Fülszöveg
E könyvet haszonnal vehetik kézbe mindazok, akik megalapozni vagy fejleszteni kívánják kiállítás-marketing
ismereteiket: kiállítók, kiállítás-szervezők, menedzserek, a
kreatív ipar szereplői és a nonprofit szféra képviselői. Az
olvasók megismerhetik azokat az elveket, módszereket, gondolkodásmódot, amelyek alkalmazásával szakszerűen tudják
megtervezni és lebonyolítani a kiállítási, vásári munka minden
fázisát. A szerző nem fárasztja az olvasókat elvont szakszöveggel, hanem az elméletet színesen vegyíti az életből
merített konkrét példákkal.
Bálint Györgyi a kiállítás-marketing első hazai reprezentánsai
közé tartozik. Marketing szakközgazdász diplomáját a Buda-
pesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, Németországban kiállítás-marketing tanulmányokat folytatott és
tréneri képesítést szerzett. Az üzleti szektorban eltöltött
másfél évtized alatt kiállítóként Európa, Kína és az USA
vezető kiállító helyein szerzett értékes tapasztalatokat.
Számos előadást és tréninget...
Tovább
Fülszöveg
E könyvet haszonnal vehetik kézbe mindazok, akik megalapozni vagy fejleszteni kívánják kiállítás-marketing
ismereteiket: kiállítók, kiállítás-szervezők, menedzserek, a
kreatív ipar szereplői és a nonprofit szféra képviselői. Az
olvasók megismerhetik azokat az elveket, módszereket, gondolkodásmódot, amelyek alkalmazásával szakszerűen tudják
megtervezni és lebonyolítani a kiállítási, vásári munka minden
fázisát. A szerző nem fárasztja az olvasókat elvont szakszöveggel, hanem az elméletet színesen vegyíti az életből
merített konkrét példákkal.
Bálint Györgyi a kiállítás-marketing első hazai reprezentánsai
közé tartozik. Marketing szakközgazdász diplomáját a Buda-
pesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, Németországban kiállítás-marketing tanulmányokat folytatott és
tréneri képesítést szerzett. Az üzleti szektorban eltöltött
másfél évtized alatt kiállítóként Európa, Kína és az USA
vezető kiállító helyein szerzett értékes tapasztalatokat.
Számos előadást és tréninget tart többek között a nonprofit
szférában is.
Vissza