A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A környezeti nevelés megtervezése Európában

Szemelvények két konferenciáról: Bergen (1993) és Jurmala (1994)

Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Felsőoktatási Koordinációs Iroda-Környezetvédelmi és Területfejlesztési Minisztérium
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 61 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-7647-63-5
Megjegyzés: Angol nyelvű összefoglalóval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az IUCN Oktatási és Kommunikációs Tanácsa korábban az Észak-nyugat Európai Bizottsága elnökeként eltöltött hat év alatt (és körülbelül egy évet töltve az újonnan alapított Európai Bizottság élén)... Tovább

Előszó

Az IUCN Oktatási és Kommunikációs Tanácsa korábban az Észak-nyugat Európai Bizottsága elnökeként eltöltött hat év alatt (és körülbelül egy évet töltve az újonnan alapított Európai Bizottság élén) gyakran gondolkodtam arról, hogy mi vezetett engem és másokat 1960 óta minden évben egy konferencia megszervezésére. Ez a környezeti nevelés minősége volt vagy személyes érdeklődés, valamint új kapcsolatok és szakmai beszélgetések olyan emberek között, akik még soha nem találkoztak?
Ez biztosan különböző tényezők kombinációja volt. De kétségek és aggodalmak is felmerültek néha: hogyan tudom én, tudjuk mi, anyagi támogatás nélkül megoldani, a témaválasztásunk, mint hivatalos oktatás, mennyire tér el az IUCN fő programjaitól, hogyan tudunk megbirkózni a konferenciák hiányos programmeghatározásával (néhány héttel a kezdés előtt), lesz-e elég időm a szervezésre és támogatás az utazási költségekre? Vissza

Tartalom

Előszó 11
I. Bevezetés 13
II. Főbb kérdések 15
a) stratégia mandátuma 15
b) Az IUCN Oktatási és Kommunikációs Tanácsának (CEC) feladatköre és fejlesztési elképzelései 16
c) A bergeni és jurmalai konferencia - összefoglalás 17
d) Kérdések, változtatások és vitás kérdések 18
III. A stratégia oldala és dimenziói 25
a) Mi a stratégia? 25
b) Szintek és integráció 26
c) A stratégia stílusa 29
IV. Elvek és megközelítések a hivatalos oktatás területén 31
V. Sikertényezők 41
a) Általános sikertényezők a stratégiaépítésben 41
b) Tapasztalat utáni tanulás 42
c) Esettanulmányok 46
VI. Következtetések és javaslatok 53
References 57
Függelék 61
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem