nemzeti büszkeség része lenni, sokkal inkább a gazdasági túlélés egyik eszközévé vált. Tény azonban az, hogy életünk minden egyes jelentős intézménye - a városok, a vallás, az ország, ahol élünk, a sportcsapatok, a múzeumok, vásárlószokásaink, jótékonysági egyesületeink - a márkák lesznek modern korunk, társadalmi és üzleti életünk egyik leginkább számottevő tényezői.
Wally Olins mindig bölcsen, kérdéseket feltéve, de egyúttal bálványokat is rombolva vezet el bennünket a dolgok lényegéhez: rávilágít arra, mennyire nem veszünk tudomást arról, hogy a márkák közötti választásainkban legalább annyira fontos érzelmi tényezők látszanak közre, mint az élet más területén meghozott döntéseinknél.
Ez a könyv úttörő munka és nélkülözhetetlen segédeszköz mindazok kezében, akik a marketing, a design és az üzleti élet világában mozognak, de fontos lehet a huszonegyedik század első évtizedeit megérteni vágyók számára is. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS 6
1. MIÉRT FONTOSAK A MÁRKÁK A VÁSÁRLÓKNAK? 14
2. HOGYAN SZERETETT BELE A VW, AZ ABSZOLÚT SZAKTUDÁSRA ÉPÍTŐ CÉG A MÁRKÁKBA? 30
3. AHOL A MÁRKÁK SZÜLETTEK ÉS Ml TÖRTÉNT VELÜK, AMIKOR FELNŐTTEK 50
4. A MÁRKÁK ÉLETRE KELTÉSE, A VEZETŐ SZOLGÁLTATÓK MÁRKÁI 76
5. MÁRKÁK A VILÁGSZÍNPADON, HOMOGENITÁS, HETEROGENITÁS ÉS MAGATARTÁS 100
6. MIÉRT FONTOSAK A MÁRKÁK AZ ÓRIÁSOK ÉLETÉBEN LEGALÁBB ANNYIRA, MINT A MÁRKÁZÁS? 122
7. „MADE IN..." AZAZ „KÉSZÜLT..." MIT JELENT EZ, ÉS MIT ÉR? 144
8. A NEMZET MÁRKÁZÁSA 164
9. NÉHÁNY ÚTMUTATÁS AHHOZ, HOGYAN KELL A MÁRKÁT MEGALKOTNI ÉS ÉLETBEN TARTANI 190
10. A MÁRKÁZÁS ÉS A PÉNZSZERZÉS 220
11. A MÁRKÁK: VAJON KI AZ IGAZI IRÁNYÍTÓ? 240
12. A MÁRKÁK JÖVŐJE 260
JEGYZETEK 278
BIBLIOGRÁFIA 279
KÉPJEGYZÉK 281
KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS 282
TÁRGYMUTATÓ 284

Wally Olins

Wally Olins műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Wally Olins könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A márkák A márkák
Állapot:
2.740 ,-Ft
14 pont kapható
Kosárba