1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A magyar társadalom belügyminisztériumról alkotott képe, a BM arculatépítési stratégiája és taktikája

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: BM Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 53 oldal
Sorozatcím: A társadalom és a rendészeti szervek - Tanulmánysorozat
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-7703-67-5
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

1. A TÁRSADALMI KÉP ÉS A PR
A Belügyminisztériumról kialakult imázs azoknak az elképzeléseknek, benyomásoknak az összessége, amelyek e tárcáról az egyes személyekben, illetve csoportokban élnek.... Tovább

Előszó

1. A TÁRSADALMI KÉP ÉS A PR
A Belügyminisztériumról kialakult imázs azoknak az elképzeléseknek, benyomásoknak az összessége, amelyek e tárcáról az egyes személyekben, illetve csoportokban élnek. Ezek a benyomások lehetnek igazak vagy hamisak, esetleg képzeltek, de egy dolog egészen biztos: mindenképpen befolyásolnak.
Egy intézmény sajátos arculatát az eredeti jellemvonások, a jól felismerhető jegyek határozzák meg, amelyek befelé és kifelé egyaránt felismerhetővé, jól megkülönböztethetővé teszik. Igaz ez egy államigazgatási szervezetre, egy minisztériumra, a Belügyminisztériumra is. Az arculatot befolyásolja a cselekvési keret és tér, az intézmény szervezete és működése, munkatársainak tevékenysége és még sok más tényező. Hogy egy tervezett arculat kialakuljon és ez a külvilág számára is láthatóvá váljék, ahhoz az intézmény stabil identitására van szükség. Vissza

Tartalom

I. BEVEZETÉS 3
1. A társadalmi kép és a PR 3
2. A belső PR 5
3. A külső PR 7
II. A BELÜGYMINISZTÉRIUM ÉS TÁRSADALMI KÉPE 10
1. A Belügyminisztérium legfontosabb feladatai 10
2. Mennyiben más ma a minisztérium, mint két éve? 11
3. A belső imázs, avagy mennyire tud azonosulni
a Belügyminisztériummal az apparátus? 13
4. A közimázs: ahogyan a Belügyminisztériumot
„kívülről" látják 19
III. ARCULATÉPÍTÉSI KONCEPCIÓ -
A STRATÉGIA
1. A Belügyminisztérium imázsának koncepciójáról 24
2. A Belügyminisztérium új imázsának tényezői 25
3. A személyiségek szerepéről 27
4. A Belügyminisztérium belső imázsának egyes elemei 30
5. A belügyi szakszolgálatok arculatáról 30
6. A stratégia közvetett tényezői 32
IV. A BELÜGYMINISZTÉRIUM IMÁZSÁNAK
ÁTALAKÍTÁSA. MAI TAKTIKAI FELADATOK 36
1. A belső PR területén 36
2. A külső PR területén 40
V. BEFEJEZÉS 51
FÜGGELÉK 53

Szabó Eszter

Szabó Eszter műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Szabó Eszter könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem