Kiadó: | Gondolat Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 343 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-281-623-4 |
A közoktatás világproblémái (Csoma Gyula) | 7 |
Alapproblémák | |
Lauro de Oliveira Lima: Archaikus iskola, kreatív iskola (Ford. Síklaki István) | 17 |
Wincenty Okon: A sokirányú nevelés és a személyiség fejlesztése (Ford. Mónus Beáta) | 38 |
Norman Henchey: Az általános képzés koherenciája felé (Ford. Hábermann M. Gusztáv) | 55 |
W. D. Halls: Kurrikulum Európa számára (Ford. Mónus Beáta) | 79 |
George Psacharopoulos: Közelítés az oktatás egy atomisztikus modelljéhez (Ford. Mónus Beáta) | 90 |
Magnus Haavelsrud: A jövő visszfénye az iskolában (Ford. Hegedüs Lászlóné) | 99 |
Oktatási reformirányzatok | |
Czeslaw Kupiciewicz: Napjaink iskolareformjai: tendenciák és viták (Ford. Fehér Imréné) | 115 |
George S. Papadopoulos: Oktatási reformirányzatok a nyugati világban (Ford. Mónus Beáta) | 128 |
Robert McCaig: Oktatási reform: az emberi dimenziók figyelembevételével (Ford. Fehér Imréné) | 139 |
Az elektronikus tanulás forradalma | |
Donald P. Ely: Napjaink tanulóinak két világa (Ford. Mónus Beáta) | 165 |
Czeslaw Kupiciewicz: Iskola és tömegtájékoztatás (Ford. Mónus Beáta) | 174 |
Len Masterman: A televízió tanítása: elméleti kérdések és gyakorlati lehetőségek (Ford. Síklaki István) | 183 |
Gilbert R. Austin: | |
Sarah A. Lutterodt: A számítógép az iskolában (Ford. Garai Attila) | 200 |
Mary Alice White: Az elektronikus tanulás forradalma: kérdések, melyeket fel kell tennünk (Ford. Mónus Beáta) | 224 |
David G. Hawkridge: Az oktatási technika helyzete és távlatai (Ford. Garai Attila) | 237 |
A nem formális oktatásról | |
Marvin Grandstaff: A nem formális oktatás fogalma (Ford. Mónus Beáta) | 257 |
Tim Simkins: A nem formális oktatás tervezése: stratégia és korlátok (Ford. Mónus Beáta) | 265 |
Paul H. Bertelsen: Információ, útmutatás és tanácsadás (Ford. Síklaki István) | 274 |
A közoktatás kutatása | |
Henry M. Levin: Miért nem nyújt több gyakorlati segítséget a pedagógiai kutatás? (Ford. Hegedüs Lászlóné) | 293 |
Pablo Latapi: Az oktatás kutatásának hatékonysága (Ford. Mónus Beáta) | 306 |
Sheldon F. Shaeffer: A pedagógiai kutatásra fordítható nemzeti kapacitás növelése (Ford. Síklaki István) | 315 |
A szerzők nacionáléja | 341 |