1.067.327

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje

Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi kar

Szerkesztő
Lektor
Szeged
Kiadó: JATEPress
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 305 oldal
Sorozatcím: SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrált. Megjelent 500 példányban. Angol nyelvű összefoglalóval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Tudományos Közleményei harmadik számát tartja kezében a Tisztelt Olvasó. Karunkon immár hagyománnyá vált az évente megrendezett őszi konferencia,... Tovább

Előszó

A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Tudományos Közleményei harmadik számát tartja kezében a Tisztelt Olvasó. Karunkon immár hagyománnyá vált az évente megrendezett őszi konferencia, és az ott elhangzott előadások igényesebb, tudományosabb formába öntött megjelentetése. E kötet tanulmányai azt is jelzik, hogy a Tudomány Hete keretében rendezett konferencia iránt évről-évre egyre többen érdeklődnek az országban, és az akadémiai szférán kívül gyakorlati szakemberek is megtisztelik előadásaikkal rendezvényeinket.
A kötet témáját adó „Közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje" több szempontból is aktuálisnak és izgalmasnak tekinthető kérdés, hiszen számtalan dilemmát vet fel nem csupán a hazai, de a nemzetközi szakirodalomban is, és a sok-sok kérdőjel iránytűként szolgálhat további kutatások számára.
Mit tekintünk közszolgáltatásnak? Sem a nemzetközi, sem a hazai szakirodalomban nem sikerült egyértelműen definiálni a közszolgáltatásokat. Ennek egyik oka, hogy magát a szolgáltatási szférát is eltérően határozzák meg a különböző diszciplínák, és így a szolgáltatások definiálása és tipizálása területén fennálló bizonytalanságok következtében nem könnyű feladat a közszolgáltatások elhatárolása sem. A kötet tanulmányainak egy része e definiálási problémákat járja körül. Vissza

Tartalom

Szerzők 7
Bevezető 9
1. A közszolgáltatási piac jellemzői és tendenciái
Botos Katalin:
Public economics - Közösségi gazdaságtan 13
Pukli Péter:
A közszolgáltatások kutatásának információs háttere 24
Mozsár Ferenc:
A közszolgáltató szervezetek monopol-helyzete 33
Horváth Ferenc:
Közszolgáltatások fogyasztása, és finanszírozása 50
2. Közszolgáltatások és regionalitás
Lengyel Imre:
Gazdaság- és vállalkozásfejlesztési programozás a Dél-Alföldön 67
Búzás Norbert:
Önkormányzati szolgáltatások a regionális gazdasági hálózatok
kiépítésében 93
Deák Szabolcs:
A klaszter-alapú gazdaságfejlesztés 102
Tráser Ferenc:
Az EU csatlakozás utáni gazdasági és logisztikai változások várható
hatása Szeged és vonzáskörzetére 122
3. Kihívások és válaszok: közoktatás, felsőoktatás
Katona Tamás:
Mennyiség vagy minőség - Gondok a felsőoktatásban 143
Rekettye Gábor - Szűcs Krisztián:
A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi
Tudományegyetemen 152
Vilmányi Márton:
A felsőoktatási menedzsment kihívásai az ezredfordulón 168
4. Az energiaszolgáltató piac liberalizációjának következményei
Tersztyánszky Tibor:
A szolgáltatás színvonal monitoring rendszere a villamos energia
fogyasztók érdekében 185
Rekettye Gábor - Orosdy Béla:
A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai
villamosenergia-szolgáltatóknál 195
Hetesi Erzsébet:
A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál 205
Révész Balázs:
Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál 219
5. Közszféra és piac
Dinya László:
Közszolgáltatás és menedzsment 235
Égető Emese:
Az egészségügyi szolgáltatások gazdasági kérdéseinek oktatása és
kutatása 243
Imreh Szabolcs:
Kihívások és válaszok a közszolgálati menedzsmentben 251
Málovics Éva:
A hatalom kultúrája: a múlt öröksége? 272
Fenyővári Zsolt:
Teljesíthető-e az inflációra vonatkozó maastrichti konvergenciakritérium? 283
Angol nyelvű összefoglaló 293-305
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje

A borító enyhén töredezett.

Állapot:
3.740 Ft
1.870 ,-Ft 50
15 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje

A gerinc töredezett. A borító és a lapélek foltosak.

Állapot:
3.740 ,-Ft
30 pont kapható
Kosárba