1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A kompetenciafejlesztés gyakorlati kérdései

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Szaktudás Kiadó Ház
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 62 oldal
Sorozatcím: Szakmai füzetek
Kötetszám: 41
Nyelv: Magyar  
Méret: 19 cm x 14 cm
ISBN: 978-963-9935-34-1
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az EU-ban a 2010-g tartó Lisszaboni Folyamat 13 stratégiai célja közül az első helyen a tanárok és oktatók képzése áll. A tanárpolitikával foglalkozó munkacsoport hozta létre - 2004-ben - a tanárok... Tovább

Előszó

Az EU-ban a 2010-g tartó Lisszaboni Folyamat 13 stratégiai célja közül az első helyen a tanárok és oktatók képzése áll. A tanárpolitikával foglalkozó munkacsoport hozta létre - 2004-ben - a tanárok képzésére, a tanári képesítésre és kompetenciákra vonatkozó közös európai alapelveket. A dokumentum kiemeli: a 2010-es lisszaboni célkitűzések akkor érhetőek el, ha a tanárok kompetenciái és képzettsége a fejlesztési folyamatban központi szerepet kap.
- A gyakorlati tevékenységük tapasztalataira építve a képzés során a pedagógusok felkészülnek a pedagógus munkakörök, illetve az intézményekhez kapcsolódó speciális feladatok ellátására. Vissza

Tartalom

Bevezetés 7
1. Nevelés és kompetenciafejlesztés 8
Alapkészségek és kompetenciák 15
2. Új kompetenciaelvárások - szemléletváltás az oktatásban 20
Tanítás és tanulás 21
Szemléletváltás az oktatásszervezésben 23
A tanulás alapelemei 24
Oktatásszervezés - tanulásszervezés 26
Az oktatásszervezés-tanulásszervezés módjai, munkaformák 27
Differenciált tanulásszervezés a szakma gyakorlatokon 31
Esélyegyenlőség és differenciálás 32
A kooperáció 34
Előzmények 36
Az aktív tanulás 37
Az együttműködésen alapuló tanulás 39
Kooperációra épülő oktatásszervezési módok 40
Kooperatív csoportmunka 41
Problémaközpontú tanulás 42
A projektoktatás 44
Ellenőrzés és értékelés az oktatás folyamatában 48
3. Tanári kompetenciák 55
A tanulói szerep változása 55
A tanári szerepváltás, tanári kompetenciák 56
Irodalom 61

Rakaczkiné Dr. Tóth Katalin

Rakaczkiné Dr. Tóth Katalin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Rakaczkiné Dr. Tóth Katalin könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem