kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Elöljáróban | |
A katolikus iskola és az egyház küldetése az emberek üdvösségének szolgálatára | 5 |
Az Egyház küldetése az emberek üdvösségének szolgálatára | 5 |
Milyen eszközk állnak az Egyház rendelkezésére küldetésének betöltésekor? | 6 |
Mit jelent a katolikus iskola az Egyház üdvösséget szolgáló küldetésének btöltésében? | 6 |
Az Egyház nevelésre irányuló elkötelezettsége és a kulturális pluralizmus | 7 |
A katolikus iskola körül fölmerülő mai kérdések | 10 |
Ellenvetések a katolikus iskola ellen | 10 |
A mai iskola néhány jellegzetessége | 12 |
Az iskola: hely, ahol az ember - a műveltség rendszeres és kritikus elsajátítása közben - emberré válik14 | 14 |
Mik a feladatai "az iskolának általában"? | 14 |
Iskola és világnézet | 15 |
Az iskola a jelenkor társadalmában | 16 |
A katolikus iskola nevelési terve | 17 |
A katolikus iskola sajátos jellege | 17 |
Szintézis a hit és a műveltség között | 18 |
Szintézis a hit és az élet között | 20 |
A hitoktatás | 23 |
A katolikus iskola a keresztén nevelő közösség találkozásának helye | 24 |
A katolikus iskola nevelési tervének egyéb vonatkozásai | 25 |
Hogyan vesz részt a keresztény közösség a katolikus iskola nevelési tervében? | 27 |
A katolikus iskola mint egyházi és társadalmi szolgálat | 27 |
A katolikus iskola felelőssége ma | 29 |
Gyakorlati megfontolások | 32 |
A katolikus iskola szervezete és tervszerű fejlesztése | 32 |
Mi biztosítja a katolikus iskola sajátos jellegét? | 34 |
A katolikus iskola és a szerzetesrendek | 35 |
A katolikus iskola a missziós területeken | 36 |
Kik tanítsanak a katolikus iskolában? | 36 |
A katolikus iskolák gazdasági helyzete | 38 |
VII. Bátor és közös összefogást igénylő vállalkozás | 40 |
Zárszó | 43 |