1.060.417

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A legfőbb kérdés megválaszolása

avagy hogyan forradalmasíthatja vállalkozását a Valós Ügyféltámogatottság módszere

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Aqua PR Fordító és Szolgáltató Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 323 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-08-6659-0
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


„Mekkora valószínűséggel ajánlaná ezt a céget barátainak vagy kollégáinak?" - tette fel a kérdést Fred Reicheld a 2006-ban megjelent, „A legfőbb kérdés" című könyvében, gyökeresen átalakítva ezzel az ügyfél-elégedettségi programok hagyományos megközelítési módját. Bevezette a „rossz profit" és a „jó profit" fogalmát, az ügyfélhűség mérésére pedig egy minden addiginál gyorsabb és pontosabb módszert dolgozott ki, melynek segítségével egy kvantitatív mérőszámmal (a Valós Ogyféltámogatottság) jelölhető ki a hűség kiindulási értéke, majd számszerűsítve is nyomon követhetővé válnak az üzletmenetben eszközölt változások hatásai.
A kérdés megválaszolását lehetővé tévő módszer kidolgozásában Richárd Owen és Laura Brooks is közreműködött. A kötetben, melyet Ön most a kezében tart, Owen és Brooks valós esettanulmányok sokaságán keresztül mutatja be, hogyan ültethető át a Valós Ügyféltámogatottság ismeretanyaga a gyakorlatba a különféle típusú szervezetek esetében.
„Érthető és praktikus... Tovább

Fülszöveg


„Mekkora valószínűséggel ajánlaná ezt a céget barátainak vagy kollégáinak?" - tette fel a kérdést Fred Reicheld a 2006-ban megjelent, „A legfőbb kérdés" című könyvében, gyökeresen átalakítva ezzel az ügyfél-elégedettségi programok hagyományos megközelítési módját. Bevezette a „rossz profit" és a „jó profit" fogalmát, az ügyfélhűség mérésére pedig egy minden addiginál gyorsabb és pontosabb módszert dolgozott ki, melynek segítségével egy kvantitatív mérőszámmal (a Valós Ogyféltámogatottság) jelölhető ki a hűség kiindulási értéke, majd számszerűsítve is nyomon követhetővé válnak az üzletmenetben eszközölt változások hatásai.
A kérdés megválaszolását lehetővé tévő módszer kidolgozásában Richárd Owen és Laura Brooks is közreműködött. A kötetben, melyet Ön most a kezében tart, Owen és Brooks valós esettanulmányok sokaságán keresztül mutatja be, hogyan ültethető át a Valós Ügyféltámogatottság ismeretanyaga a gyakorlatba a különféle típusú szervezetek esetében.
„Érthető és praktikus használati útmutató mindenkinek, aki grandiózus ügyfélhűség-programokat készül bevezetni. Tele van tippekkel és trükkökkel - mindennel, amit tudnia kell ahhoz, hogy a Valós Ügyféltámogatottság ismeretanyagát az üzleti növekedés támogatására használja." - RALPH A. OLÍVA, ügyvezető, Institute for the Study of Business Markets; marketing professzor, Smeal College of Business, Penn State University
„A legtöbb ügyfélhűségi kezdeményezés azért vall kudarcot, mert rosszul alkalmazzák, és nem fektetnek elég nagy hangsúlyt a részletekre. Ez a könyv átfogó és részletes ütemtervet nyújt minden olyan szervezetnek, amely úgy szeretné elindítani a Valós Ügyféltámogatottsági Programot, hogy közben a tipikus csapdákat elkerülhesse." - DAS NARAYANDAS, James J. Hill Professor of Business Administration, Harvard Business School
„Minden felsővezetőnek meg kell értenie, hogy miért fontos a Valós Ügyféltámogatottság, és hogyan lehet az alkalmazásával elérni a kívánt üzleti átalakulást. A Legfőbb kérdés megválaszolása az a könyv, amelyből mindkét kérdésre választ kaphat. Ismerje meg, hogyan integrálhatja a Valós Ügyféltámogatottságot az operatív folyamatokba, és forradalmasítsa vállalkozását." - WILLIAM J. AMELIO, ügyvezető igazgató, Lenovo
„A Legfőbb kérdés megválaszolásából egyértelműen kiderül, hogy a Valós Ügyféltámogatottság nem pusztán az ügyfelek felméréséről szól, sokkal inkább egyedi és hathatós módja a valóban ügyfélközpontú üzletmenet kialakításának. Richárd és Laura könyve olyan kézikönyv, amelyet a vállalkozásuk megreformálására készülő vezetők haszonnal forgathatnak." - TROY STEVEMSON, ügyfélvisszajelzésért és -hűségért felelős alelnök, Charles Schwab
„Azért döntöttünk úgy, hogy kezdeményezzük ennek a könyvnek a magyar nyelvű megjelentetését, mert meggyőződésünk, hogy a benne leírt folyamat hozzáadott értékkel bír bármely más vállalat számára, de legfőként ügyfeleinknek. Azt kívánom Önnek, kedves Olvasó, hogy legyen ez a kiadvány inspiráló hatású és hasznosítsa saját üzleti köreiben." - RICHÁRD SKENE, elnök-igazgató, Holcim
Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem