kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 449 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 25 cm x 17 cm |
ISBN: | |
A pszichológia alkalmazása a közművelődésben | 7 |
A közművelődéspszichológiában alkalmazott módszerek | 21 |
Az ifjú és felnőtt életkori sajátosságai | 25 |
Az ifjúkor pszichés sajátosságai | 25 |
A felnőttkor pszichés sajátosságai | 34 |
A változás korának főbb jellemzői | 55 |
Az öregkor életkori sajátosságai | 57 |
A felnőttek nevelhetőségének lélektani alapjai | 63 |
A felnőttek nevelhetősége | 63 |
A művelődés és kulturális fejlődés lélektani sajátosságai felnőttkorban | 67 |
A szabadidő és kulturális fejlődése iránti igény | 67 |
A szabadidő hasznos és kellemes eltöltéséből eredő igény, mint motívum | 75 |
A felnőttek érdeklődése | 76 |
A népművelődési propaganda és reklám | 81 |
A meggyőzés | 85 |
Művelődéslélektani alapismeretek | 93 |
A művelődés folyamatának pszichés sajátosságai | 93 |
Művelődés és kultúrált szórakozás az esztétikai élmények befogadása útján | 99 |
Az olvasás és az olvasóvá nevelés lélektani alapjai | 103 |
Az alkotó tendenciák, a kreatív képességek fejlesztése | 117 |
Az ízlés fejlesztése | 121 |
A szabadidő és felhasználásának lélektani sajátosságai | 129 |
A felnőttek tanuláslélektana | 143 |
Tanulási képesség a felnőttkorban | 143 |
A tanulás alapelvei a felnőtteknél | 147 |
A szociálpszichológia alapjai, alkalmazása a közművelődésben | 155 |
A szociálpszichológia tárgya, történeti változásai | 155 |
A szociálpszichológia főbb kutatási területei | 160 |
A társas kölcsönhatás | 161 |
A kommunikáció | 163 |
A szociális interakcióban az "én" és a "másik" | 169 |
A szerep | 172 |
Csoportlélektan | 173 |
Kialakulása, fogalma | 173 |
A csoport fogalma, sajátosságai | 175 |
Csoporthatások -, folyamatok | 178 |
Csoportfejlődés | 183 |
Csoportközi viszonyok | 187 |
Sztereotípiák, előítéletek | 188 |
Társadalmi identitás | 191 |
A személyesség | 193 |
Vélemény, nézet, nézetrendszer | 193 |
Az attitűd | 195 |
Az értékek | 198 |
A vezetés alapvető pszichológiai kérdései | 201 |
A vezető személyisége, vezetői típusok | 202 |
A vezető tekintélye | 205 |
A beosztottak viselkedése | 207 |
A vezetési stílus | 208 |
A munkahelyi légkör | 209 |
Ellenőrzés, értékelés | 210 |
A kreatív vezetés | 211 |
A népművelődés mint vezető | 212 |
Andragógiai alapfogalmak | |
Az andragógia alapfogalmai, története "Világproblémái" | 217 |
Androgógiai alapfogalmak | 217 |
Az androgógia történeti vázlata | 221 |
Az Unesco felnőttnevelési konferenciáinak tanulságai | 223 |
A közoktatás és a felnőttnevelés "világproblémái" | 231 |
Technikai, gazdasági, társadalmi változások évtizedünkben | 244 |
A felnőttnevelés rendszere a 80-as évek elején | 247 |
A permanens nevelés | |
A permanens nevelés eszméje | 253 |
A permanens képzés-nevelés legújabb tendenciái | 253 |
Az iskola feladatai és permanens művelődés előkészítésében | 270 |
A felnőttek nevelése | |
A felnőttek nevelhetősége | 275 |
A felnőtteknevelés a művelődés rendszerében | 275 |
A felnőttnevelés szocializációs és individualizációs funkciói | 289 |
A felnőttnevelés-művelődés szempontjából előnyös és hátrányos felnőttkori sajátosságok | 301 |
A felnőttek művelődésének folyamata, andragógiai sajátosságai | 309 |
A művelődési motiváció-fejlesztés, nevelés felnőttkorban | 309 |
A kulturális elsajátítás, a recepció, a szórakozás, a szórakozva művelődés alapproblémái | 328 |
Az önnevelés, önművelés, a kreativitásra nevelés | 345 |
A felnőttoktatás didaktikai alapjai | |
Az iskolai felnőttoktatás kialakulása, rendszere hazánkban | 357 |
Az iskolai felnőttoktatás társadalmi feladatai | 365 |
A tanagyag-tanulási folyamata | 377 |
A munka melletti tanulás sajátosságai | 401 |
A felnőttoktatás módszerei | 409 |
A felnőttek oktatása, művelődése a változó társadalomban | 426 |
Idézett művek jegyzéke | 431 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.