1.062.395

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A lyukacsos tehén

Reklámkritikák és egyéb válogatott írások

Szerző
Grafikus
Lektor
Budapest
Kiadó: Aula Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 339 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-921-570-8
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv első fejezetében összegyűjtött reklámkritikák publikálását egyetlen honi sajtóorgánum sem vállalta. Talán nem véletlenül...A szerző, hol vitriolosan, hol finom iróniával, Magyarországon eddig ritkán tapasztalható nyíltsággal fogalmazza meg az egyes reklámokkal kapcsolatban felmerülő gondolatait, kételyeit, egyfajta önvizsgálatra késztetve ezáltal a reklámszakmát - és az olvasókat. A második fejezetben - vállalva a nyilvános megmérettetés ódiumát - reklámról vallott "ars poeticáját" illusztrálandó, Michelberger közzéteszi legkedvesebb elvetélt (egykoron visszautasított) filmötleteit. A kötet két "komoly" - a szerző esetében a jelző erősen relatív! - elméleti írást is tartalmaz, egyikük, a 12 évvel ezelőtt készült "Corporate Identity" című tanulmány, számos, máig tisztázatlan fogalom helyes értelmezéséhez nyújt segítséget. Az utolsó fejezetben néhány kacagtató, egyúttal elgondolkodtató sztori olvasható.
A könnnyed, szelllemes stílusban megírt, szándékosan eklektikus könyv... Tovább

Fülszöveg

A könyv első fejezetében összegyűjtött reklámkritikák publikálását egyetlen honi sajtóorgánum sem vállalta. Talán nem véletlenül...A szerző, hol vitriolosan, hol finom iróniával, Magyarországon eddig ritkán tapasztalható nyíltsággal fogalmazza meg az egyes reklámokkal kapcsolatban felmerülő gondolatait, kételyeit, egyfajta önvizsgálatra késztetve ezáltal a reklámszakmát - és az olvasókat. A második fejezetben - vállalva a nyilvános megmérettetés ódiumát - reklámról vallott "ars poeticáját" illusztrálandó, Michelberger közzéteszi legkedvesebb elvetélt (egykoron visszautasított) filmötleteit. A kötet két "komoly" - a szerző esetében a jelző erősen relatív! - elméleti írást is tartalmaz, egyikük, a 12 évvel ezelőtt készült "Corporate Identity" című tanulmány, számos, máig tisztázatlan fogalom helyes értelmezéséhez nyújt segítséget. Az utolsó fejezetben néhány kacagtató, egyúttal elgondolkodtató sztori olvasható.
A könnnyed, szelllemes stílusban megírt, szándékosan eklektikus könyv elsősorban a marketing- és reklámszakemberek számára jelent igazi csemegét, ugyanakkor a reklámok pergőtüzében élő, gondolkodó és jó humorérzékű "laikus" olvasók érdeklődésére is számot tarthat. Vissza

Tartalom

Előszó helyett9
Reklámkritikák11
Bevezetés13
"Lökd ide a sört!"17
Horgász a frászban23
A lyukacsos tehén29
I Love You33
Pisi a vérzivatarban39
Boci, nesze!45
Klasszikusok reklámfilmen51
Csiki-csuki57
Friss csapolás63
Pénzt és életet!69
Dettó75
Fog81
Apuci berreg87
Medve a frigóban93
Mennyire intelligens fogyasztó ön?99
Asztalfiókbontás105
Bevezetés107
Hamucipőke (kb. 1987)109
Kávé 1. (kb. 1987)113
Kávé 2.117
Robinson (kb. 1988)121
Életút/A (Kb. 1989)125
Életút/B129
Altató (Kb. 1989)133
Anyacsavar (Kb. 1989)137
Műholdvevő (Kb. 1989)141
Borotva (Kb. 1990)145
Televízió (Kb. 1991)149
Varázs (Kb. 1992)153
Hattyúdal (Kb. 1992)157
Lottó 1. (Kb. 1995)161
Lottó 2165
Kutya az esőben (Kb. 1997)169
Az ügynök halála (Kb. 1997)173
Motorolaj (1999)177
Kutyaszar 1. (1999)181
Kutyaszar 2.185
A storyboard-preteszt eredményeit torzító tényezők189
Előszó191
Bevezetés - az alapdilemma192
A fókuszcsoport nem megfelelő összeállításából adódó torzító tényezők194
Tudati tényezők195
A vizsgálati szituációból adódó torzító tényezők199
A storyboard okozta torzító tényezők202
A preteszt módszertani hibáiból adódó torzító tényezők205
Egyéb "torzító" tényezők207
A Corporate Indentity211
Előszó213
Bevezetés215
Makrobatika...218
Difik a defi körül (A C.I. fogalma)218
Ügyfélfogási rend (Az egységes arculat előnyei)225
Vágjunk jó arculatot hozzá! (Az arculatteremtési megbízások jelentősége)227
A szabál az szabál (Az arculatteremtés aranyszabályai)231
...és mikrokozmosz236
Preplanifikáció (Információgyűjtés)240
Érvhajhászat (A potenciális alapérvek kiválasztása)248
Stílusgyakorlatok (A kommunikáció hangvétele)251
Füstbe ment tervek (Eszköz-, ütem- és költségtervezés255
ProdAkció!!! (Vásárlásösztönző módszerek)268
Nomen est ámen (A vállalatnév)268
Slusszpoénok277
Őszi Mikulások279
A kizavart ügyfél esete283
Kandi kamera287
Ajtóstul a házba291
Porszívatás297
Z. elvtárs hihetetlen kalandjai Vilniusban301
Tévéjáték307
Magasságos marketing!311
Strammburger315
Magyar vircsaft321
Inkubáció327
Zárszó helyett: Miért beteg a magyar reklám?331

Michelberger Miklós

Michelberger Miklós műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Michelberger Miklós könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A lyukacsos tehén A lyukacsos tehén A lyukacsos tehén

A gerinc enyhén megtört.

Állapot:
2.480 Ft
1.240 ,-Ft 50
19 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A lyukacsos tehén A lyukacsos tehén A lyukacsos tehén A lyukacsos tehén A lyukacsos tehén

A borító sérült, enyhén töredezett. A lapélek foltosak.

Állapot:
2.480 Ft
1.730 ,-Ft 30
26 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A lyukacsos tehén

Az előlapon tulajdonosi pecsétnyom található. Szép állapotú példány.

Állapot:
2.480 ,-Ft
37 pont kapható
Kosárba