1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A konferencia előadásai

Magyar Marketing Műhelyek negyedik kerekasztal konferenciája - Keszthely 1998. június 3-5.

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Dr. Bittner Péter: A józan ész, avagy miért fontos a belső marketing 5
Dr. Csillag Gábor: Piacgazdaság és idegenforgalom 8
Csiszárik Miklós: A különleges gazdasági övezetek nemzetközi gyakorlata 16
Dr. Dankó László: A hazai különleges gazdasági övezetek fejlesztésének marketing sajátosságai 36
Debreczeni Attila - Hierholcz Ákos: A gyógyturizmus trendjei és lehetőségei egy ismert gyógyfürdő példáján 47
Doviscsák Tamás - Tatay Tibor: Cégarculat - városarculat 61
Eged Katalin - Kis Zoltán - Józsa László - Tatay Tibor - Kanyár Béla: Költségfüggvény modellezése nukleáris veszélyhelyzetben a környezet radioaktív szennyeződése esetén 65
Dr. Fojtik János: Városmarketing az interneten - kutatási terv 75
Dr. Gyöngyösy Zoltán: A győztesek kiválóan szolgáltatnak 84
Dr. Józsa László - Sasné Grósz Annamária: A bevásárlóközpontok fogyasztói fogadtatása 90
Dr. Józsa László - Dr. Tatay Tibor: A jövőt biztosítva 99
Kovács Anna: Környezeti marketing 105
Kozma Boglárka Marianna: Utazás a turizmuspotenciál mérési gyakorlata körül 116
Nagy Szabolcs: A magyarországi fogyasztók környezettudatossága 125
Olach Zoltán: Vállalati marketing és az EURO: Felkészülés az egységes EU-valuta bevezetésére 146
P. Maros Erzsébet - Dr. Fojtik János: A toborzásról 148
Dr. Piskóti István: A „hely-marketing" célrendszere és stratégiai dimenziói 155
Dr. Rekettye Gábor: Értékteremtés a marketingben 180
Dr. Somogyi Ferenc: A televíziós reklám, mint istengyalázat 188
Szótér Zsuzsanna: Kereskedj, de okosan!
... avagy élelmiszervásárlási szokások B.A.Z. megyében 192
Szűcs Erika: Regionális fejlesztési pénzintézet születik 207
Tóth Béla: A kempingszálláshelyek marketingmunkájának sajátosságai 214
M. Vadas Zsuzsa: Gyakorlati eredmények a kamarai nonprofit marketingben. A rokonszenvépítés stratégiai tényezővé vált 221
Veres Zoltán: DOLGOZZON A VEVŐ! „Aktív ügyfél"-politika a szolgáltatásmarketingben 226
Dr. Nemes Andrea - Kozma Boglárka: Vonzerőleltár. Magyarország turisztikai vonzerőinek számbavétele alapkutatás eredményei 234
Szabó Tamás: Márkák és innováció. Gondolatok a saját márkázású termékek térnyeréséről és a jelenség élelmiszeripari innnovációra gyakorolt hatásairól 243
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem