1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A kiemelt ügyfelek meghatározása

Nélkülözhetetlen útmutató a kiemelt ügyfelek kiválasztásához

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Pécs
Kiadó: Alexandra Kiadó
Kiadás helye: Pécs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 144 oldal
Sorozatcím: A sikeres menedzsment kulcsa...
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 17 cm
ISBN: 963-368-947-3
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Napjainkban a kiemelt ügyfelek menedzselését (key account management - KAM) az üzleti siker nélkülözhetetlen elemeként tartják számon. Ha önnek, a vállalatánál, szándékában áll a gyakorlatban megvalósítani a kiemelt ügyfelek menedzselését, akkor az ön előtt álló egyik legfontosabb feladat e vevők meghatározása és kiválasztása.
Peter Cheverton kiemelt ügyfelek meghatározására szolgáló világos, lépésről lépésre bemutatott tervét követve megtudhatja, hogyan határozza meg, kommunikálja és érje el KAM céljait, mint például:
- a vevők megtartását versenykörnyezetben;
- a vállalat növekedését új vevők megnyerése révén;
- a globális és regionális ügyfelek következetes menedzselését;
- a különböző üzleti egységek által kiszolgált ügyfelek menedzselését;
- vevőközeli kapcsolat kiépítését;
- hatékony és tökéletes működés elérését.
A sikeres KAM-stratégia kidolgozásának első lépése, hogy megtudjuk, kik a kiemelt ügyfeleink. Ez a tömör és lényegre törő útmutató megmutatja, hogyan tegyük... Tovább

Fülszöveg

Napjainkban a kiemelt ügyfelek menedzselését (key account management - KAM) az üzleti siker nélkülözhetetlen elemeként tartják számon. Ha önnek, a vállalatánál, szándékában áll a gyakorlatban megvalósítani a kiemelt ügyfelek menedzselését, akkor az ön előtt álló egyik legfontosabb feladat e vevők meghatározása és kiválasztása.
Peter Cheverton kiemelt ügyfelek meghatározására szolgáló világos, lépésről lépésre bemutatott tervét követve megtudhatja, hogyan határozza meg, kommunikálja és érje el KAM céljait, mint például:
- a vevők megtartását versenykörnyezetben;
- a vállalat növekedését új vevők megnyerése révén;
- a globális és regionális ügyfelek következetes menedzselését;
- a különböző üzleti egységek által kiszolgált ügyfelek menedzselését;
- vevőközeli kapcsolat kiépítését;
- hatékony és tökéletes működés elérését.
A sikeres KAM-stratégia kidolgozásának első lépése, hogy megtudjuk, kik a kiemelt ügyfeleink. Ez a tömör és lényegre törő útmutató megmutatja, hogyan tegyük mindezt. Vissza

Tartalom

A sorozat szerkesztőjének előszava
Bevezetés - kezdjük az elején1
A célok7
KAM - szélesebb értelemben véve8
Lehetséges célok10
Az erőforrások19
Az "eladás" három módja20
A kiválasztó csapat összeállítása27
Az ideális csapat28
A csapat a valóságban31
A csapat mérete33
Világos cél34
Menetrend35
A lehetőségek feltérképezése37
A piac térképe38
Marketingterv és piacszegmentáció49
A piaci szegmens51
Szegmentáció és a marketingmix53
A szegmentáció haszna54
Szegmentáció és kiemelt ügyfelek55
Hogyan szegmentáljuk a piacot?58
A kiemelt ügyfelek meghatározásának és kiválasztásának mátrixa (KAISM)65
A KAISM értelmezése68
A KAISM célja és előnyei70
A négy kategória menedzselése - befektetési portfólió73
Megfelelő tervek74
Szoftvercsomagok79
A vevők vonzereje86
A vonzerő típusai86
A folyamat89
A folyamat működtetése90
Hat tényező kiválasztása94
Minősítés96
Súlyozás97
Értékelés, súlyozás és rangsorolás99
Relatív erősségek102
A folyamat104
A szállítók értékelési kritériumainak meghatározása105
A vevő egyedi szállítóértékelési tényezőinek meghatározása107
Súlyozás112
Értékelés, súlyozás és rangsorolás112
Tudjuk meg, mit nem tudunk!115
Végső javaslatok117
A mátrix elkészítése118
Kiválasztás és kommunikáció120
Kiválasztás - pragmatizmus vagy elmélet?120
A végeredmény megkérdőjelezése121
Kiválasztás - kiegyensúlyozott portfólió122
Funkciókon átívelő elkötelezettség123
Bonyodalmak127
Felülvizsgálat, felülvizsgálat, felülvizsgálat133
További lépések...135
Marketingterv és piaci szegmentáció135
Szoftvercsomagok136
A kiemelt ügyfelek menedzselése136
Képzés és tanácsadás138
További irodalom139
Tárgymutató141

Peter Cheverton

Peter Cheverton műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Peter Cheverton könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A kiemelt ügyfelek meghatározása A kiemelt ügyfelek meghatározása
Állapot:
2.380 ,-Ft
19 pont kapható
Kosárba